Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt http://www.sjv.se/download/18.1c72e95711857a2245380004576/2008-005.pdf8 Lite utdrag ur texten, fullständiga regler finns i länken...
Svar
2
· Visningar
2 671
Senast: Tviggy1081
·
S
Övr. Katt Ja VARFÖR? Är det så svårt att sälja kattungar nu mera?? Just nu vet jag flera mer än jag som har JÄTTESVÅRT o få dem sålda???
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 782
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Igår tog Sassie sin första mus. Som kanske alla vet så vet dem inte hur man dödar dem första ggn så här lekte hon med och tyckte det var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 870
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Sedan några dagar har en liten kisse bosatt sig på min baksida och verkar inte ha några planer på att flytta - Då jag är gravid med...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: moo_noi
·
Övr. Katt Min katt har varit hos veterinären och fått diagnosen öroninflammation. Han ska ha 5 droppar i örat morgon och kväll och det är ju inte...
Svar
5
· Visningar
1 132
H
Övr. Katt Någon som har efarenhet av behandling med Oxyglobin när katten har anemi? Vad kostade det? Hur mycket bättre blev katten? Hur reagerade...
Svar
2
· Visningar
1 308
Senast: _HESTUR_
·
Övr. Katt Min flicka bits, har skrivit om det förut, men hittade inte tillbaka dit... Det är säkert som flera här tidigare sagt, att det är...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: Tassetass
·
M
Övr. Katt Var inne på en sida om de sk. EMS koderna, Kan man förklara kattens färger utifrån detta system oavsett kattras eller är det mer för...
Svar
11
· Visningar
1 338
Senast: Reykur
·
M
Övr. Katt Rut och jag var ute i solen igår så hon fick prova sin nya sele och jag testade min nya kameramobil. Var lite svårt att fota henne bara...
Svar
13
· Visningar
959
Senast: macbeth
·
Övr. Katt Igår kväll kom min katt in och till min stora förvåning hade han på sig ett halsband, som inte jag satt på :confused::eek: Han ser...
2
Svar
25
· Visningar
2 144
W
Övr. Katt Är det nån som är bra på färger som kan svara på vilken färg Iza har?? är dålig på sånt men skulle va kul att veta :) :)
2
Svar
21
· Visningar
1 993
Senast: Sol
·
Övr. Katt Finns det något torrfoder som är lika bra som Royal Canin (Outdoor), men bättre pris? Köper 10 kilos säckar, tror jag betalar ca 400 kr...
Svar
14
· Visningar
1 546
Senast: Sisikarlstad
·
S
Övr. Katt Några frågor bara, har tre katter som är syskon de är nu 9 månader gamla, är de för unga för att få ungar? Den ena var borta i 2 dagar...
2
Svar
34
· Visningar
2 044
Senast: Heulwen
·
F
Övr. Katt jag har en underbar 2 årig hankatt. ganska livlig o har ett hemskt humör haha nu funderar jag på o skaffa en katt till då min brors katt...
Svar
2
· Visningar
675
·
Övr. Katt Min ena honkatt löper just nu, även om det är jobbit för mig och min sambo( hon skricker hela tiden) så tycker jag synd om henne. Min...
Svar
1
· Visningar
721
·
B
Övr. Katt Jag anser att ha halsband på sin katt med en bjällra i är likamed djurplågeri! Katter är rovdjur och det är deras natur att jaga...
Svar
4
· Visningar
5 719
Senast: Wiirran
·
M
Övr. Katt Hej, har ett par färgfrågor angående tre av mina katter. Vet att de två översta katterna är paddor, men vad heter den speciella typen...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Mannan
·
Övr. Katt Finns det nån som vet om det är ok att sätta Tea tree oil på katter i fästingförebyggande syfte?
Svar
11
· Visningar
2 010
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Mina två underbara barn! Smilla och Tiger! Smilla är blind därför ser hon lite mysko ut..
Svar
18
· Visningar
1 419
Senast: Kia1
·
M
Övr. Katt Jag har en fråga. Om en blåmaskad colorpoint brima hane parar sig med en blåmaskad colorpoint peres hona, hur stor är sannorligheten...
Svar
16
· Visningar
1 147
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama