Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu har jag inte sett min älskade katt sen i lördags, han har aldrig varit borta så länge innan utan max 12 timmar i sträck. Har vart...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Skriver inte om min katt utan en äldre dams katt. Det är en kastrerad honkatt på 14 år och tantens ögonsten,innekatt. Tanten hade...
Svar
5
· Visningar
1 739
Senast: angelwings
·
Övr. Katt Hej Jahapp .. Jag och mamma har nu diskuterat detta och kommit fram till att vi inte kan ha kvar våra blandras katter. Vi kan inte...
Svar
4
· Visningar
5 449
Övr. Katt Har en långhårig katt som under sommrarna är rakad då han får så mycket tovor. Sägs ju de ska få mindre fästingar då men han e verkligen...
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: Tjockisina
·
S
Övr. Katt Hej ! Jag har en hankatt som är 1½ år gammal. Han är kastrerad och avmaskad och vaccinerad. Jag skaffad honom genom djurensvänner...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Lovizz
·
Övr. Katt Hallå, Ärligt talat, vår katt är värsta jägaren. Allt som oftast kommer han hem med sitt byte, en mus eller fågel. Är dörren öppen...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: vippan
·
Övr. Katt Ena katten har den fula ovanan att gå på tangentbordet. Om jag glömt slå av datorn resulterar det oftast inte i värre saker än att 17...
Svar
2
· Visningar
881
Övr. Katt Eftersom min katt bara vill dricka rinnande vatten ur kranen så funderar jag på att köpa en fontän. Men vad ska man tänka på innan...
Svar
2
· Visningar
1 988
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Min lilla birma-tjej på 4 månader trivdes inte ensam, så hon har nu fått en sällskapsherre! En 4,5 åring kastrathane, även det en birma...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Jahapp, så var det dags igen. Jag blir lika ledsen varje gång. (Varje år dyker X antal katter upp i byn, magra som stryk, hungriga som...
2
Svar
21
· Visningar
2 571
Övr. Katt Hur prioriterar ni när det kommer till att välja ny veterinär? Jag har fått mig ett par rekommendationer kring närliggande...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Findus och Molly
·
S
Övr. Katt Hej!Min katt är 2år och hon är snål med mat, äter bara kattmaten Pussi" Och inget annat.Vi har försökt att ge henne mat,men hon äter den...
Svar
13
· Visningar
2 605
Senast: angelwings
·
L
Övr. Katt Just nu pågår en duskussion här på mitt jobb där person 1 har innekatt och person 2 är helt emot. Person 2 anser att det är djurplågeri...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 628
Senast: Amuletten
·
F
Övr. Katt Jag har hört att sköldpaddor (färgen) är mer självständig än tex en orange katt? Vi har en sköldpadda som fått ungar en sköldpadda där...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: fraaida
·
Övr. Katt Vår katt verkar vara förkyld. Han nyser och har legat på sängen hela dagen. Han verkar inte ha någon aptit och är allmänt sömnig. Hans...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: pimy
·
M
Övr. Katt Hej, Har en kattmamma som diar tre ungar, vad ska jag tänka på kostmässigt? Behöver hon några extra vitaminer eller annat? Hon vill...
Svar
6
· Visningar
5 194
Senast: Vagis
·
S
Övr. Katt Hej! jag vet att inte tråden hör hemma här ,men jag tror att det är mer folk som kan hjälpa här. idag på stallet så hittade vi två...
Svar
11
· Visningar
2 464
Senast: Bellini
·
T
Övr. Katt Har en 7 årig kastrerad hankatt som går ut och "märker revir". Han ställer baken mot föremålet och sen vibbrerar han på svansen. Men...
Svar
3
· Visningar
3 465
Senast: Sol
·
K
Övr. Katt min katt fick för en månad sen en kull ( innan hon fick den så har hon bara gillat torrfoder inget annat) men nu så äter hon allt från...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: Gisburne
·
S
Övr. Katt Hej! idag på stallet så hittade vi två kattungar(utanmamma), :(bara några dar gammla., har inte öppnat ögonen helt än. De är magra och...
Svar
3
· Visningar
1 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka