Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Har ni någon försäkring på era katter och isf vilken då? 2
Svar
32
· Visningar
2 685
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Här kommer lite bilder på mina sockergryn här hemma :love::love: S*Big Silver's One In A Million S*Big Silver's Sweet Child...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Arya
·
Övr. Katt Nu var det då min tur att förlora ett älskat djur. I förrgår fick mitt allra första djur, Skrållan, somna in vid en aktningsvärd ålder...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: Houdinie
·
R
Övr. Katt är det någon som har ett bar tips på hur jag slipper få så mycket fästingar på mina katter? Bor ute i skogen och det är ett väldigt...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: raven_82
·
Övr. Katt Jaha så kom hankatten in med en svullen tass. Jag tror han har blivit ormbiten så vad gör man nu? Om jag lyssnar på min far så är det...
Svar
8
· Visningar
1 853
Senast: Michellan95
·
M
Övr. Katt Jag har en kisse hos mig som är innekatt, hon trivs jättebra som ensamkatt, va mobbad av de andra katterna i stödhemmet hon va i innan...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: macbeth
·
Övr. Katt För en gångs skull letar jag aktivt efter ett par katter. Och då är det banne mig helt tomt på annonser, ingen har några "över", ingen...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Sol
·
Övr. Katt min ena katt, en vanlig långhårig bonnkatt har fått problem med sina trampdynor. Först trodde jag att hon hade hoppat upp på spisen och...
Svar
4
· Visningar
4 255
Senast: Ingela_S
·
Övr. Katt Min stora katt, Pixi, har utsett det till sitt jobb att vakta mig nu när jag är sjuk. Hon har bara lämnat min sida (jag ligger i sängen...
Svar
9
· Visningar
975
Senast: cili
·
Övr. Katt Min katt har varit utekatt hela sitt liv, och det har varit världens liv om man inte tillgodosett hans behov av att gå ut NUUUUUU...
Svar
3
· Visningar
1 238
C
Övr. Katt Köpte en Norsk Skogskatt för ca 1 1/2 år sedan av en jobbarkompis. De hade försökt para den men den blev inte dräktig så de trodde inte...
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: Chine
·
Övr. Katt idag ringer telefonen. det är min fd styvpappa. han sitter på djursjukhuset med min katt. han har svårt att andas säger han, det finns...
Svar
6
· Visningar
933
Övr. Katt Imorgon (eller idag blir det ju) är sista dagen på antibiotika för min vackra ko-katt och det ska bli skönt att slippa det. Yogas kind...
Svar
10
· Visningar
1 208
Senast: Sirisiri
·
L
Övr. Katt Vad heter era kissor? :) ras? ålder? smeknamn?:banana: 1. Bamse, snart 3 år, blandras 2. Grållan (kallas för Judith), 5 år, blandras... 2 3
Svar
59
· Visningar
9 890
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag och resten av familjen har börjat titta lite smått på kattungar för att veta på ett ungefär vad som är intressant den dagen då våra...
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: Killaloe
·
Övr. Katt Nu har hyresgästföreningen tagit sig i kragen. Sitter skyltar överallt nu där det står att "Hundar skall vara kopplade och katter...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Har 2 stycken kattungar här hemma, den ena är 2 månader äldre och hane och den andra yngre är hona. Honan har bott hos oss i kanske 2...
Svar
14
· Visningar
1 143
Senast: citra
·
V
Övr. Katt Våra två korthårs bondkissar hårar dygnet runt, året om. Ska inte djur fälla höst och vår? Det är verjkligen hår hår hår överallt...
Svar
4
· Visningar
1 338
Senast: Vajja
·
Övr. Katt Stod och lagade mat när jag hörde en av katterna ulka ute i vardagsrummet. Snabbt dit: (Jodå, givetvis på extramadrassen som låg på...
Svar
7
· Visningar
1 490
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag ska montera en kattlucka i väggen till vår inglasade altan. Men de flesta luckorna verkar vara anpassade till dörrar som är max 5 cm...
Svar
2
· Visningar
5 025
Senast: tictac
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka