Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt En person vill ha en kull efter sin fina honkatt.Det blir 4 kattungar varav 3 honor,Sessan, Stina och Lisa.Det är fina goa kattungar med...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 868
Senast: Heulwen
·
F
Övr. Katt Hej alla! Jag har en liten fråga. Har idag fått hem två kattungar, som ska bo i stallet. Den ena är lite halv-vild, den andra...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Jag sitter just nu och surfar runt på olika katthems hemsidor och har minst sagt tårar i ögonen. Man vill ju inget hellre än att hämta...
Svar
12
· Visningar
1 436
Senast: Noriko
·
M
Övr. Katt Är det någon som har en sån? Vart köpte ni den? Min lilla 5 månaders kattunge var ute själv för första gången i tisdags och har vart...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: majabergman
·
Övr. Katt ..men mammas coonis "Bobo"!:D :love:
Svar
19
· Visningar
3 727
Senast: hjarterdam
·
Övr. Katt Vildkattan Biggan som var övergiven flyttade hem till min mamma 4,5 vecka gammal (uppskattningsvis av oss, er här på buke i den tråden...
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Seabaz
·
Övr. Katt Jag har ju som en del vet inte några monsterkatter precis, utan de vuxna exemplaren brukar ligga på runt 3½-4 kg. Gäller alla bondkatter...
Svar
6
· Visningar
9 290
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Scenario: Eran katt är dålig, svårt att röra bakdelen, lite vinglig och aningen varm, visar tydlig smärta och har kissat och bajsat ned...
Svar
18
· Visningar
1 185
Senast: Lady_ann
·
Övr. Katt I kattraser där det finns olika färger kan man märka skillnader i temperament beroende på färgen? Nu är jag kanske helt ute och cyklar:D...
Svar
6
· Visningar
4 096
Senast: majabergman
·
Övr. Katt Ni som har katt: Hur ofta... ... dammsuger ni? ... diskar ni mat- och vattenskålar? ... tömmer ni och skurar lådan/lådorna? ...
2
Svar
24
· Visningar
2 256
Senast: Gold
·
Övr. Katt Uppfödaren till min första katt rekommenderade enbart torrfoder till katten. Hill´s skulle vara det bästa för katten enligt henne. Men...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 940
Senast: flickancarra
·
Övr. Katt Tagna första levnadsdagen, här är den inte gammal. Som ni kanske märkt har jag en förkärlek till randiga katter (har haft fyra sådana...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt Ja nu blir bebisarna 12 veckor på Måndag, och alla är tingade. Jag är inte orolig över pojkarna, alla tre väger över 1,5 kg så dom är...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Kajsabet
·
Övr. Katt Jag har en katt som kan gå ut och in som han vill. I morse kom han in och haltade på ena framtassen, han har inga sår eller så, och...
Svar
1
· Visningar
1 368
·
Övr. Katt Amulettens lilla chokladboll. Bildbomb ;) Blondinen är alltså Amuletten. Lite lek Lite spanande Lite mys Mer lek Lite "se på...
Svar
18
· Visningar
1 314
Senast: Amuletten
·
Övr. Katt Våra katter har oftast fått mjaus tetramat, men de är dåliga på att äta och jag har lessnat på att tvingas slänga typ hälften av varje...
Svar
4
· Visningar
808
M
Övr. Katt Så, vilka har anmält och kommit med i Kristianstad den 16-17/8? Jag ska ställa för första gången i mitt liv på lördagen. Med mig...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Findus och Molly
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=SaOqf2d-y30&feature=related Inte riktigt vad man väntade sig :rofl: :love:
Svar
1
· Visningar
619
Senast: flickancarra
·
Övr. Katt :crazy:Tycker era katter om att bada? Allvarligt?När vi köpte Marly, våran Perser hane så sa dom att han är jätteduktig att bada och...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: Yhlva
·
T
Övr. Katt Är så jäkla less på ena katten nu så det är inte sant:mad: Han är ca 3 år gammal och kastrerad. Han är en inne katt som nu i dagarna...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 785
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar