Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Den här bilden finns på ett brittforum, var bara tvungen att visa er! Är hon söt eller är hon söt :love: :love: :love...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Haukur
·
Övr. Katt förhoppningsvis en underhållande form av bildtråd. ni ska alltså skriva "vet ni vad som händer om..." och ersätta valfri sak, och sen... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 603
Övr. Katt Kan man anlita ett medium för att hitta försvunna djur? Min ena katt försvann för ca ett och ett halvt år sen och jag har haft uppe... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
10 559
Senast: Elftor
·
D
Övr. Katt Något som har något bra tips för min katt att slippa ha krage. Han har fått "dräneringsrör" för att han fick en skada som vart...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Daun
·
M
Övr. Katt Hjälp:crazy: Jag köpte mig en hankatt i höstas, en liten unge. Har aldrig träffat en sådan söt misse:love:! Lekfull, snäll och gosig...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Vi flyttade från en lägenhet till ett hus i vintras och med oss kommer ju självklart även våra två katter. En honkatt som blir 9år och...
Svar
10
· Visningar
2 121
Senast: Daun
·
P
Övr. Katt Min ena katt är jättedålig:( Han kastrerades för ca 1 ½ månad sen och har varit som vanligt hela tiden tills i natt då jag vakna av att... 2
Svar
21
· Visningar
1 604
Senast: Phocahontas
·
E
Övr. Katt Min 10-åriga utekatt har nog varit i fight. För ett par veckor sedan kom hon hem med ett litet sår ytterst på örat. Jag tänkte att det...
Svar
5
· Visningar
3 914
Senast: Eccentric
·
Övr. Katt Hej Jag har för stunden 1 exotic och 2 turkisk van/norsk skogskatt och jag har redan börjat fundera på vilken ras min nästa katt ska... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 453
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Lite småfunderingar. Jag och sambon har ytterst löst pratat om att ta tjänstledigt i höst och åka på långresa, 1-2 månader. Funderar...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag blir alldelles till mig, haha. Tvekade ett tag på om det faktiskt var det bästa att bara låta mina vildisar vara och komma till...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: tindra
·
Övr. Katt Min honkatt ska steriliseras och jag är lite nojig. Finns det några risker? Men det är väl ett enkelt ingrepp antar jag? Vill ju inte... 2
Svar
22
· Visningar
10 844
Senast: Majvi
·
Övr. Katt har ni några bilder på föräldrar och avkommor där dom ser "likadana" ut? behöver inte nödvändigtvis vara båda på samma bild, utan det...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: tindra
·
S
Övr. Katt Vi har tre skogskatter här hemma. Älskar dem alla tre, men den ena mår inge bra. Vi vet inte exakt hur gammal han är (han flyttade bara...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: pimy
·
C
Övr. Katt Vår "lille" vite buse ska in på återbesök idag, för att kolla tassen där han fick en fraktur omkring den 20/2. Han är pigg och glad...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Kolla på det här klippet... Kattaktivering har fått en helt ny innebörd:angel: klipp
Svar
2
· Visningar
1 408
Senast: Ceta
·
Övr. Katt Har ni sett det här klippet på Aftonbladet? Underbar utegård för vackra katter: Länk till Aftonbladet 2 3
Svar
41
· Visningar
5 276
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej Ja det är som rubriken säger... Det finns en annons ute på blocket där det är många dräktiga katt honor som behöver komma in i... 2
Svar
26
· Visningar
2 251
C
Övr. Katt jag har haft min underbara älskade Ernst i hela 16 år, nu har det kommit så att han började kräkas och sen ville han inte äta så vi åkte...
Svar
10
· Visningar
1 569
Senast: Cutie
·
Övr. Katt Jag o sambon har 2 st bondkatter ( en hane o en hona) som vi räddade från avlivning. Båda va då ca 8 månader gamla. (Vi kastrerade...
Svar
15
· Visningar
3 222
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka