Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har någon av er haft det på er katt? Hur gick det? Min stora katt har fått det, och det kräver dropp av 4 sorter dygnet runt... Han...
Svar
2
· Visningar
1 926
Senast: Sol
·
Övr. Katt Kan man säga. Idag råkade jag och dottern bli med kattunge. Det var inte alls meningen, vi har ju redan vår Pixi och skulle inte ha nån...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: angelwings
·
F
Övr. Katt Min goda vän fick för några dagar reda på att en av hennes kattungar kan ha svansknick. Kattungens mamma har en "rörlig" svansknick, men...
Svar
10
· Visningar
9 247
Senast: Zizzy
·
M
Övr. Katt Är det någon som har provat denna sand ännu? Såg att det var en nyhet. Om någon har några synpunkter, jag köpte den igår och hade...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Magrinette
·
F
Övr. Katt Vi har fått två små gullungar här hemma som fortfarande saknar namn! Tror båda är pojkar! Så hit med en massa namföslag! :bump...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: Findus och Molly
·
T
Övr. Katt jo, jag undrar om ni tycker att det är ok att två katter i en 1:a på 42 kvadratmeter? eller ska man vänta till man får ett större...
Svar
10
· Visningar
1 621
Övr. Katt Nu har jag inte sett min älskade katt sen i lördags, han har aldrig varit borta så länge innan utan max 12 timmar i sträck. Har vart...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Skriver inte om min katt utan en äldre dams katt. Det är en kastrerad honkatt på 14 år och tantens ögonsten,innekatt. Tanten hade...
Svar
5
· Visningar
1 747
·
Övr. Katt Hej Jahapp .. Jag och mamma har nu diskuterat detta och kommit fram till att vi inte kan ha kvar våra blandras katter. Vi kan inte...
Svar
4
· Visningar
5 481
Övr. Katt Har en långhårig katt som under sommrarna är rakad då han får så mycket tovor. Sägs ju de ska få mindre fästingar då men han e verkligen...
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: Tjockisina
·
S
Övr. Katt Hej ! Jag har en hankatt som är 1½ år gammal. Han är kastrerad och avmaskad och vaccinerad. Jag skaffad honom genom djurensvänner...
Svar
7
· Visningar
900
Senast: Lovizz
·
Övr. Katt Hallå, Ärligt talat, vår katt är värsta jägaren. Allt som oftast kommer han hem med sitt byte, en mus eller fågel. Är dörren öppen...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: vippan
·
Övr. Katt Ena katten har den fula ovanan att gå på tangentbordet. Om jag glömt slå av datorn resulterar det oftast inte i värre saker än att 17...
Svar
2
· Visningar
886
Övr. Katt Eftersom min katt bara vill dricka rinnande vatten ur kranen så funderar jag på att köpa en fontän. Men vad ska man tänka på innan...
Svar
2
· Visningar
1 995
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Min lilla birma-tjej på 4 månader trivdes inte ensam, så hon har nu fått en sällskapsherre! En 4,5 åring kastrathane, även det en birma...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Jahapp, så var det dags igen. Jag blir lika ledsen varje gång. (Varje år dyker X antal katter upp i byn, magra som stryk, hungriga som... 2
Svar
21
· Visningar
2 597
Övr. Katt Hur prioriterar ni när det kommer till att välja ny veterinär? Jag har fått mig ett par rekommendationer kring närliggande...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Findus och Molly
·
S
Övr. Katt Hej!Min katt är 2år och hon är snål med mat, äter bara kattmaten Pussi" Och inget annat.Vi har försökt att ge henne mat,men hon äter den...
Svar
13
· Visningar
2 655
·
L
Övr. Katt Just nu pågår en duskussion här på mitt jobb där person 1 har innekatt och person 2 är helt emot. Person 2 anser att det är djurplågeri... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 633
Senast: Amuletten
·
F
Övr. Katt Jag har hört att sköldpaddor (färgen) är mer självständig än tex en orange katt? Vi har en sköldpadda som fått ungar en sköldpadda där...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: fraaida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025