Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Nu måste jag höra mig för hur andra skulle ha gjort här. Hos mina föräldrar är det en katt som kommer på besök i princip varje dag under...
Svar
4
· Visningar
1 852
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Min hankatt var dålig för några månader sen. Blev huggormsbiten och tappade då aptiten och gick ner i vikt totalt. Såret från bettet...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Royal_724
·
Övr. Katt Yoga kan ev vara allergisk mot EC's kattsand. Bytte till den för några månader sen och nu är hon väldigt tunnhårig på magen mellan...
Svar
14
· Visningar
6 561
Senast: MissFideli
·
V
Övr. Katt Jag behöver lite råd. Jag ska ta hand om mammas katt i en vecka. Hon var hos vet med henne igår och hon fick diagnosen diabetes. Hon ska...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Tires
·
S
Övr. Katt Hej! Tänkte höra med er vad ni gör för att minska på allt hår som lossnar från era katter. Jag har en norsk skogskatt med liten...
Svar
1
· Visningar
1 100
Senast: Haukur
·
C
Övr. Katt För en alldles kort stund sedan såg vi en katt gå över vår gräsmatta. En stund senare hör jag ett väldigt fräsande/jamande som...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: caramelle
·
Övr. Katt Halloj.:banana: Är det någon här som ställer ut sin katter elr katter? Jag är med i en kattklubb (Alfakatten) och min pappas ex har...
2
Svar
27
· Visningar
2 555
Övr. Katt Hade beställt sterilisering och tyckte att det var lugnt då vi inte märkt att hon börjat löpa. Innan steriliseringsdatumet började vi se...
Svar
17
· Visningar
6 407
Senast: Findus och Molly
·
Övr. Katt Jag vill ha tips på ett bra maskmedel. Jag avmaskade för 1,5mån sedan min huskatt med Drontal, man gav då en tablett så var det klart...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Royal_724
·
Övr. Katt Hej, Vi har en (fantastisk :love:) katt som älskar att vara ute! Han är 2 år och kastrerad. Han älskar att ströva ute och är en rastlös...
Svar
6
· Visningar
3 082
Senast: bsmx
·
Övr. Katt när ska man avmaska kattungarna för första gången???mina är 3 v.imorn:)
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: nyckelpiga
·
B
Övr. Katt För ca 3 v sen fick en katthona 4 ungar på en gård jag jobbar på. Men sen försvann hon o ungarna skrek o sen hittade vi henne i en...
Svar
5
· Visningar
1 426
·
F
Övr. Katt Vi har en katt med konstaterat kraftigt blåsljud. Han är nu 10 månader, och fortfarande okastrerad eftersom det, sade veterinären...
Svar
5
· Visningar
1 578
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hade beställt sterilisering och tyckte att det var lugnt då vi inte märkt att hon börjat löpa. Innan steriliseringsdatumet började vi se...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: nyckelpiga
·
Övr. Katt Hej Nu är det så att jag ska sommar jobba i sommar och får då ungefär 5000 kr och jag har länge velat ha en renrasig katthona med...
Svar
5
· Visningar
755
·
Övr. Katt Det är ett "hål" precis brevid baken på honom, genom huden (Man ser muskeln) Helt runt och "fina" kanter :crazy: Vad sjuttsingen kan...
2
Svar
35
· Visningar
3 961
Övr. Katt ...är en ljuvligt söt lilamaskad kille vid namn Leo :) Eller egentligen heter han DK*Wehnert's Dario, men det blir så jobbigt att ropa...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: zask
·
Övr. Katt Jag har två kattungar.. 9 veckor mamman är väldigt kräsen, äter hon burkmat eller fisk så spyr hon upp det, ibland behåller hon det...
Svar
12
· Visningar
4 356
Senast: MinIan
·
E
Övr. Katt Jag sitter här med två nyfödda kattungar och vet inte vad jag ska göra. All hjälp emottages tacksamt... Mamman var vildkatt, fyra...
Svar
5
· Visningar
20 188
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har alla katter vitt skinn? Min helsvarta katta har vit hud under pälsen överallt. Men i munnen har hon områden med svart slemhinna...
Svar
9
· Visningar
4 411
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama