Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Bonden sa nej till att sätta upp fällor, men jag fick gärna försöka ta kissarna på annat sätt. Det rör sig om (vad jag sett än så...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Var ute med hunden runt ett-tiden igår och såg en söt liten katt. Tänkte att jag skulle hälsa på katten och märkte då att hela höger...
Svar
11
· Visningar
1 653
Senast: R8n
·
Övr. Katt Min Ronny är nog lite lustig.. Han har fått för sej att det är mycket bekvämt att sova i handfatet i badrummet. Analytisk som jag är har...
Svar
7
· Visningar
1 876
Senast: tindra
·
Övr. Katt Det är nu två veckor sen min katta kastrerades men hon "löper" fortfarande... Hur länge ska hon hålla på med detta? Gissar att hon har...
Svar
5
· Visningar
866
·
S
Övr. Katt jag har en katthona på 1 år ! som är dräktig (det är hennes första kull) hon äter mycket sover är rund om magen när man känner på magen...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: matador
·
Övr. Katt Alltså... Raskatter... Utan att träffat allt för många, men dom jag har träffat har varit innekatter och de flesta rädda för att gå...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 611
Senast: Nussikan
·
S
Övr. Katt Undrar hur mycket vatten en katt ska dricka per dygn? Ska och ska, är ju olika, men ja, rekommenderad mängd ungefär. Min katt har ju...
Svar
12
· Visningar
4 448
Senast: pimy
·
Övr. Katt Jag ska flytta från vår lilla radhuslägenhet till en liten etta. Har efter en del funderande beslutat att inte ta med Skippy, han kommer...
Svar
9
· Visningar
979
·
P
Övr. Katt Hej igen alla! Jag ska försöka göra detta till ett kort inlägg så ni orkar läsa och svara. Det första jag vill säga (och som eg inte...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: Vagis
·
C
Övr. Katt Bara funderar litegrann. Nån gång vill vi ju ställa ut vår vite prins. Det dröjer nog ett tag, först och främst ska han kastreras...
Svar
1
· Visningar
1 173
Senast: Sol
·
W
Övr. Katt Hej! Jag var till veterinären idag med min katt Iza. Hon hade fått öronskabb, och dom var tvungna att söva henne eftersom hon inte var...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Whirl
·
R
Övr. Katt Hejsan! Har min 9 månader gamla galning Love, världens underbaraste katt! Vi har dock ett problem med honom - han har på senaste tiden...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: Zilver
·
Övr. Katt Jag ska få hem en kissebäbis i juni (som för övrigt är sötast i världen) och har ideétorka! Vad ska kisse heta? Hit med lite...
Svar
12
· Visningar
1 093
Övr. Katt Min kisse har väldigt mycket fästingar. Vi bor ute på landet och han är ute mycket (han älskar verkligen livet här). Men det här med...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: cirkus
·
M
Övr. Katt Har ni någon försäkring på era katter och isf vilken då?
2
Svar
32
· Visningar
2 678
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Här kommer lite bilder på mina sockergryn här hemma :love::love: S*Big Silver's One In A Million S*Big Silver's Sweet Child...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Arya
·
Övr. Katt Nu var det då min tur att förlora ett älskat djur. I förrgår fick mitt allra första djur, Skrållan, somna in vid en aktningsvärd ålder...
Svar
13
· Visningar
1 183
Senast: Houdinie
·
R
Övr. Katt är det någon som har ett bar tips på hur jag slipper få så mycket fästingar på mina katter? Bor ute i skogen och det är ett väldigt...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: raven_82
·
Övr. Katt Jaha så kom hankatten in med en svullen tass. Jag tror han har blivit ormbiten så vad gör man nu? Om jag lyssnar på min far så är det...
Svar
8
· Visningar
1 850
Senast: Michellan95
·
M
Övr. Katt Jag har en kisse hos mig som är innekatt, hon trivs jättebra som ensamkatt, va mobbad av de andra katterna i stödhemmet hon va i innan...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: macbeth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama