Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Hej! jag har en Maine Coon tjej på 2 år som envisas med att kissa överallt i hela lägenheten. HUR gör jag för att få henne att...
Svar
19
· Visningar
4 073
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Vår 5 åriga honkatt försvann torsdag kväll. Har letat hysteriskt. I dag 2½ dygn senare hittar jag henne i lekstugan där mamma och pappa...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: Lilla
·
S
Övr. Katt Ojoj, nu har jag läst mycket här på Buke men bestämt mig för att bli medlem nu (..och jag som inte ens har någon häst.. ;))! Nästa...
Svar
12
· Visningar
4 409
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ja, idag fyller min pälsboll ett år. Stora tjejen nu ju :D Så därför kommer det en sumering i bilder här. En jäkel till bildbomb om man...
Svar
12
· Visningar
1 646
Senast: YlvaG
·
B
Övr. Katt Jag damsuger och damsuger och när jag gjort det så damsuger jag lite till! Jag har aldrig varit med om att katter fäller så fruktansvärt...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt tänk om hon inte kommer fram igen....:cry:
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Bellini
·
Övr. Katt vad tror ni, kvalar den sig? :angel: eller kanske den här? extremt närgången och kelsjuk missa! Vid matbordet gick hon...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Milbur lever livet lite som han vill, går ut och in och äter och sover när han vill. Han har egen "lägenhet" ute i garaget men sover...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Yrja
·
Svar
15
· Visningar
1 339
Senast: majabergman
·
A
Övr. Katt Jag har hört att det bara är tjejkatter som har tre färger, men min katt är en kille, och han är svart och rödbrun och vit på halsen och...
Svar
12
· Visningar
15 300
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min kisses pels har efter det att hon fått ungar blivit tovig. Kan man ha i lite spray balsam för att lättare reda ut cch minska på...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Sitter här och väntar på att åka iväg till veterinären med min hona. Efter 16 månader som innekatt är hon ff inte tam och idag ska hon...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: tindra
·
Övr. Katt lägger ut bilderna här istället eftersom ni inte såg dem i min andra tråd "skaffa katt" men ni får gärna kika in där och hjälpa mig...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 591
Senast: JustME83
·
L
Övr. Katt Min katt blir 14 år nu i sommar, och de senaste månaderna så har han fått fruktansvärt dåliga tänder. Jag har varit iväg det senaste...
Svar
8
· Visningar
5 253
Senast: CarinaMargret
·
Övr. Katt Idag har min syster hittat en katt.. Den var och strök runt hennes lägenhet i typ 3-4 dagar.. Den blev bara magrare och magrare, så...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Det är ju helt sjukt.....Min kompis har en kastrerad Skogiskatt på två år som hon ville ha ut på "foder" ...en tjej hörde av sig och...
Svar
9
· Visningar
1 208
Senast: Sol
·
Övr. Katt I tisdags fick vi hit en ny katt. Hon är 1,5 år och en otroligt härlig katt. Har ju 3 katter sen tidigare och flera hundar. Hundar är...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Grana
·
E
Övr. Katt Nu när vi håller på att måla om ett av rummen hemma har självklart den svarta lille katten gått in och kladdat ner sig. När jag kom...
Svar
5
· Visningar
4 612
Senast: Earl_grey
·
Övr. Katt här kommer lite bilder på min skönhet,min älskade Cronis :-D Hon lever livets glada dagar som kastrat, lite tråkigt för jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: Kastanje
·
S
Övr. Katt Har själv tre katter som är ute och springer mycket när det är så bra väder, mycket råttor osv :laugh:, men nu till saken, har en granne...
Svar
12
· Visningar
1 096
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022