Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt hejsan allihopa ar de nagon som vet vad som kravs och hur mcyket de kostar att transportera en katt fran usa in till sverige? tacksam...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min lilla tös fick en kull på två kattungar, en dödfödd och den andre dog efter två dygn.. En ppillerkull, så j*vla irriterande. (innan...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Bewildered
·
Övr. Katt I går morse ringde en kompis mig i husvagnen, eftersom vi var på semester, och säger att hennes sambo har hittat en svart långhårig katt...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Boll
·
M
Övr. Katt Jag hur nu mer eller mindre bestämt mig för att bli med katt. Frågan är bara vilken ras man ska välja. Har ni några bra förslag på...
2
Svar
33
· Visningar
6 280
Senast: MaddeLen
·
K
Övr. Katt Hej. Tänkte skaffa en kattunge. Har redan en ca 10 årig hona. Vad passar bäst, ska man skaffa en till hona ? Eller en hane? Är det...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: KattAda
·
Övr. Katt Tja, min Frosti har ju mönster men han är ju dock nästan vit. ]
2
Svar
32
· Visningar
4 659
Senast: fettso
·
Övr. Katt Går en katt utanför huset, mamma slängde ner lite kattmat och katten äter som den inte fått mat på evigheter, den såg inte särskilt smal...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Nu är ju mina bebisar snart 10 veckor och då börjar jag fundera över deras flytt lite längre fram. Hur tätt kan dom flytta utan att...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Evenstar
·
Övr. Katt Ni kloka kattmänniskor, snälla hjälp mig. Jag tänkte ta mina två innekatter och fara till min bror och passa hans två katter när han...
2
Svar
20
· Visningar
2 292
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Blir tokglad bara av att titta på den här bilden!
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Rhodugune
·
Övr. Katt Ja nu har jag ett litet lager frågor till er som hållt på/håller på med kattuppfödning.:) *Hur många honor har ni? *Har ni...
Svar
10
· Visningar
2 930
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Är vad som kommit hittills :love: Den som ser allmänt svart ut, ser på nära håll ut att kunna bli lite lik sin mor om jag har tur :)
2
Svar
22
· Visningar
2 058
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Min syster har tva hankatter, bengaler, den ena ar runt 8 manader och den andra 6 manader (inte helt saker men pa ett ungefar). Bada...
Svar
9
· Visningar
2 131
Senast: Soppan
·
Övr. Katt Mina maine coon bebbar 12 veckor :love::love: Och min mammas maine coon kattungar, fina gäng va?:love::love:
Svar
9
· Visningar
873
Övr. Katt Ja *suck* tiden går sååå fort:) På Måndag fyller dom små 9 veckor, här kommer nya bilder...:love: Borgens Gimli
Svar
17
· Visningar
999
Senast: fettso
·
I
Övr. Katt Hej allihopa! Det är såhär att jag har en hankatt som snart är två år. Jag hade två från början. Dessa är innekatter. Från...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: Incontestable
·
Övr. Katt Efter att vi mist vår ena missa Maja i September så har den andra honkatten Ronja varit ensam. Det märks tydligt att hon inte gillar det...
Svar
13
· Visningar
1 667
Senast: Mia_R
·
A
Övr. Katt Hjälp! Jag får hem den här lilla ullbollen om tre veckor och har ingen aning om vad jag ska döpa sötnosen till! Så namnförslag tar...
Svar
17
· Visningar
1 442
Senast: lisen02
·
M
Övr. Katt Tillåt mig presentera *trumvirvel* Korven! :banana: Jag har fått äran att vara fodervärd åt Reykurs nyförvärv S*Jolly Roger's...
Svar
18
· Visningar
1 749
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama