Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vår hankatt Monke har börjar bajsa på toagolvet och jag måste kolla ifall någon här kan hjälpa mig med vad som är fel och hur jag ska få...
Svar
17
· Visningar
8 082
Senast: Yrja
·
F
Övr. Katt nu har jag äntligen bestämt mig för att ta en kattunge en svart och grå mest svart tror han blir långhårig nu behöver jag hjälp med namn...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: fisloppan
·
C
Övr. Katt Här är min gammelkatt!:love:
Svar
6
· Visningar
985
Senast: sebolina
·
Övr. Katt Izze är nu inne på sin 3:e antibiotikabehandling mot detta otyg! Försöker ta det hela lite "kort" Fick det bekräftat just före...
Svar
5
· Visningar
5 895
Senast: plymen
·
Övr. Katt Idag var vi ute med våran kisse; han heter Taz och är runt 1 år. Det var helt underbart väder och Taz tyckte livet lekte! Taz är vår...
Svar
19
· Visningar
1 327
Senast: Heulwen
·
N
Övr. Katt I kväll är det dags, vår lilla Mira ska kastreras. Det känns lite jobbigt, men de flesta katter brukar ju överleva:laugh:. Nu till min...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Nu måste jag fråga, en kompis till mig sa att hon köpt en kattsand som man kan spola ner i toaletten. Alltså en kattsand gjord på...
Svar
13
· Visningar
5 665
Senast: Benso
·
Övr. Katt *min* lilla, snart ettåriga kattdam, tossan (Dizzy heter hon egentligen) är så söt... jämt när jag går på toa så sitter hon utanför...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: Bellini
·
Z
Övr. Katt hejsan min katt på snart 1 år . hon är tjock och när man känner på magen så känns det som det finns ungar i den.och hon jammar och...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: zingo_cool
·
W
Övr. Katt Alltså kan man bara lägga in HRL bilder..? :confused: Jättejobbigt, då måste dom ju finnas på någon hemsida?? om man bara har korten...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej Jag har skrivit om min kisse innan men måste få ur mig detta och snälla jag vet att jag tänker fel så ingen behöver försöka...
Svar
15
· Visningar
1 401
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Fick samtal av en av dem som köpt kattunge av mig för ett halvår sen ca. Tänker man ju problem med en gång :crazy: Men de var såå...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Yrja
·
M
Övr. Katt Våran korthåriga katthona har sådan sjukt tjock päls. Borstade henne nyss och fick typ 10 kardor fulla med hår. Kan det vara en normal...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: mizzcat
·
Övr. Katt Denna har varit försvunnen i några månader nu. Och jag saknar så det gör ont. Bilden som kattunge, den är 1½år nu...
Svar
15
· Visningar
1 840
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Min ena hona har fått större tuttar+ att dom är illröda men endast dom två tuttarna längst bak om man säger.:confused: Isåfall har jag...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
40 668
Senast: Balsa
·
Övr. Katt Finns det något som verkligen fungerar??? Förra året provade jag med fästinghalsband (med ingen effekt alls, plockade 10 fästingar på...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: snurpe
·
W
Övr. Katt Vilken färg har den här katten? Min kompis skulle vilja veta.. Vit ser jag att hon är men vad kallar man hennes mönster och färger på...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Reykur
·
W
Övr. Katt är det någon som har några förslag på vad man ska göra för att hindra catfight när man skaffar en till bäbis? :confused: Har en...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: citra
·
T
Övr. Katt Ja, jag antar att det är att jag saknar självständiga djur runt mig som göra att jag funderar på att skaffa katt. Ska man skaffa en...
Svar
8
· Visningar
1 279
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Hos människor finns ju myterna att blondiner är urblåsta, rödhåriga har ett sjujäkla humör osv. Hos hästar sägs det ju att fuxar är...
2
Svar
23
· Visningar
21 341
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar