Efterhängsen och envis

Sv: Efterhängsen och envis

Hon ser sååå söt ut...

Hur går det har hon övergett dej ännu.....:bump:

Så sött att jag bara måste putta upp och fråga om hon fortsatte? Har du kvar henne?

åhh va sött!

En av mina jourhemskissar brukade göra så, inte lika extremt men kollade när jag lagade mat.. satt utanför när jag kissade (lite kul när jag inte stängde dörren då satt hon och kollade på mig när jag kissade...) kom och tittade på mig när jag satt vid datorn, hon låg gärna i soffan så nära hon kunde komma skrivbordet med uppsyn över mig...men det tog jag som nyfikenhet då hon var född vild..

Klister dog. Hon åt något olämpligt, blev hastigt sjuk och dog.

Det märkliga är att hon hade en bror som var allt annat än sällskaplig. En liten elak fan som fräste så fort man tog upp honom. Bet och klöste och var allmänt otrevlig. Vi funderade på att ta bort honom pga hans otrevliga beteende.
Men då Klister dog blev han helt annorlunda. Han blev en Klister. Följde efter mig, sover på mig i min säng osv. Keligare katt får man leta efter. Vi skulle inte behålla någon av kattungarna, men han är så märklig att han är kvar. Han är numera betydligt självständigare och kaxigare, men han ska fortfarande sova i min säng. Helst på min mage. Är han ute och jagar på nätterna kommer han och kelar på morgonen istället.

Liknande trådar

Katthälsa Har en 5årig huskatt som varit kastrerad sen 5-6 månaders ålder. Han kom hit som kattunge, men antagligen för tidigt för att lämna...
Svar
16
· Visningar
2 360
Katthälsa Hej, jag skulle behöva lite tips om hur jag skall uppfostra min kattunge inom vissa områden. Jag hittade honom fast i en hög av...
Svar
15
· Visningar
3 549
Senast: TinyWiny
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 481
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa För två år sedan fick vi en 7-8 årig kastrerad utekatt från ett hem där han inte längre var önskad. Han fanns sig till rätta oväntat...
Svar
5
· Visningar
1 819
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama