Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej Nu är det så att jag ska sommar jobba i sommar och får då ungefär 5000 kr och jag har länge velat ha en renrasig katthona med...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: Findus och Molly
·
Övr. Katt Det är ett "hål" precis brevid baken på honom, genom huden (Man ser muskeln) Helt runt och "fina" kanter :crazy: Vad sjuttsingen kan... 2
Svar
35
· Visningar
3 994
Övr. Katt ...är en ljuvligt söt lilamaskad kille vid namn Leo :) Eller egentligen heter han DK*Wehnert's Dario, men det blir så jobbigt att ropa...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: zask
·
Övr. Katt Jag har två kattungar.. 9 veckor mamman är väldigt kräsen, äter hon burkmat eller fisk så spyr hon upp det, ibland behåller hon det...
Svar
12
· Visningar
4 361
Senast: MinIan
·
E
Övr. Katt Jag sitter här med två nyfödda kattungar och vet inte vad jag ska göra. All hjälp emottages tacksamt... Mamman var vildkatt, fyra...
Svar
5
· Visningar
20 236
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har alla katter vitt skinn? Min helsvarta katta har vit hud under pälsen överallt. Men i munnen har hon områden med svart slemhinna...
Svar
9
· Visningar
4 465
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ja, vad tycker ni är skälig betalning för 10 dagars kattvakteri? Det innebär alltså att bo hemma hos mig och ge katten mat, vatten...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min katt som har 5 kattungar äter nåt kopiöst mycket,vill ha mat hela tiden,visst kan ja tro att hon ska äta mycket när hon har 5 diande...
Svar
4
· Visningar
1 933
Senast: nyckelpiga
·
F
Övr. Katt Min katt Chili brukar springa runt i huset och leka men sedan brukar hon lägga sig ner och bara flåsa.:( Hon har kattungar nu 4...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: fraaida
·
E
Övr. Katt Jerry är fortfarande borta. Sist jag hörde att någon sett honom är ett par veckor sedan. Han va väldigt skygg och hon fick inte komma...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: krullisgirl
·
Övr. Katt Nästa vecka kommer vår nya familjemedlem :love: Tack Arabia :bow: för att du tipsade dottern om svartvit katt :rofl:
Svar
12
· Visningar
1 101
Senast: arabia
·
Övr. Katt Ja i lina förstås..han posade lite för min kamera idag :) 2
Svar
21
· Visningar
3 715
Övr. Katt Igår när jag var i stallet så kom min katt fram med en kattunge! den är verkligen jätterädd och springer så fort den får se mej! har i...
Svar
12
· Visningar
1 060
Senast: Gold
·
A
Övr. Katt När Smulan var ett foster hade hennes mamma en obehandlad infektion. Detta gjorde Smulan blind på ena ögat men viss syn på det andra(hon...
Svar
12
· Visningar
1 145
Senast: alfur
·
K
Övr. Katt Kan det vara så, att katten kan vara "rädd" för att spy? Min katt går nu runt och ulkar, men sväljer igen.. Ser inte ut som att hon mår...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Är så himla nervös, har vart & kollat på kattungar idag bestämmde mig för en ur gullig ljus grå bondkatt med lite ljus brunt på nosen...
Svar
9
· Visningar
1 131
Senast: KELLLY
·
Övr. Katt Jag vill mest beskriva en sjukdom med lite svårtolkade symptom eftersom många (både vet och kattägare) aldrig ens tänker den tanken...
Svar
16
· Visningar
3 244
Senast: enjoyable
·
K
  • Låst
Övr. Katt Har ni några fina bilder på era britter? Berätta gärna hur dom är som katt:p Här är våran brittunge sylvester jättemysig, lugn... 2
Svar
39
· Visningar
12 850
Senast: Starling
·
M
Övr. Katt vi har en supertrevlig hankatt som ska få börja gå ut när vi flyttar till lite mer lantligt läge i augusti. jag kände de att jag ville...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: mosig
·
Övr. Katt Jag har upptäckt ett ändrat urineringsbeteende hos min katt. Förut kissade han 1-3 gånger/dygn mot nuvarande kanske 5? 7? gånger per...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: _saga_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31