Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt För en gångs skull letar jag aktivt efter ett par katter. Och då är det banne mig helt tomt på annonser, ingen har några "över", ingen...
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: Sol
·
Övr. Katt min ena katt, en vanlig långhårig bonnkatt har fått problem med sina trampdynor. Först trodde jag att hon hade hoppat upp på spisen och...
Svar
4
· Visningar
4 215
Senast: Ingela_S
·
Övr. Katt Min stora katt, Pixi, har utsett det till sitt jobb att vakta mig nu när jag är sjuk. Hon har bara lämnat min sida (jag ligger i sängen...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: cili
·
Övr. Katt Min katt har varit utekatt hela sitt liv, och det har varit världens liv om man inte tillgodosett hans behov av att gå ut NUUUUUU...
Svar
3
· Visningar
1 212
C
Övr. Katt Köpte en Norsk Skogskatt för ca 1 1/2 år sedan av en jobbarkompis. De hade försökt para den men den blev inte dräktig så de trodde inte...
Svar
16
· Visningar
1 273
Senast: Chine
·
Övr. Katt idag ringer telefonen. det är min fd styvpappa. han sitter på djursjukhuset med min katt. han har svårt att andas säger han, det finns...
Svar
6
· Visningar
931
Övr. Katt Imorgon (eller idag blir det ju) är sista dagen på antibiotika för min vackra ko-katt och det ska bli skönt att slippa det. Yogas kind...
Svar
10
· Visningar
1 206
Senast: Sirisiri
·
L
Övr. Katt Vad heter era kissor? :) ras? ålder? smeknamn?:banana: 1. Bamse, snart 3 år, blandras 2. Grållan (kallas för Judith), 5 år, blandras...
2 3
Svar
59
· Visningar
9 887
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag och resten av familjen har börjat titta lite smått på kattungar för att veta på ett ungefär vad som är intressant den dagen då våra...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Killaloe
·
Övr. Katt Nu har hyresgästföreningen tagit sig i kragen. Sitter skyltar överallt nu där det står att "Hundar skall vara kopplade och katter...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Har 2 stycken kattungar här hemma, den ena är 2 månader äldre och hane och den andra yngre är hona. Honan har bott hos oss i kanske 2...
Svar
14
· Visningar
1 141
Senast: citra
·
V
Övr. Katt Våra två korthårs bondkissar hårar dygnet runt, året om. Ska inte djur fälla höst och vår? Det är verjkligen hår hår hår överallt...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: Vajja
·
Övr. Katt Stod och lagade mat när jag hörde en av katterna ulka ute i vardagsrummet. Snabbt dit: (Jodå, givetvis på extramadrassen som låg på...
Svar
7
· Visningar
1 487
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag ska montera en kattlucka i väggen till vår inglasade altan. Men de flesta luckorna verkar vara anpassade till dörrar som är max 5 cm...
Svar
2
· Visningar
4 994
Senast: tictac
·
Övr. Katt Rustie låg här och mös med kulmagen i vädret. Jag tror jag råkade nämna orden "Tjock" och "Rustie" i samma mening. DET skulle jag inte...
Svar
10
· Visningar
1 155
Senast: Bison
·
N
Övr. Katt Nu när jag gick ut i stallet för att ta in hästapållarna hade Lina kläckt ut tre små underverk :love: Hon hade lagt dom längst in i...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Yrja
·
T
Övr. Katt Jag hittade en katt utomhus nu på kvällen. Den såg helt normal ut, men när man kände på den hade den mjuka bölder över hela kroppen, som...
Svar
4
· Visningar
2 722
Senast: tussentess
·
Övr. Katt I tisdags ramlade han ut från 5 våningen och bröt foten och skadade njurarna, vi åkte till djursjukhuset där vi fick veta att det inte...
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: Svalan
·
Övr. Katt va är d första tecknen på n katt som väntar ungar??min katt går ju på p piller men tycker hon börjat att äta mer o verkar rund om...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: nyckelpiga
·
A
Övr. Katt Skulle vilja veta hur ofta nu duschar era katter, om ni gör det. hur ofta?? Fösta gången jag duscha min kisse var hon galen:D hon...
2
Svar
39
· Visningar
4 713
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar