Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Någon som har gjort det? Jag har beställt en allergiutredning efter tips av min hästveterinär, har tid på måndag, och förhoppningsvis...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hennes högra kind är jättesvullen, hon är faktiskt jättesöt Ska ringa Agria-veterinären imorgon, men hon dricker som hon ska och har...
Svar
15
· Visningar
5 825
Senast: Gold
·
Övr. Katt hur lång tid tar det för dem att växa ut? min inneboende har släpat hem en ny katt och trots att jag bad henne vänta med att släppa ihop...
Svar
5
· Visningar
2 298
Senast: movi
·
A
Övr. Katt Vi har just flyttat till landet (3v) och våra tre hankatter har fått gå ute fritt, men Smulan som är så liten och ser dåligt har jag...
Svar
10
· Visningar
956
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Vår katt vägrar att gå på lådan om vi använder annan sand (är mer som grus iofs) än Catmans. Men det stinker trots ordentlig rengöring 2...
Svar
17
· Visningar
4 465
L
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av struma på gammal katt? Min kisse som är 16 år hade lite högt på strumaprovet så han har fått medecin...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: pimy
·
P
Övr. Katt Min katt har bandmask, kan inte köpa maskmedel föräns om 2 vekor:(:( Klarar an sig?? Vad ska jag köpa för sort?? Är det recept på katt...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: pimy
·
F
Övr. Katt Jag kan inte se om det är pojkar eller flickor? först trodde jag pojkar, sedan var jag nästan helt säker på att det var flickor, nu...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Jag har ett problem med en honkatt som pissar inne.. först trodde jag att hon pissade för att hon löpte, men hon löper inte just nu...
Svar
15
· Visningar
1 361
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Fem små kattungar, en dödfödd, kom på lördag förmiddag. :) Självklart hade katten tajmat in nedkomsten till den enda dagen på hela...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: Milene
·
X
Övr. Katt Jag känner bara för att skriva av mig lite, men för någon timma sedan märkte vi att den ena kissen var "borta", han kom inte när vi...
Svar
18
· Visningar
2 855
Senast: alfur
·
F
Övr. Katt Min katt håller på att föda, det har kommit ut någon gul slem blåsa som nu har spruckit, men ingen unge, är det något fel?!!! Snälla...
Svar
19
· Visningar
1 382
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt Vi har en kattunge som är 7 månder nu, och hon är svart och vit med lite bruna inslag i det svarta. Vi tog för givet att det var en...
Svar
11
· Visningar
3 782
Senast: PiipeN
·
L
Övr. Katt Som några kanske vet så tog jag hand om en hemlös katt för ca 1 månad sedan. Det visade sig att hon skulle ha kattungar. Så jag har...
Svar
5
· Visningar
14 913
Senast: lie
·
F
Övr. Katt Förlossningen är på gång! Missan har lagt sig tillrätta i min säng efter många om och men var hon ska föda och spinner högljutt. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 456
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Finns det raser som är billiga? Bara nyfiken på om olika raser ligger olika till i pris, med billigt menas under 2000kr. Jag som är...
Svar
7
· Visningar
1 355
Övr. Katt Vad är vanligast, öronmärkning eller chip? pratar med polisen nu.
Svar
15
· Visningar
3 275
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Hej alla! Jag såg en superfin kisse i tidningen idag, kan någon hjälpa mig med vad det är för ras? Tack! :bow:
Svar
5
· Visningar
858
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Japp, det var ju Birka som gällde i helgen. Våran debut var ju igår, både för mig och Aini (rag n03, kastrat hona). Fick otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Zizzy
·
P
Övr. Katt Är nyss hemkommen från veterinären med min 3 år gamla kattflicka. Hon har i några dagars tid (kan ej säga säkert hur länge) gått på...
2
Svar
29
· Visningar
6 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka