Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vår katt verkar vara förkyld. Han nyser och har legat på sängen hela dagen. Han verkar inte ha någon aptit och är allmänt sömnig. Hans...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: pimy
·
M
Övr. Katt Hej, Har en kattmamma som diar tre ungar, vad ska jag tänka på kostmässigt? Behöver hon några extra vitaminer eller annat? Hon vill...
Svar
6
· Visningar
5 205
Senast: Vagis
·
S
Övr. Katt Hej! jag vet att inte tråden hör hemma här ,men jag tror att det är mer folk som kan hjälpa här. idag på stallet så hittade vi två...
Svar
11
· Visningar
2 468
Senast: Bellini
·
T
Övr. Katt Har en 7 årig kastrerad hankatt som går ut och "märker revir". Han ställer baken mot föremålet och sen vibbrerar han på svansen. Men...
Svar
3
· Visningar
3 545
Senast: Sol
·
K
Övr. Katt min katt fick för en månad sen en kull ( innan hon fick den så har hon bara gillat torrfoder inget annat) men nu så äter hon allt från...
Svar
10
· Visningar
979
Senast: Gisburne
·
S
Övr. Katt Hej! idag på stallet så hittade vi två kattungar(utanmamma), :(bara några dar gammla., har inte öppnat ögonen helt än. De är magra och...
Svar
3
· Visningar
1 082
R
Övr. Katt Säga vad man vill om innekatter, men nu har vi i alla fall en sådan. Vi har en relativt stor lägenhet där hon har tillgång till alla rum... 2
Svar
21
· Visningar
18 739
Senast: Await
·
C
Övr. Katt Hejsan! Min hanne är nu snart 6 år gammal. Han är kastrerard som 1 åring. Inne katt. När han var runt 3 så fick han kristaller i...
Svar
5
· Visningar
1 161
T
Övr. Katt I förgår hittade jag en övergiven kattunge som jag tog med mig hem jag tyckte så synd om den för den bestod i stort sett bara av skinn...
Svar
8
· Visningar
38 141
Senast: Claaraa
·
C
Övr. Katt hej, skulle behöva hjälp, har hittat en (Misstänker att det är vildkatt) familj under förskolans hus och jag har fått lite smått panik...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Abova
·
L
Övr. Katt hej. Nu behöver jag hjälp. Jag kan inte sitta hemma och se till att min kisse gå på toa. Han lärde sig gå på katttoan hemma hos sin...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: LinneaAntonsson
·
Övr. Katt För ungefär fyra år sen försvann min älskade Snibben. Hon bara inte kom hem något mer och jag förstod från första stund att något hänt... 2
Svar
24
· Visningar
2 003
Senast: charmant
·
Övr. Katt Har länge funderat på att skaffa katt, och nu med eget boende så kanske det snart bli verklighet :) Men vad kostar era katter i...
Svar
6
· Visningar
1 187
Senast: aiquen
·
H
Övr. Katt Ska få hem två underbart sötisar inom ngn månad, men vet ej va de ska heta. det är två hankatter... min hemma heter simba.. här kommer...
Svar
16
· Visningar
1 185
F
Övr. Katt Skickade på skoj en utställningsfråga till 118100, ni vet där man ska kunna få svar på vad som helst. Frågade vilken sorts blå färg... 2
Svar
21
· Visningar
2 313
Senast: Findus och Molly
·
Övr. Katt Vår kisse fick mask (vita maskar ca 1 cm). Jag avmaskade henne med Banminth två gånger som rekommenderat vid konstaterad mask. Tyckte...
Svar
3
· Visningar
1 750
Senast: Mjuff
·
J
Övr. Katt katten hade en fästing idag och den satt så in i helvete fast så det var jätte svårt att dra ut den. Men när det äntligen lossnade och...
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: jenny82
·
Övr. Katt Hur gammal skulle ni tippa den här kattungen vara? *Den kan klättra och har full koll på det här med klor in-klor ut *Den har blå...
Svar
11
· Visningar
7 755
Övr. Katt Ja, eftersom jag är en tysk katt så måste jag förstås heja på Tyskland:D Och så här snygg är jag på terrasen.
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Zizzy
·
N
Övr. Katt Behöver all hjälp jag kan få...Kan inte ha kvar min älskade katt, vill gärna slippa avliva honom men om ingen kan ta emot honom så finns... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
15 445
Senast: fraaida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025