Vem kommer i första hand?

Sv: Vem kommer i första hand?

NU är den monterad och på plats:
001-1.jpg

Oj! Hoppas katterna gillar den!

Oj! Hoppas katterna gillar den!
Med tillräckligt mycket kattmyntespray skulle de älska precis vadsomhelst! :D
Singoalla sover gärna middag i en av "påsarna", och när jag ser på TV ligger de ofta på varsin hylla och tittar på mig...

Ni tycker inte att det är alldeles smaklöst av mig att ha en så stor kattgrej, och dessutom i vardagsrummet!?
Jag är ju trots allt *host och harkel* 32 år! :o

Jag måste säga att jag tycker helt klart att det var ett rejält överpris på den möbeln. Jag skulle max kunna ge 12-1300 för det. TYska ebay is the shit :angel: Fast jaa, kvaliten är ju som den är.

Jag måste säga att jag tycker helt klart att det var ett rejält överpris på den möbeln. Jag skulle max kunna ge 12-1300 för det. TYska ebay is the shit :angel: Fast jaa, kvaliten är ju som den är.
Kvalitén på mitt träd är mycket bra, och reservdelar kan beställas vid behov. Om samma träd finns att köpa på tyska eBay för 1200 kr, så tycker jag att du ska skicka en länk till volvo740tjej, som ju ville veta var man kunde köpa ett sånt.

Jag är i alla fall nöjd med mitt köp, och efter att ha letat träd och jämfört priser i flera år så tycker jag att jag fick ett bra pris också. Att det sedan skulle gå att få billigare tvivlar jag inte på, men varför behöver ni tjata om det - vill ni att jag ska bli missnöjd med mitt köp, eller vad är det fråga om!? :confused:

Trädet är kanonfint, absolut! Jag själv har inte möjlighet att ha det hemma pga storleken så jag är lite avis. ;)

Säljaren på tyska ebay heter jago24online för de som är intresserade. Han har många härliga träd!
http://stores.ebay.de/jago24online

Bland annat ett sånt klösfort som TS har för 71 euro + 21 euro i frakt. :D
Tyska ebay är ett klösparadis även för små plånböcker!

Smaklöst? :eek:

Över huvudtaget icke!

Jag gillar hela möbelemanget. Va du stolt över att du har möjlighet att ge katterna ett sånt fint träd.

Wow, vilket paradis det måste vara för katterna. :laugh:

Men, de där grejerna högst upp.. varför finns de egentligen? Är det bara för att man ska kunna justera höjden lite själv (för stabilitetens skull?) eller vad? Jag tycker de ser lite lustiga ut, men har sett att alla (?) golv-till-tak-träd har sådana.

Man kan justera höjden på träden och spänna fast den mot taket. Annars skulle allt luta in mot mitten när katterna sitter på de översta hyllorna eller i korgarna..

Så man kan säga att det har med stabiliteten att göra med andra ord? Då slipper jag grubbla över det något mera. :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 024
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
186
Senast: MJLee
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 863
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar