Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt grannens katt blev påkörd och dog för någon timme sedan.Hon hade 2 stycken en vecka gammla kattungar hemma som nu är utan mamma.Allt är...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: mammasku
·
Övr. Katt Har en tvåårig katthona som drar till sig fästingar som en magnet...:mad: Jag tar på Frontline med två veckors mellanrum samt har ett...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Min lilla älskade katt trillade för en stund sen ner från mitt fönster.. Det är ungefär 3-4 meter ner till marken och asfalt. När jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 739
Senast: always_TsT
·
Övr. Katt Har 2 st katter, en honkatt, 2 år, och en hane, 1 år, båda steriliserade. De har, ända sedan dag 1 varit långt ifrån bästa vänner, och...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Dags att ge lilla kissen en egen bildtråd. Det här är Little Nicky, född 19 oktober 2007. Mamman är Nicky "Pixi" Hilton, som tyvärr...
Svar
10
· Visningar
1 015
Övr. Katt Har bestämt mej för att skaffa katt/er (ragdoll:love:) och har en rispapperslampa i lägenheten och är lite orolig för att den kommer bli...
Svar
9
· Visningar
1 426
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt Katten låg bakom laptopen och myste. så kom elaka matte och flyttade datorn, Sivan ger då ifrån sig ett dovt morrande, varpå matte...
Svar
5
· Visningar
1 561
Senast: Galore
·
Övr. Katt Abbie fick nått som jag i söndag läste mig till heter konjunktivit och idag var vi in för att kolla varför. Stort sår på horhinnan, 5...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Här kommer mer bilder på gullungarna :D :D S*Big Silver's Sweet Child O Mine S*Big Silver's November Rain och S*Big Silver's...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: Marvin
·
Övr. Katt vad ska en en kattunge som är ca 10 dar ligga på i vikt på ett ungefär??:) vad brukar normalvikten vara o hur mycket bör dom gå upp i...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min bekant har en honkatt som har väldigt svårt för att lägga på sig. Hon äter och dricker bra och är pigg och frisk i övrigt...
2
Svar
32
· Visningar
2 094
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Min ena katt lyckades i söndags trycka upp ett vädringsfönster och smita ut. Hon är en innekatt som i princip aldrig varit ute, blir...
2
Svar
33
· Visningar
1 922
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Varning långt! Jag är nyblivet jourhem i en ganska stor katthemsverksamhet. Har två vuxna jourkatter hemma nu. När jag registrerade...
2
Svar
21
· Visningar
2 255
Senast: Heulwen
·
J
Övr. Katt Min katt började halta igårkväll :cry: han äter sover och spyr inte och när man tittar på hans tass så ser de ut som om överklon har...
Svar
2
· Visningar
1 808
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Ibland finns det nackdelar med mitt val av ras. :D Min hankatt Rustie är i smartaste laget, allt som jag gör vill han apa efter. Han...
Svar
14
· Visningar
1 313
Senast: Sirisiri
·
P
Övr. Katt Jag har hittat en liten kattunge och undrar vad och hur mycket och hur ofta den ska äta. Den är väldigt liten, antagligen så att den...
2
Svar
20
· Visningar
6 107
·
Övr. Katt Var unga kattkille kuttrar jamt, varfor gor han det? Han ar drygt ett ar gammal men har alltid hallt pa med sitt kutter, later typ som...
Svar
10
· Visningar
14 970
Senast: Kajsabet
·
Övr. Katt Min katt, en mycket bestämd dam av rasen Cornish rex.
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Dentaku
·
C
Övr. Katt Som rubriken säger, vad tycker ni om torrfodret Bilanx? Erfarenheter? Kopierade ingredeienserna från hemsidan, hoppas man får göra så...
Svar
3
· Visningar
6 406
·
Övr. Katt Min man är hundmänniska och gourmetmatlagningsintresserad och vägrar ha katt om det innebär stinkande burkmat och liknande i sin...
2
Svar
29
· Visningar
2 466
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar