Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Katt Hur f*n tänker man när man har hjärta att dumpa en kattunge uppe i ett stall? Jag hittade en kattunge uppe i vårt stall, skrikandes i...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: JustME83
·
J
Övr. Katt Hej! Vad bra att du läser min tråd, då kanske jag kan få tips av dig. Jag har en katt som är ca 7 månader, hon har aldrig tvättats...
Svar
15
· Visningar
2 175
Senast: Galore
·
P
Övr. Katt Jaa.. Som ni kanske minns trillade min lilla katt ner från mitt fönster för snart en månad sedan. Hon bröt benet på två ställen och fick...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: alfur
·
Övr. Katt Jag antar att det finns fler här som har en underbar rex (devon eller cornish), och tänkte att det skulle vara kul att se lite bilder, i...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 703
Senast: Findus och Molly
·
Övr. Katt Nu är mina små gullungar 8veckor...tiden går så fort!!! Nåja här kommer en liten bildbomb på de små...... :-D S*Big Silver's Sweet...
Svar
13
· Visningar
1 168
Senast: Kicki_83
·
M
Övr. Katt Min gammla kisse på 15 snart 16 år har en stor knöl på halsen. Den är brun och har blivit större de senaste månaderna (tror jag). Han...
Svar
7
· Visningar
8 810
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Känner katter alltid av om det är bra eller ej att dricka vid ett visst "vattenhål"? Det är nämligen så att mina föräldrars katt gärna...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Galore
·
Övr. Katt Hur undviker man kattskit i rabbatterna? Iaf precis utanför ens eget sovrumsfönster (sover nere i källaren). Det luktar ju...
Svar
3
· Visningar
1 906
Senast: Amuletten
·
Övr. Katt Jag har en dräktig katt. Nej, det är tyvärr inte min avelshona som jag kanske hade hoppats på.. :crazy: Över sommaren bor jag...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Yhlva
·
Övr. Katt På onsdag åker vi! Funderar på hur jag ska göra med vatten under resan. Vi kommer att åka bil i 2-2,5 timmar, 2-3 timmar på...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ja nu börjar bebisarna bli större och klara sig mer själva.:) När börjar ni med kloklippning? När börja vänja vid kam? Bada+Föna...
Svar
3
· Visningar
1 610
Senast: mackan
·
T
Övr. Katt Om en katt har en märkning i örat, finns det ett lätt sätt att kolla upp vem som äger den då? Undrar då en katt här har kommit på...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Tintomara
·
Övr. Katt Hej! Har ni några fina eller roliga bilder på era katter? Här är min "huskatt" Casper Här är en rolig katt från Danmark.(det ser...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
13 649
Senast: sensiqcoons
·
Övr. Katt Vid vilken ålder bör det göras på katterna? Och vad kostar det på ett ungefär? Hur ofta vaccineras de? ungefärlig kostnad...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: sensiqcoons
·
Övr. Katt Har någon av er haft det på er katt? Hur gick det? Min stora katt har fått det, och det kräver dropp av 4 sorter dygnet runt... Han...
Svar
2
· Visningar
1 924
Senast: Sol
·
Övr. Katt Kan man säga. Idag råkade jag och dottern bli med kattunge. Det var inte alls meningen, vi har ju redan vår Pixi och skulle inte ha nån...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: angelwings
·
F
Övr. Katt Min goda vän fick för några dagar reda på att en av hennes kattungar kan ha svansknick. Kattungens mamma har en "rörlig" svansknick, men...
Svar
10
· Visningar
9 130
Senast: Zizzy
·
M
Övr. Katt Är det någon som har provat denna sand ännu? Såg att det var en nyhet. Om någon har några synpunkter, jag köpte den igår och hade...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Magrinette
·
F
Övr. Katt Vi har fått två små gullungar här hemma som fortfarande saknar namn! Tror båda är pojkar! Så hit med en massa namföslag! :bump...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Findus och Molly
·
T
Övr. Katt jo, jag undrar om ni tycker att det är ok att två katter i en 1:a på 42 kvadratmeter? eller ska man vänta till man får ett större...
Svar
10
· Visningar
1 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka