Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Sen hon blev kastrerad har pälsen bara ökat och ökat, hon är så fin min goa "Cronis" :-D
Svar
1
· Visningar
883
Senast: cili
·
Z
Övr. Katt Nära sommarbetet finns en långhårig svart katt som ser hemsk ut den är inte mager men pälsen är en enda stor hårdpackad tova som på...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: SarahOlofsson
·
Övr. Katt Tänkte göra en radikal förändring nu för mina pälsbeklädda flickor. Sanden ska bytas, fodret ska bytas ut och dom ska gås igenom av...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi har fyra katter. En okasterad hankatt, en kastrerad hankatt och två kastrerade honkatter. Alla fyra är utekatter. Murre våran...
Svar
13
· Visningar
1 536
Senast: Royal_724
·
Övr. Katt Jag är på G att skaffa en till kisse och blivit kär i en liten herre som nu bara är ett par veckor gammal. Det jag inte förstår är...
2
Svar
29
· Visningar
2 450
Senast: Tires
·
Övr. Katt och nu sover hon i det istället för i sängen :D hela natten var sängen, så vitt jag vet, helt kattfri. jag fick inte ens sy färdigt...
Svar
5
· Visningar
1 496
Senast: cili
·
Övr. Katt Funderar på hur jag ska få hem de små odjuren. När de var kattungar köpte jag en stor bur åt dem, som de får plats i båda två. När vi...
Svar
12
· Visningar
1 870
Senast: Marvin
·
M
Övr. Katt Jag har tre katter, två huskatter och en Skogis. Skogisen har lite problem med sin mage och vi har för 1,5 vecka sedan bytt foder...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi skriver in dem i bokstavsordning, så citera och lägg in era kattnamn! :love:
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 426
Senast: nizzeienglasburk
·
Övr. Katt Igår när jag badade min Perser katt så upptäckte jag att han hade sår runt hela nacken o halsen. Han har kliat sig mkt på sistone...
2
Svar
25
· Visningar
10 759
Senast: saro
·
Övr. Katt Det är ju så att jag ska snart flytta hemifrån och farmor ska då ge mig sin katt. (vilket kommer innebära att katten kommer vara i...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Hej!! Jag håller på å bli tokig på min katt just nu... Hon har börjat med så mkt dumheter på sista tiden.. Hon har börjat å...
Svar
14
· Visningar
1 264
Övr. Katt Jag har en liten fundering. Jag har två vattenskålar framme åt mina tre små missar. Skålarna görs rent och vattnet byts varje dag...
2
Svar
20
· Visningar
1 793
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Vi har en ca 18 årig gammal katt. På senare dagar så har vi börjat misstänka att han är döv..Förr reagerade han väldigt på när vi...
Svar
9
· Visningar
7 665
Senast: Lilla
·
T
Övr. Katt Lill kissen ska få ungar men det borde iaf var några dagar kvar... Men nu ligger hon och rycker, inte mycket men liksom spänner sig och...
Svar
10
· Visningar
886
Övr. Katt Hallå allihopa! Nu undrar jag en liten kort fråga! Vad gör man åt när kattmammorna får som lite nariga tuttar & har ont på dom när...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: snurran
·
Övr. Katt Idag när min mamma satt i solen på jobbet så kryper det fram en kattunge under garagedörren. Ingen i närheten har katt men många har...
Svar
5
· Visningar
5 314
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Vad sjutton kan det vara? Har för 2 månader sedan vart till veterinären som tömde katten på alla bakterier i magen för att han spydde...
Svar
18
· Visningar
2 191
Senast: R8n
·
Övr. Katt :DDom små har hunnit bli 4 veckor + 1 dag gamla och har börjat få smakisar. Det jag har gett nu under 3 dagar är mjölkersättning på ett...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Sophia_
·
F
Övr. Katt Hej Bor i hus med fyra lägenheter och grannen har tre katter.Jättefina,goa katter och jag vill inte bråka med vare sig dom eller...
Svar
7
· Visningar
1 371
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama