Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja, vad tycker ni är skälig betalning för 10 dagars kattvakteri? Det innebär alltså att bo hemma hos mig och ge katten mat, vatten...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min katt som har 5 kattungar äter nåt kopiöst mycket,vill ha mat hela tiden,visst kan ja tro att hon ska äta mycket när hon har 5 diande...
Svar
4
· Visningar
1 910
Senast: nyckelpiga
·
F
Övr. Katt Min katt Chili brukar springa runt i huset och leka men sedan brukar hon lägga sig ner och bara flåsa.:( Hon har kattungar nu 4...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: fraaida
·
E
Övr. Katt Jerry är fortfarande borta. Sist jag hörde att någon sett honom är ett par veckor sedan. Han va väldigt skygg och hon fick inte komma...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: krullisgirl
·
Övr. Katt Nästa vecka kommer vår nya familjemedlem :love: Tack Arabia :bow: för att du tipsade dottern om svartvit katt :rofl:
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: arabia
·
Övr. Katt Ja i lina förstås..han posade lite för min kamera idag :)
2
Svar
21
· Visningar
3 701
Övr. Katt Igår när jag var i stallet så kom min katt fram med en kattunge! den är verkligen jätterädd och springer så fort den får se mej! har i...
Svar
12
· Visningar
1 058
Senast: Gold
·
A
Övr. Katt När Smulan var ett foster hade hennes mamma en obehandlad infektion. Detta gjorde Smulan blind på ena ögat men viss syn på det andra(hon...
Svar
12
· Visningar
1 139
Senast: alfur
·
K
Övr. Katt Kan det vara så, att katten kan vara "rädd" för att spy? Min katt går nu runt och ulkar, men sväljer igen.. Ser inte ut som att hon mår...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Är så himla nervös, har vart & kollat på kattungar idag bestämmde mig för en ur gullig ljus grå bondkatt med lite ljus brunt på nosen...
Svar
9
· Visningar
1 123
Senast: KELLLY
·
Övr. Katt Jag vill mest beskriva en sjukdom med lite svårtolkade symptom eftersom många (både vet och kattägare) aldrig ens tänker den tanken...
Svar
16
· Visningar
3 243
Senast: enjoyable
·
K
  • Låst
Övr. Katt Har ni några fina bilder på era britter? Berätta gärna hur dom är som katt:p Här är våran brittunge sylvester jättemysig, lugn...
2
Svar
39
· Visningar
12 850
Senast: Starling
·
M
Övr. Katt vi har en supertrevlig hankatt som ska få börja gå ut när vi flyttar till lite mer lantligt läge i augusti. jag kände de att jag ville...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: mosig
·
Övr. Katt Jag har upptäckt ett ändrat urineringsbeteende hos min katt. Förut kissade han 1-3 gånger/dygn mot nuvarande kanske 5? 7? gånger per...
Svar
9
· Visningar
988
Senast: _saga_
·
A
Övr. Katt En kort fråga: Hur stor risk tror ni att det är, att en innekatt försöker hoppa från balkongen två våningar upp? De vill så gärna vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 828
Senast: MinIan
·
K
Övr. Katt Kan man börja ge p-piller under tiden dom löper? ;)
Svar
1
· Visningar
602
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ungkatten har fått knottror i hela öronen med lite var på varje "topp" och även fått något liknande vid ena ögat. Han är helt oberörd av...
Svar
2
· Visningar
1 616
Övr. Katt Våra Långhårig huskatt/Perser ungar har hunnit bli 18 dagar nu!! Borgens Precious
Svar
12
· Visningar
979
Senast: fettso
·
N
Övr. Katt Jag satt inne i mitt rum och hörde plötsligt min katt ligga ute i hallen och jama på ett väldigt konstigt sätt jag nog aldrig har hört...
Svar
6
· Visningar
6 826
Senast: Prosit
·
Övr. Katt katten har ju fått sin tatuering och jag ska skicka in pappret till SKK. men först behöver jag ju veta vad färgen och hennes tecken...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama