Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja just det. Har två katter, och håller kattlådan väldigt ren jämt - är alltid där och skottar ur så fort de varit på den. När man...
Svar
9
· Visningar
1 521
Senast: Bailey07
·
A
Övr. Katt Mysco-Maine Coon är nu åtta månader och nästan 5 kg tung och så här snygg ;):love:
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Tänkte bara allmänt kolla vad ni anser om att ha katten ute i löplina/tjudrad i koppel? (Skriver inte mer än så, skriv bara ner era...
2 3
Svar
41
· Visningar
11 613
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu trivs grabbarna bus bra ihop måste lägga in några rader till för att inte sidan ska bli för lång i sidled och sen blir man...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: alazzi
·
Övr. Katt 5 veckor på kortet, kommer till mig och pojkvänner om några veckor. men vad ska det lille livet heta då? våra förslag. Puma...
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: TeamVM
·
Övr. Katt Jag blir galen!! NU har mina 2 tillfälliga katter kissat i soffan, nu ligger dom inte bra till! Jag är kattvakt till 2 innekatter. De...
Svar
5
· Visningar
7 757
Övr. Katt Har era katter ett favorit tv pogram? Min ena katt Calle ha ett, nämligen på Animal planet, "Värdens roligaste djur". Varje gång jag...
Svar
1
· Visningar
737
Övr. Katt Hej allihopa! :) Jag har precis flyttat och kan nu ha min katt (han är 1 år) ute lös. Tidigare har jag bara haft honom ute i koppel och...
Svar
15
· Visningar
1 384
Senast: hanoirocks
·
Övr. Katt En av våra honor har fått 4 ungar. De är pigga och glada och slåss, busar, äter, sover och uppför sig som kattungar gör mest. Utom...
2
Svar
27
· Visningar
3 559
Senast: Camigween
·
A
Övr. Katt Dessa söta kattungar (se länk) hittades vid en större väg, mamman hade blivit överkörd. Jag har gett dem vanlig katt burkmat men de har...
Svar
3
· Visningar
2 038
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Nu har kisebebisarna hunnit bli hela 8 veckor gammla och rummet dom bott i känns väldigt litet för dom. Dom river ner krukväxterna(ej...
Svar
3
· Visningar
1 979
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag lyckades efter mycket tjat få det endaste enda exemplaret av den mjuka prydnadskudden Yoga sist jag beställde från Jotex. Nu är...
Svar
18
· Visningar
1 253
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Någon här som har startat ett kattpensionat? ...och skulle kunna dela med sig av lite tips och vad man bör tänka på? Eller har du...
Svar
3
· Visningar
1 315
Senast: vippan
·
Övr. Katt Någon som använt det med bra/dåliga resultat. Min katt är gammal och stel och efter några turer fram och tillbaka har jag bestämt mig...
Svar
1
· Visningar
1 614
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu har jag letat efter en kompis till Kashi ett tag och det verkar ju hur svårt som helst. Visste inte att det var så ont om raskatter...
2
Svar
34
· Visningar
2 644
Senast: Frickadell
·
F
Övr. Katt Nu vill jag se lite härliga sommarbilder på katterna! Tänkte oxå bidra bara för att få igång det hela lite :p
2 3
Svar
43
· Visningar
6 070
Senast: Frickadell
·
L
Övr. Katt Hejsan, vi har just hittat våra kattungar ca 1 mån gamla , vi har misstänkt att hon hade kattungar men visste bara inte vart.. Dom är...
Svar
1
· Visningar
962
·
K
Övr. Katt Jag har lite funderingar angående myrgift. Jag jobbar på ett ställe där det finns runda Anticimex 'lådor'. Jag frågade mig fram och fick...
Svar
5
· Visningar
9 295
Övr. Katt Jag har ju skaffat mig en liten kattunge som för tillfället bor hemma hos min morbror eftersom han fortfarande är en liten kille på nu 6...
Svar
9
· Visningar
929
Senast: Morran
·
H
Övr. Katt Hejsan! Jag har en underbar katt som jag köpt på ett katthem i Eskilstuna. I helgen va jag iväg med honom för fösta gången till en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 442
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar