Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Är nyss hemkommen från veterinären med min 3 år gamla kattflicka. Hon har i några dagars tid (kan ej säga säkert hur länge) gått på...
2
Svar
29
· Visningar
6 733
Övr. Katt När kan man para en hona för första gången. I viken ålder?
Svar
2
· Visningar
798
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Är det för tidigt att sterilisera kissen nu? hon blir 7 månader på söndag. Jag tror väldigt bestämmt att hon redan har börjat löpa. Och...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: pimy
·
M
Övr. Katt Två kastrerade hankatter som slåss som vildar. Förr var det min ("Pitbull-") Charlie som var chef. Vi tyckte ju att det borde varit...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Minime
·
Övr. Katt Vår katt som vi har adopterat från ett katthem, Gosar och åmar sig, men efter en stund hugger han efter en utan förvarning... Numer går...
Svar
4
· Visningar
2 210
Senast: Boerperd
·
N
Övr. Katt En av våra stallkatter är långhårig och hela pälsen har nu tuffsat ihop sig. Men det är helt omöjligt att klippa och borsta honom! :(...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: Luna10
·
Z
Övr. Katt Är det någon som har något recept på ett medel katter tycker luktar illa? Min katt älskar att klösa på bjälkarna, vilket naturligtvis...
Svar
8
· Visningar
3 214
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Vad trött jag blir på allt skitsnack det är om raskatter. Kan ni inte ta reda på fakta innan ni häver ur er saker? ALLA problem som...
Svar
18
· Visningar
1 999
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Här hemma finns det fyra katter: Gammelgubbe på 13 år Honkatt 5 år Hankatt 3 år Unghona 10 månader Alla är kastrerade utom...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: MonteRose
·
F
Övr. Katt Tänkte starta en ny tråd för alla oss som väntar kattungar de närmsta dagarna ;) är ni lika otåliga som jag? "Bevakar" min katt varje...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Fiffilump
·
Övr. Katt Hur gör man om man vill räkna ut en foderstat för en katt? Visst det finns vissa rekommandationer på påsar osv. Men för hästar/ ponnyer...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hur snart efter en kastration kan man bada en hankatt? Mina föräldrar uppskattar inte att katten går runt och luktar piss, men jag...
Svar
2
· Visningar
3 071
Senast: banjo
·
E
Övr. Katt Har någon av er någonsin varit med om att er katt har gått på "vandring"? Hur länge har den varit borta? Eller har ni haft oturen att de...
Svar
7
· Visningar
10 183
Senast: boccia
·
E
Övr. Katt Jerry har varit borta i 1½ vecka nu och idag fick jag äntligen reda på var han är.. Han är i en by ca 2 km härifrån fågelvägen. En...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: stumpan
·
Övr. Katt Ulliga, gulliga, rara små kattungar! Möt Rusties dotter Adelaide! :devil: (c) Grant Snowden Rustie är min...
2
Svar
21
· Visningar
2 307
Senast: skuggan_
·
Övr. Katt Som vissa redan vet så tog jag för några veckor sedan hem en herrelös stallkatt som blivit dräktig. Hon har nu lärt sig att gå på låda...
2
Svar
20
· Visningar
2 378
Senast: Generalen
·
Övr. Katt varför är det så? Jag har två äkta bondakatter, och den ena blir helt knäpp när man visslar. Sitter man ner flyger hon upp i knät och...
Svar
6
· Visningar
6 375
Senast: Comfort
·
J
Övr. Katt kan katter ha vårtor på tassen eller är det förhårdnader? Sitter på själva trampdynan..och är ganska stor. vad kan det vara och...
Svar
3
· Visningar
7 287
Senast: jooohannan86
·
C
Övr. Katt Nu på morronen fick Pixie sina första bebisar!! Det blev 3 st välväxta barn! Just nu ligger dem och äter, bifogar två bilder som är...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 066
Senast: Benso
·
Övr. Katt Vad är det? :confused: Har en vit devon som hela tiden får som nåt svart lager av typ "snor" på nosen. Det går att få bort men ibland...
Svar
17
· Visningar
14 683
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama