Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt När man ska sterilisera sin katta,tar dom ultraljud först eller måste man be om det. :confused: 2
Svar
20
· Visningar
2 539
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Min ena katt får OFANTLIGT mycket fästingar. Bara idag plockade vi 15 stycken!!:eek: Funderar på att droppa på honom Frontline, men så...
Svar
4
· Visningar
4 332
Senast: _husmusen_
·
B
Övr. Katt Upptäckte idag att en fästing hade bosatt sig på vår ena katts hals...så det var bara till att försöka få bort den så gott man kunde...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Becca
·
Övr. Katt Vilken färg har min Sissi? Antar att det är nån sköldpadd, men vad? Brun-beige-svart-tråk-sköldpadd? ;)
Svar
9
· Visningar
1 145
Senast: aiquen
·
Övr. Katt De växer så de knakar! Mina små älsklingar :) :-D S*Big Silver's Sweet Child O Mine(Hona) S*Big Silver's November Rain(Hane)...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Min 7-åriga hanne kastrerades under sitt första levnadsår. Min 6-åriga hona var ett halvår gammal när hon kastrerades. De har levt...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Sol
·
Övr. Katt Bonden sa nej till att sätta upp fällor, men jag fick gärna försöka ta kissarna på annat sätt. Det rör sig om (vad jag sett än så...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Var ute med hunden runt ett-tiden igår och såg en söt liten katt. Tänkte att jag skulle hälsa på katten och märkte då att hela höger...
Svar
11
· Visningar
1 655
Senast: R8n
·
Övr. Katt Min Ronny är nog lite lustig.. Han har fått för sej att det är mycket bekvämt att sova i handfatet i badrummet. Analytisk som jag är har...
Svar
7
· Visningar
1 911
Senast: tindra
·
Övr. Katt Det är nu två veckor sen min katta kastrerades men hon "löper" fortfarande... Hur länge ska hon hålla på med detta? Gissar att hon har...
Svar
5
· Visningar
868
·
S
Övr. Katt jag har en katthona på 1 år ! som är dräktig (det är hennes första kull) hon äter mycket sover är rund om magen när man känner på magen...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: matador
·
Övr. Katt Alltså... Raskatter... Utan att träffat allt för många, men dom jag har träffat har varit innekatter och de flesta rädda för att gå... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 621
Senast: Nussikan
·
S
Övr. Katt Undrar hur mycket vatten en katt ska dricka per dygn? Ska och ska, är ju olika, men ja, rekommenderad mängd ungefär. Min katt har ju...
Svar
12
· Visningar
4 517
Senast: pimy
·
Övr. Katt Jag ska flytta från vår lilla radhuslägenhet till en liten etta. Har efter en del funderande beslutat att inte ta med Skippy, han kommer...
Svar
9
· Visningar
983
·
P
Övr. Katt Hej igen alla! Jag ska försöka göra detta till ett kort inlägg så ni orkar läsa och svara. Det första jag vill säga (och som eg inte...
Svar
6
· Visningar
1 365
Senast: Vagis
·
C
Övr. Katt Bara funderar litegrann. Nån gång vill vi ju ställa ut vår vite prins. Det dröjer nog ett tag, först och främst ska han kastreras...
Svar
1
· Visningar
1 185
Senast: Sol
·
W
Övr. Katt Hej! Jag var till veterinären idag med min katt Iza. Hon hade fått öronskabb, och dom var tvungna att söva henne eftersom hon inte var...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Whirl
·
R
Övr. Katt Hejsan! Har min 9 månader gamla galning Love, världens underbaraste katt! Vi har dock ett problem med honom - han har på senaste tiden...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Zilver
·
Övr. Katt Jag ska få hem en kissebäbis i juni (som för övrigt är sötast i världen) och har ideétorka! Vad ska kisse heta? Hit med lite...
Svar
12
· Visningar
1 095
Övr. Katt Min kisse har väldigt mycket fästingar. Vi bor ute på landet och han är ute mycket (han älskar verkligen livet här). Men det här med...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka