Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Mina maine coon bebbar 12 veckor :love::love: Och min mammas maine coon kattungar, fina gäng va?:love::love:
Svar
9
· Visningar
884
Övr. Katt Ja *suck* tiden går sååå fort:) På Måndag fyller dom små 9 veckor, här kommer nya bilder...:love: Borgens Gimli
Svar
17
· Visningar
1 002
Senast: fettso
·
I
Övr. Katt Hej allihopa! Det är såhär att jag har en hankatt som snart är två år. Jag hade två från början. Dessa är innekatter. Från...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Incontestable
·
Övr. Katt Efter att vi mist vår ena missa Maja i September så har den andra honkatten Ronja varit ensam. Det märks tydligt att hon inte gillar det...
Svar
13
· Visningar
1 669
Senast: Mia_R
·
A
Övr. Katt Hjälp! Jag får hem den här lilla ullbollen om tre veckor och har ingen aning om vad jag ska döpa sötnosen till! Så namnförslag tar...
Svar
17
· Visningar
1 462
Senast: lisen02
·
M
Övr. Katt Tillåt mig presentera *trumvirvel* Korven! :banana: Jag har fått äran att vara fodervärd åt Reykurs nyförvärv S*Jolly Roger's...
Svar
18
· Visningar
1 753
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt För 5 veckor sedan fick vi tillskott här hemma. Sorken heter hon. En liten brunspotted devon rex-tjej.
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Här har vi mina nya katt ungar: Den vänstra är Bonni och den högra Bootstrap a.k.a. Bob Är dom inte söta?
Svar
6
· Visningar
898
Senast: TheHunted
·
Övr. Katt Visst är det jätteroligt att apportera, men är man 2 katter i hushållet så kan man ju turas om. Eller...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Igår natt kom katten hemma hos mamma hem igen. Hon har varit borta i en och en halv månad. Vi trodde att hon hade dött men igår kom...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Vica
·
L
Övr. Katt Jag tänkte att det kan vara bra att be om lite råd ifall ifall, även om jag känner på mig att det kommer gå bra.. eller? o_o iaf, jo...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Har de ingen hemsida? Smådjur (blå stjärnan) var det i första hand jag tänkte på. Står ingen telefontid på eniro. Men de kanske inte har...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: vildros
·
V
Övr. Katt En bekant till mig har börjat ge sin katt p-piller. Jag vet att det inte är det ultimata med tankte på betendeförändringar etc. så...
Svar
4
· Visningar
861
·
M
Övr. Katt Jag går i kattköpar tankar och är inne på att köpa mig en raskatt som kommer att hållas som innekatt. Då jag pendlar till annan ort...
Svar
14
· Visningar
2 702
Senast: vildros
·
Övr. Katt Kära bukare och kattfolk. Behöver lite hjälp.. I torsdags förra veckan, satt jag på balkongen och fikade. Plötsligt hör jag någon...
Svar
9
· Visningar
1 136
Senast: Popplin
·
Övr. Katt Nu presenterar jag vår nya kise katt Tigra:love:! Hon kom hit veckan före midsommar. Så här rädd och arg blev Tigra när hon såg vår...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hur underbar och go den än är sådär halvt naken, så är det ju nått fel. Var hos vet i torsdags som trodde på en hormonell störning som...
Svar
15
· Visningar
1 835
·
M
Övr. Katt Jag funderar lite över hur kattens temprament blir efter en kastrering. Är det någon större skillnade på hon- och hankatter? Eller...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: Paulsan
·
L
Övr. Katt Nu har min katt varit borta i en och en halv vecka. Han gick ut och kom inte tillbaka, vad gör man nu liksom? :( Kan en katt klara sig...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: lolly
·
Övr. Katt ... och har varit sängliggande sen några dagar tillbaka. I princip hela tiden har Isola legat bredvid (eller på) mig i sängen och hållt...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka