Kattutställning

Sv: Kattutställning

Det låter jättekul! Hur långt tid ka det ta då?
Ska du använda honom till dina honor också? :)

Dom ska ha fyllt 10 månader innan man kan avelsgodkänna dem, men efter att han gjort det så hoppas jag att det inte ska ta så lång tid, det beror ju lite på när det finns en utställning i närheten eller när två domare har tid att komma hem till oss. Han ska bara användas på egna honor, ev. några andra utvalda honor hos bekanta, det beror på hur hans avkommor blir :)

Kl

Har en liten cornish hona som jag har ställt två gånger, hon kommer att ställas igen när hon kommer över 10 månader :)

Jag ställer ut min ragdoll ibland. Vi är numera Premier.

S*Oldtowns Aini heter min diva.

va roligt. :D
Min kattklubb ska ha en utställning i sammarbete med en annan kattklubb, i början av januari.

Ska ställa ut min blivande avelshane i klass 9 snart! Hoppas på ett CAC såklart!

Findus och Molly

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Har en Helig Birma kille på som är kastrerad då han hade en testikel som inte ramlade ned (den satt i magen) vilket betyder att han inte...
Svar
11
· Visningar
2 046
Senast: Corax
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 152
Senast: Shenzi
·
N
Övr. Katt Jag bor i hyreslägenhet och har problem med en granne i samma hus, dock annan trappuppgång. Eller egentligen inte problem kanske. Men...
Svar
15
· Visningar
1 789
Senast: NataliTM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama