Sv: Utställning, Nybörjare
Hej, Hopppsan!
Brynolf är jättefin, kommer nog inte att bli så svår att känna igen! Tycker absolut att vi ska vara förvirrade ihop
Såg nu att det var bråttom att anmäla sig, så pengarna går in i morgon, och anmälningen skickar jag idag, så det är bara att hoppas nu...
Jag ställer nog bara min ena hane, som det verkar nu, han är tänkt att bli avelshane, fick sitt första CAC i söndags(jag ställde honom inte själv, Eskilstuna blir min tredje egna, men jag har inte ställt ut på flera år, så jag har glömt hur man gör allt nu
). Han är blå somali, och givetvis snyggast i världen(tycker jag). Men domaren gjorde honom inte till ww direkt, som jag trodde
Jag är ungefär lika bra på att lägga upp bilder som jag är på utställning, men min sambo kan nog när han kommer hem.
Annars känner jag mig mycket bekväm med huskatter, har haft det hela livet, det är en bestående kärlek! Huskatter kan ju komma i så många förpackningar, med ras vet man ju till viss del alltid vad man kan förvänta sig. Tycker i alla fall att det är kul att man kan få visa upp sina ögonstenar för världen, oavsett ras!
Förresten, du nämnde nåt om "drive-in"? Vad är det egentligen?
Återkommer med bild