Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt :rofl: :rofl: :rofl: Min katt... :rofl: Alltså. Jag gjorde en ny leksak till honom men efter att ha lekt i ca tio minuter så vet jag...
Svar
11
· Visningar
1 075
Senast: tindra
·
T
Övr. Katt Katten har pinkat i min väska:mad::cry: Hur får jag bort lukten? Har tvättat väskan en gång med tvättmedel men när den torkade luktade...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Har en hankatt som ränner här hemma. Och han märker ut sitt revir utanför vår dörr och på dörren. Så ibland även i dörrspringan och det...
Svar
19
· Visningar
3 872
Senast: Royal_724
·
Övr. Katt Hur vanligt är tandsten? Hos katt som äter BARF, torrfoder, blötfoder?? Finns det nånting att göra förutom skrapning hos veterinär? Hur...
Svar
7
· Visningar
1 328
Senast: Sol
·
Övr. Katt Angående lösa katter, där vi bor måste alla lösa katter ha halsband, annars plockas dom in och och skickar dom till ett djurhem om de...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 167
·
S
Övr. Katt undrar om någon vet? Jag tror att min katt är gravid. Allt tyder på det. Hon blir rundare om magen varje dag och hennes juver har blivit...
Svar
2
· Visningar
4 142
Senast: sweetcarolina
·
V
Övr. Katt Vore kul med en bildtråd med sköldpaddsfärgade katter! De kan ju se ut nästan hur som helst och jag tycker att de är urvackra. Jag...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 350
Senast: Sisikarlstad
·
A
Övr. Katt Ett par kort på världens bästa Mysco :love: Faaaarlig kisse :D Sovande pälshög :rofl:
Svar
13
· Visningar
1 187
Senast: Heulwen
·
G
Övr. Katt är kanske lite nojig, men vem är inte med med sina bebisar. Kände som vanligt igenom fluffi och upptäckte att han reagerade när jag...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: Galore
·
S
Övr. Katt Han blir mer och mer positiv till att skaffa katt. En Norsk skogkatt tror jag att det blir då vi båda älskar långhåriga och hans mamma...
Svar
8
· Visningar
820
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ariel fick ju sina bebisar i förrgår, 4 st fina små kisebebisar:love: Alla vägde mellan 102-113 gram, och var alltså helt normala(iaf...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: fettso
·
Övr. Katt Kattmamman bestämde sig visst för att hon hittat den perfekta platsen. Under vårat hus. Smög på henne för jag visste att de var födda...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
19 799
·
Övr. Katt Kan man som heltidsarbetande ha en ensam innekatt, eller är det elakt mot katten? Har frågat runt och fått olika svar: *Ja, en...
2
Svar
21
· Visningar
17 775
·
S
Övr. Katt Mis, brittisk korthår, 4 år Siri, äkta bonde, okänd ålder >10 år
Svar
4
· Visningar
935
Senast: Sirisiri
·
P
Övr. Katt Jag har sökt bland lite kattfodertrådarna här och funderar lite på om alla kattägare ger kattfoder till sina små. Jag menar alltså...
Svar
19
· Visningar
1 947
·
A
Övr. Katt Det är gôtt med 40 !! cm lång svans när man fryser om framtassarna :banana::rofl:
Svar
11
· Visningar
1 206
Senast: JustME83
·
N
Övr. Katt Jag har två katten som ska vara så kallade skeppskatter. De har en tå mer än andra katter och en liten "krok" på svanstippen. Är det här...
Svar
8
· Visningar
17 144
Senast: JustME83
·
M
Övr. Katt Har en för det mesta gosig liten devon rex men han attackerar oss nästan varje dag genom att plötsligt utan förvarning sätta alla 20...
Svar
3
· Visningar
1 387
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Dom är ju förvisso snart 4,5 år, men lite bilder kanske ni vill se? Små tröttisar Simon, clownen i kullen. Abbie Simon...
Svar
8
· Visningar
759
Senast: Ninja
·
Övr. Katt Hej! Jag har två stycken tre dagar gamla kattungar som jag skulle vilja ha jälp med att könsbestämma om det går. Jag lyfte ut dem en...
Svar
2
· Visningar
3 284
Senast: maria_b
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama