Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kan man vänja en katt som fått gå in och ut som den vill, vid att bara vara inne?
Svar
11
· Visningar
3 036
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Min katt bits. Ganska hårt dessutom. Hon gör det på lek, det märker man, men det gör ju lika ont för det. Jag tycker jag har provat det...
Svar
9
· Visningar
16 856
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Nu är måttet rågat! :mad: Jag har en 1 årig kastrerad honkatt som jag börjar fundera på om hon är ordentligt funtad... Hon kissar (och...
Svar
17
· Visningar
7 894
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Jag orkar inte ringa runt utan vill ha er proffshjälp. Vilken kattförsäkring är bäst, billigast och rekommenderas av er? Vi har två...
2
Svar
29
· Visningar
12 601
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Jag hittade en väldigt bra tråd på hund, som jag om jag nånsin får uppfylla min dröm om egen hund, rakt av skulle skriva under på. Den...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
23 150
Senast: Mabuse
·
E
Övr. Katt Hallå, ny här i katternas tråd men det var något av det första jag tänkte på, förutom veterinären förstås, då min katt visade rumpan för...
Svar
9
· Visningar
13 078
Senast: Eureka
·
B
Övr. Katt Ni som har ägt eller äger något av ovanstående, är dom lika jobbiga och krävande som man hör om dom? Berätta om eran upplevelse med...
2
Svar
23
· Visningar
3 380
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Mor och dotter. Ler och långhalm. Yin & Yang.
Svar
6
· Visningar
886
Senast: Magica
·
Övr. Katt Funderar på att skaffa Feliway till våran ängsliga kisse här hemma. Men funderar på vart man kan få tag i det?
Svar
2
· Visningar
764
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag har precis tagit över två kastrerade hankatter. De har levt ett liv på landet där de kunnat gå ut och in som de vill. De har då inte...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt :cry: Går upp på morgonen och tittar ut genom köksfönstret..Ser något som ligger på vägen utanför vårat hus. Det är Wilma, min kompis...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 789
Senast: Gold
·
M
Övr. Katt Hur märker man att katten börjar byta tänder? Läste tidigare trådar om dålig andedräkt som kan vara ett tecken på detta. Någon som...
Svar
2
· Visningar
1 380
·
B
Övr. Katt Vad ska jag göra, min katt har fått en fästing på insidan av ögonlocket om ni förstår hur jag menar. Alså precis precis ovanför ögat...
Svar
5
· Visningar
4 477
Senast: wtf
·
Övr. Katt Ja tiden går undan och dom små är redan 12 veckor! Frodo flyttade idag... Borgens Gandalf
Svar
14
· Visningar
1 020
Senast: aleksis
·
Övr. Katt Nästa vecka hämtar jag mina första egna katter :D Hur introducerar jag dem för varandra på bästa sätt? Jag kommer köra och hämta dem...
Svar
2
· Visningar
765
Övr. Katt smyger mitt i ett språng klättra i träd forts.
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ja nu har vi tänkt bygga en rastgård till kissarna:love: In med bilder på era rastgårdar, vill ha massor av tips!!:)
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Reykur
·
Övr. Katt katten blev steriliserad i julas men hon har löptendensen kvar, men finns det inget man kan göra för att få henne att hålla tyst? blir...
Svar
7
· Visningar
872
·
Övr. Katt Vi har fått hem en ny kissekatt, Janne som han heter är en halvlånghårig vit bondkatt som har orange fläckar. Jättesöt! Men han är sådär...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Aliide
·
X
Övr. Katt Ja nu har det gått 4 veckor sedan kattungarna föddes och de har nu börjat visa lite personlighet. Det är 3 röda hanar och vi behöver...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: OhNoez
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama