Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt :(Tyvärr har våran okastrerade hane börjat kissa och bajsa inne.(ej på lådan alltså) Han har bajsat utanför lådan en gång innan på...
Svar
17
· Visningar
2 418
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Min vackra tjejja :love::love: Hon har fått en OTROLIG päls sen hon kastrerades :laugh:
Svar
9
· Visningar
927
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min fyra månaders kattunge har 6 tår på vardera baktass, 6 på den ena framtassen och 5 på den andra. Hur många ska de ha egentligen...
Svar
3
· Visningar
1 766
Senast: Sophia_
·
Övr. Katt Jag har ju som många vet en liten vit odd-eyed kattunge hemma numera och jag har en liten undran. Har aldrig haft en odd-eyed eller en...
Svar
2
· Visningar
2 190
Senast: angelwings
·
Övr. Katt Då var kattungen hemma sedan någon dag tillbaka, vilket vi trodde skulle bli en glad och trevlig överraskning för vår snart ett år gamla...
Svar
9
· Visningar
4 668
Senast: skojskrot
·
Övr. Katt För att göra historian kort: Min pappa är sjuk sedan länge och hans assistenter skaffade honom en katt. Nu ligger min pappa på...
Svar
3
· Visningar
863
Övr. Katt Våran honkatt har (nog) fått sin första kull ungar. Hon bor normalt i stallet, och hon är av den mer reserverae typen, även om det går...
Svar
5
· Visningar
1 252
Senast: CK
·
Övr. Katt Min stallkatt ser enligt en del skabbig ut :D Hon har vita tecken och är spräcklig (tabby?), alltså har ränder. Men hennes färg i...
Svar
7
· Visningar
1 122
Senast: evis
·
Övr. Katt En i min mammas trappuppgång har en honkatt som fått 3 ungar. Hon har inte fått p-piller förr, ung och första kullen. De ville ha en...
Svar
19
· Visningar
9 052
L
Övr. Katt Jag har ett stort problem med min katt som jag behöver snabb hjälp med... Vi bor i en 2a med balkong i stan och har en ettårig...
Svar
19
· Visningar
940
Senast: LillaElin86
·
A
Övr. Katt Om lite mindre än 3 veckor flyttar jag till skåne (internat) med kissen som då är nyss fyllda 12 veckor. Och pja, det är en bit, ca 3-4...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Await
·
Övr. Katt Har en liten birma-tjej på snart 5 månader, som såklart ska kastreras. Frågan är bara när, har hört så olika?? En del menar på att ju...
2
Svar
27
· Visningar
2 946
Senast: Nussikan
·
Z
Övr. Katt Hittade för två veckor sedan en sårskorpa bakom ena frambenet på vår katt, det såg ut som om det var hans "tutte" som fått sig en törn...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: flickancarra
·
Övr. Katt Har fått hem våran lilla kille idag & allt har gått jätte bra, förutom lite pip från hans sida :) men nu ligger han & sover. Jaja, till...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Katt Hanen Hona 1 Hona 2 Hanen är ett riktigt busfrö :love: Mammas svans är rolig
Svar
1
· Visningar
630
Senast: fettso
·
A
Övr. Katt Porcelana (Ella) har anlänt. Hämtade henne för drygt en timme sen! Bilresan gick bra. Om var lite läskig. Var mindre läskigt att...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Sinfonie
·
M
Övr. Katt Tänkte höra med er hur ni som har jobb, typ 8 timmar om dagen, gjorde när ni fick hem eran kattunge. Stannade ni hemma då och "vande...
Svar
4
· Visningar
1 999
Senast: Haukur
·
S
Övr. Katt Lyckades ta några bilder på Mis när hon var ute på gräsmatttan idag.
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Denna sommar spenderar jag och katterna hemma i Hälsingland. Det kommer alltid vara hemma för mig, vart jag än bor "egentligen". Denna...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Min ena katt (3årig hankatt, kastrerad) har fått blåsor i vänstra mungipan, det är ganska rejält svullet och det är ca 3 större blåsor...
Svar
7
· Visningar
6 779
Senast: Ljulius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama