Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte chansat. En döv katt hör inte trafiken, den hör inte om ni ropar på den. Dessutom okastrerad, bör inte gå ut om det inte är i koppel. En ramp hindrar ju inte katten från att bli påkörd av en bil?
Nät behöver ju faktisk inte bli fult. Och nånstans måste man ju välja. "fult" nät, eller överkörd eller bortsprungen kisse?
pheonix;10444928 Finns de inget lite mer osynligt nät? Antingen väldigt tunnt eller något? Eller finns de några andra lösningar? Har ju en rätt så stor balkong dessutom. 8 kvm. Förra sommaren så fick vi alltid ha balkongdörren stängd och vara noga att hålla koll på vart vi hade katten. Men nån gång när man hade främmande som rökte ute på balkongen så smet hon ut. Så de är ju ingen garanti att dem håller sig inne iaf. Fler lösningar någon?[/QUOTE skrev:Jag tycker inte att nät på en balkong är fult om det görs snyggt. Ett svetsnät (som jag nu lärt mig att det heter) uppsatt rakt och plant eller vad man ska säga, inte hängandes i lösa bågar liksom är snyggt. Har man sedan blommor som t.ex. klättrar på nätet och andra mysiga hemtrevliga saker där så ser det jättefint ut.
Jag har precis inhandlat rådjursnät i svart plast, vågräta rutor som svetsnätet ovan. Vad tror ni om det!?
Jag valde 1,5 m.Vilt skyddsnät
Svart, UV-beständigt, starkt och formstabilt. Den svarta färgen gör nätet nästan omöjligt att se för en människa, men djuren ser det. Fyrkantig ruta 25x25mm. Skyddar trädgården mot rådjur och andra mindre djur. Rådjur hoppar inte över 1,5m oprovocerade. Sätts med fördel upp med ALLOX G-pinnar. Monteras som ett staket. Finns i två höjder; 1,5m och 2,0m.