Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har ett jättejobbigt beslut att fatta. Vår katt går inte att ha inomhus! Hon blev biten av en rottweiler i huvudet, och jag "räddade"...
Svar
12
· Visningar
955
Senast: Bellini
·
Övr. Katt för några dagar sedan fick ja 4 kattungar.. två av dom hässjar som en hund med öppet gap stundtals.. någon som vet vad de ev kan va?
Svar
18
· Visningar
6 926
Senast: Magica
·
Övr. Katt Om förlossningen har startat, hur lång tid tar det till första ungen är född? Det sitter som en liten blodblåsa i vaginan på katthonen...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Hej ! En av mina katter som jag har haft i cirka 8 mån.... har börjat med ett konstigt beteende ! Han jammar och sätter i fönster...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: veronican
·
Övr. Katt Ja nu är dom snart 8 veckor gamla bebisarna!!:love: Borgens Gandalf
Svar
9
· Visningar
837
Senast: Reykur
·
E
Övr. Katt Okej. Jag kan erkänna det direkt. Jag är extremt känslig när det kommer till djur som ingen vill ha. Oavsett om det är övergivna djur...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: egocentrisk
·
M
Övr. Katt Vår honkatt fick sin tredje kull kattungar idag. Det konstiga är att hon inte har bitit av navelsträngen än. Hur länge kan navelsträngen...
Svar
4
· Visningar
4 931
Senast: marie ireholt
·
T
Övr. Katt Ifag såg jag små djur runt ögonen på min honkatt, de försvann snabbt långt in i pälsen när jag när jag kom närmare och gick inte hitta...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Min katt släpptes ut runt 10 tiden imorse, när hon sedan kom in runt 14, upptäckte jag att hon hade något intorkat i princip hela...
Svar
11
· Visningar
1 493
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Grannens katt har bestämt sig för att bo här. Då hennes andra katt fått kattungar och han "tuktar" dem så får han inte gå in, inte...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag äger två katter som har i sina första 2 levnads år bott som innekatter. Flyttade nu nyss till hus på landet och de får springa ute...
Svar
10
· Visningar
956
Senast: Cita
·
Övr. Katt Det här är väl femtielfte tråden om urinsten och urinvägsinf. hos katt.. har sökt och sökt men ingenting stämmer riktigt in. :o Har...
Svar
0
· Visningar
5 537
Senast: Lindon
·
I
Övr. Katt har satt ihop de flesta Underbara bilder till en film. Kan inte förklara med ord hur mycket den katten betyder för mig och hur mycket...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: independent
·
S
Övr. Katt Undrar lite om nån sitter i liknande läge som vi? Vi har en honkatt o en kastrerad hankatt alla grannar har kastrerade katter. Vi har...
Svar
12
· Visningar
6 147
Senast: Svanhild
·
P
Övr. Katt Jag skulle bära in hö i bodan idag och hittade då 3st kattungar ca 3-4 veckor gamla samt kattmamman.. Snodde med mig kattungarna in i...
Svar
13
· Visningar
6 206
Senast: Majvi
·
C
Övr. Katt Lämnade nyss in min 3-åriga perser för att jag ville raka honom. Han har alltid varit smal, kanske lite fett på magen, men inte mer. Nu...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: cuteangel
·
Övr. Katt Jag har slarvat bort min brors katt! :eek: Är kattvakt åt henne nu medan dom är i Bulgarien en vecka, dom kommer hem img.. Vi bor...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: wtf
·
Övr. Katt Kastrering m flanksnitt (katt CRX). (Obs! fotat med mobilkamera)
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Ms Sally
·
Övr. Katt min katt har fått springmask och hennes kattungar är ca 17 dgr. Ska jag avmaska dem också nu och hur mycket ska de ha? Har ingen våg men...
Svar
4
· Visningar
1 170
Övr. Katt Min mammas katt Wilma födde idag 3 söta små bebisar, hon är förstföderska, den första katten klara hon helt själv, åt upp moderkakan...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: jenny82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama