Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Satt i godan ro och surfade (fast jag egentligen borde plugga) när jag ser Gusten komma in med något i käften. Först fattade jag inte...
Svar
18
· Visningar
1 385
Senast: YlvaG
·
I
Övr. Katt I onsdags kväll hade vi lite fest hemma och någon har öppnat fönstret så att min honkatt har krypit ut och försvunnit :( Hon är...
Svar
4
· Visningar
2 539
Senast: veronican
·
Övr. Katt Detta är min lilla bäbis Linus!
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Feua
·
D
Övr. Katt Vi antar och tror att våran kisse är med kattungar! :) ska bli så kul att se vad som kommer ut, hur många tror ni döljer sig...
Svar
2
· Visningar
1 531
Senast: DuploBit
·
Övr. Katt Har en kisse som hellre spyr upp sina hårbollar än skiter ut de :D funderade på nu när jag har linfröolja hemma (till hästen :)) om man...
Svar
5
· Visningar
3 971
Senast: Vagis
·
S
Övr. Katt Hej Nu har de blivit större o Cimba den röda killen har flyttat. Så va tycker NI om mina "underbara" skogis ungar...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Sisikarlstad
·
Övr. Katt I dag, helt utan förvarning så dog min älskade Zeus mitt framför mina ögon. Han låg på min säng och sov när jag hörde en duns, tittar...
Svar
14
· Visningar
1 782
Senast: Gold
·
Övr. Katt Vi har ju en Bengal sen några månader och älskar rasen! Men nu när vi har börjat leta efter en till katt av samma ras så har priserna...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 056
Senast: Roofy
·
Övr. Katt Jag har äntligen köpt min första raskatt, en helt ljuvlig skogistjej.:love: Nu har jag en dum (?) fråga: hur gamla ska de egentligen...
Svar
16
· Visningar
1 476
Senast: Solis
·
Övr. Katt Mina katter är lite skumma.. De blev helt exalterade idag över att jag öppnade vädringsluckan :angel: Stitch som piper... Hrrrm...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Galore
·
Övr. Katt Jag behöver lite akut hjälp här känner jag, min katt har börjat kissa inne och då menar jag inte i lådan utan i soffan och sängen mm mm...
Svar
13
· Visningar
1 573
Senast: kicki86
·
Övr. Katt hej allihopa! det är så att vi varit och tittat på en ny misse. pappa är norsk skogskatt och i mammans släkt finns en perser. de...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: Galore
·
Övr. Katt Jo det är så här att igår kväll fick vi hem en ny katt. 11 mån. kastrerad hankatt. Och i hela sitt liv har han varit innekatt. Och vi...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: Varmblod90
·
Övr. Katt Melvin som min yngsta katt heter blev kastrerad för några veckor sedan och nu har han börjat att spy. Det som kommer upp är en gul sörja...
Svar
8
· Visningar
3 484
Senast: reindeer
·
Övr. Katt Det är såhär att jag och sambon är ägare till en vansinnigt mysig personlig och charmig hankatt på runt 8månader. Han är inomshus katt...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: skojskrot
·
Övr. Katt Min mor som tar hand om min katt medans jag befinner mig utomlands har skamt bort henne. Nu ater hon bara kokt torsk, vilket jag absolut...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Annie_92
·
Övr. Katt Vi har två katter, en honkatt och en hankatt- båda kastrerade. Problemet är att de väldigt ofta, säkert minst en gång om dagen hamnar i...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Annie_92
·
A
Övr. Katt min katt ligger på dem konstiga platser hon kan komma på: i handfattet i en bokhylla i plastpåse på tidningar i sin katt bur.ja och en...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: angel_lover
·
Övr. Katt Vår Bengal vill absolut ha sällskap när han ska gå på lådan. Han ropar och håller på tills någon kommer till honom när han behöver gå...
Svar
16
· Visningar
1 647
Övr. Katt Japp. Idag hämtade jag Tiger på stationen. Han och Aini har fått turats om att vara i badrummet tills husse kom hem, men nu ligger dom...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama