Min katt är dålig:(

Sv: Min katt är dålig:(

Du släpper väl inte ut kisse när han är dålig...Jag tänkte så att han inte går och lägger sig under något hus så att du inte får fram honom.

En kompis katt försvann en kväll, flera år senare så hittade de honom död under en husgrund där han gått in och lagt sig för att dö!

Sv: Min katt är dålig:(

Han går inte på låda. Inte ens då han var som sämst, utan då släpade han sig till dörren. Så jag har liksom inget val. Dessutom är han så nöjd så, faktum är att han ligger på gräsmattan bredvid kaninburen just nu. Sen tror jag att våra andra katter förstår att han är dålig för dom förföljer honom som om dom vore hans barnvakter:)

Liknande trådar

Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 258
Senast: Eva S
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 410
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 177
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama