Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har en honkatt som håller på att driva mig till vansinne just nu... Hon började löpa första gången för ca 3 veckor sen. Skrek dygnet...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Shenzi
·
H
Övr. Katt Jag fick en kattunge tidigare idag. Han har lekt lite och kollat på leksakerna mest. Han har sovit mest och verkar inte reagera så...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: SusieQ
·
Övr. Katt Om katten har torra nysningar (alltså inte är snorig/snuvig), vad kan det bero på och vad kan man prova med hemma innan man åker till...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: SusieQ
·
Övr. Katt Hej Jag har en kisse dam på 9 månader som redan har löpt 2 gånger och är nu på sitt tredje löp och jag undrar om det är något farligt...
Svar
4
· Visningar
893
H
Övr. Katt Vill se andra katter eller kattungar här på buke:love: Ps. Vet inte om det redan finns en sån här tråd (eftersom jag är ny i det här...
2
Svar
20
· Visningar
2 435
Senast: Gullan86
·
Övr. Katt Vill jag se nu. Lägg in bilder på era gamla katter (inte yngre än 10) Berätta gärna lite om dem också Här är Lukas, föräldrarnas...
2
Svar
22
· Visningar
2 324
Senast: Jessica1987
·
Övr. Katt Står i valet och kvalet. Har en bondkatts tjej på 7 månader som är så totalt urtrevlig. Det finns ju väldigt många katter och tyvärr så...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Jag och pv:n funderar på att skaffa en långhårig kattunge. Han är dock lite orolig över att den kanske inte kommer att trivas då han...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Har en liten katt som blir ett i juli. Min lilla mise hostar ungefär varje dag. Pipigt host. Hon avmaskades i december. Det...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt Min katt har en liten tendens att prompt går ut på morgonen i max en timme, sen sover hon hela dagen. Men någon timme innan det blir...
Svar
11
· Visningar
1 945
Senast: Sinfonie
·
A
Övr. Katt Jag ska på min första kattutsällning med MC killen på söndag i Jönköping. Det är en "bära själv" utställning. Hur mycket och vad gör...
Svar
10
· Visningar
887
Senast: Sol
·
N
Övr. Katt Jag har två huskatter som är 6, resp 10 månader gamla. De har hittills fått Royal Canin torrfoder (och Mjau mjukmat en gång om dagen)...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 185
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Måste ju visa bild på vår nya familjemedlem. ;) S*Venators Raphael. "Roffe" :D Gömmde sig under dator bordet, tyckte hundarna var...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt min katt är nog lite konstig;)häromdagen så kika jag under soffan,där undr låg det 4 påsar med bröd i,som katten släpat dit:rofl:måste...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: nyckelpiga
·
Övr. Katt ni som följde min tråd om min hittekatt, den hemlösa minns nog min kirre.... det var så att vi hittade honom sittande utanför vid en...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 353
Senast: Gullan86
·
T
Övr. Katt Någon som vill vara med? Bara på skoj, se vems katt som hoppar högst :D vad tycker ni? (bara för att jag vill visa upp min katt...
Svar
16
· Visningar
1 367
Senast: Skumbananen
·
Övr. Katt Idag har Silver varit ute hela dagen i solen. Han riktigt njööööt när jag öppnade dörren och släppte ut honom. Självklart kunde jag inte...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: macbeth
·
Övr. Katt Jag har en fråga om stallkatten i stallet där jag är. Det är så att det är en tjej som är ansvarig för att ge katten mat och vatten...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: bubbel
·
T
Övr. Katt Hej. Undrar hur jag ska få ner min katt i vikt! har minskat på maten men ingenting händer, Efter kastreringen sa det bara pang! Och det...
Svar
3
· Visningar
672
Senast: TheHunted
·
Övr. Katt Brukar man få det? :) Alltså om man får för ägaren såklart...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Vagis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama