Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Någon som har tipps på varför katten har diare. Han ser just ut att må dåligt. Vi rakade katten nyligen. Hade då säkert 50...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Abbie fick testa ett sele igår, ni ser väl på henne vad hon tyckte om det Efter det gick hon och lade sig under täcket ett...
Svar
13
· Visningar
1 028
Senast: Sastra
·
H
Övr. Katt Jag har en kastrerad hankatt och den senaste tiden har han kommiot hem halv ihjölslagen från min sida. har varit inne hos vet en gång då...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: HeRomer
·
M
Övr. Katt Hej! Har en liten fråga. Hur tidigt efter att en honkatt fött kattungar börjar hon löpa igen?
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Sol
·
Övr. Katt Igår eller i natt kom våra små kisseungar, två stycken blev det:) Våran Molly som senast igår morse var jätterund om magen höll sig...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: maria_b
·
N
Övr. Katt Hej! Jag hittade nyss hit när jag googlade på "djursjukvård reklamation". Om man är missnöjd med den humana sjukvården finns HSAN. Men...
Svar
1
· Visningar
686
·
Övr. Katt Finns det ngt sätt man kan se åldern på en katt?Vi har en katt som har flyttat hem till oss men vi har ingen aning om hur gamal han är...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: millus
·
Övr. Katt 3veckor ska det självklart stå :)Åh de är så underbara..charmar mig mer för var dag som går! Nåväl här kommer lite bilder!! S*Big...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Heulwen
·
F
Övr. Katt Hej! Nu blir jag lite orolig min honkatt (troligen dräktig) har blivit tjock osv. Men hennes knölar blir större och mindre kan cancer...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: fraaida
·
Övr. Katt Jag undrar om en hona som ej är röd kan få kattungar som är röda eller sköldpaddefärgade om inte heller pappan är röd? Mvh Maria
Svar
9
· Visningar
1 113
Senast: maria_b
·
S
Övr. Katt Jag har varit ute med en tjej hos hästarna och går in genom ytterdörren...och ser vår katt Cleo ligga där...lätt nerkletad och blodig...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: pimy
·
A
Övr. Katt Ett par kort på våran duktiga jaktkisse :D
Svar
3
· Visningar
775
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Imorgon kväll/natt kommer vi komma hem med katt nr 2. Hur släpper man ihop dem på bästa sätt? När vi tog hem Jippan så gömde hon ju sig...
Svar
15
· Visningar
1 066
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Endel kanske minns min tråd om "vildkatten" förra året, hon var ju dräktig men valde som tur var att föda sina ungar i stallet och vi...
Svar
18
· Visningar
1 439
·
Övr. Katt Den här bilden finns på ett brittforum, var bara tvungen att visa er! Är hon söt eller är hon söt :love: :love: :love...
Svar
4
· Visningar
916
·
Övr. Katt förhoppningsvis en underhållande form av bildtråd. ni ska alltså skriva "vet ni vad som händer om..." och ersätta valfri sak, och sen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 589
Övr. Katt Kan man anlita ett medium för att hitta försvunna djur? Min ena katt försvann för ca ett och ett halvt år sen och jag har haft uppe...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
10 552
Senast: Elftor
·
D
Övr. Katt Något som har något bra tips för min katt att slippa ha krage. Han har fått "dräneringsrör" för att han fick en skada som vart...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Daun
·
M
Övr. Katt Hjälp:crazy: Jag köpte mig en hankatt i höstas, en liten unge. Har aldrig träffat en sådan söt misse:love:! Lekfull, snäll och gosig...
Svar
6
· Visningar
1 098
·
D
Övr. Katt Vi flyttade från en lägenhet till ett hus i vintras och med oss kommer ju självklart även våra två katter. En honkatt som blir 9år och...
Svar
10
· Visningar
2 117
Senast: Daun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama