Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag undrar å en väninnas vägnar :) Fick hem min underbara Zelda i söndags. Hon är en kattunge, och vi har sedan tidigare en kastrerad...
Svar
2
· Visningar
1 148
Senast: citra
·
A
Övr. Katt Jag tycker att Mysco's (MCO) blinkhinnor syns mycket om jag jämför med våra "bonnakatter" Han är avmaskad för tio dagar sen med...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: tolvis
·
Övr. Katt Väljer att gå in hos er här på katt trots sanden ska användas till smådjur. Jag letar efter en BILLIG och dammfri sand att ha under...
Svar
6
· Visningar
3 447
F
Övr. Katt Jag såg inget inlägg om rumsrenhet de 10 första sidorna så jag lägger in en radera om det blev fel :angel: Det är så att vi har 2...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Yrja
·
Övr. Katt hej alla. det är så att vi funderar på en ny katt nu när vi fått avliva vår älskade kissen:cry: men det känns så hemskt tomt och hunden...
2
Svar
20
· Visningar
3 108
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ja nu har mina Perser/Långhårig huskatt(skogkatt utan stamtavla) bebisar hunnit bli hela 4,5 vecka gamla:love: Dom äter smakisar och...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: fettso
·
M
Övr. Katt Mammas 'röda fara' kissade på mina läderstövlar för cirkus ett år sedan, och jag har använt PissOff upprepade ggr, torkat, vädrat...
Svar
8
· Visningar
3 333
Övr. Katt Har en liten Birmatjej som snart är 4 månader gammal, underbar på alla sätt och vis! Problemet är att både jag och min sambo kommer att...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Nussikan
·
C
Övr. Katt Min äldsta katt som är född i nov/början av dec har börjat matvägra :eek: Han som alltid var på väg in i kylskåpet förut :crazy: Det...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: citra
·
Övr. Katt Min katt fick ungar för ca en månad sedan. Tanken var att vi skulle behålla en av ungarna. Tyvärr blev min katt (mamman) överkörd i...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: Gold
·
A
Övr. Katt Hej Jag och min sambo har fått två jobb utomlands och är sugna på att ta något av jobbet, men vi har två honkatter som vi absolut...
Svar
19
· Visningar
5 490
Senast: HannaZ
·
L
Övr. Katt hej, jag har tagit hand om en utekatt som har hittat mig igentligen och för fyra veckor sedan fick Elsa 5kttungar , förlossningen gick...
Svar
1
· Visningar
1 705
Senast: Sol
·
L
Övr. Katt min katt elsa har 5 kattungar som är drygt3veckor. misstänker juverinflammmation, hur märker man om enkatt har feber?
Svar
1
· Visningar
871
Senast: TinyWiny
·
L
Övr. Katt vad är detta för idioter som håller på såhär? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2722450.ab
2
Svar
28
· Visningar
2 056
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Jag har två kattungar på 4,5veckor. Deras mamma har hela tiden varit exemplarisk och legat hos ungarna mestadelen av tiden, men senaste...
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Siamesherrn har på okänt vis lyckats skada (eller nåt) båda trampdynorna vid sporrklon. Märkte att han slickade för kanske fyra dagar...
Svar
9
· Visningar
6 412
K
Övr. Katt Hejsan. Nu har jag ett problem här. Min ettåriga kastrerade hankatt väcker mig varje natt klockan 4 när fåglarna börjar kvittra och då...
2
Svar
21
· Visningar
1 712
Senast: Bewildered
·
N
Övr. Katt har en kastrerad hankatt, cornish rex, ca 6 år, en riktig "fegis". bott ensam största delen av livet, men även bott med min mammas äldre...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Linus har alltid varit intresserad av "skelettet" som blir kvar efter druvorna, och gärna stulit det om det legat på bordet. Sen...
Svar
14
· Visningar
5 683
W
Övr. Katt Hej! Vi har en snart 7 årig hankatt, korsning norsk skogkatt/bondkatt. En riktigt snygg kille, stor mörk och långhårig :) Igår märkte...
Svar
3
· Visningar
11 134
Senast: Whiplashr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama