Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Igår flyttade sista kissungen Borgens Precious hemifrån:cry: Hon hade växt till sig bra nu lilla gumman:)
Svar
2
· Visningar
843
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Någon som prövat på sin katt? Våran är ständigt full med fästningar så vi skulle verkligen behöva lite hjälp för att bli av med dem!
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: Calvaro
·
Övr. Katt Föräldrarnas katt spyr upp maten när han äter. Det är en norsk skogskatt på 26 år. Han har även en förmåga att gå undan och gömma sig...
2
Svar
33
· Visningar
3 874
Senast: Zizzy
·
C
Övr. Katt Min kissa har fått en knöl på magen brevid bröstvårtorna. Hon ogillar att man rör den men den är rörlig, lite mjuk fast blir hårdare och...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: citra
·
Övr. Katt kan jag använda denna till katt? Står att det är till hund men har i bakhuvudet att den mkt väl går bra att ha till katt med. Nån som...
Svar
2
· Visningar
3 302
Senast: Sol
·
Övr. Katt Måste berätta en liten historia för er. För sju år sedan dök det upp en katt hos oss. Den var både öronmärkt, kastrerad och hade...
Svar
13
· Visningar
2 428
Senast: Ingela_S
·
Övr. Katt Vår sång består av en stoor bäddmadrass som inte går att knöla in i ngn maskin. vår katt somn är 6 år nu har börjat kissa inne, först i...
Svar
4
· Visningar
2 717
Senast: AKB
·
K
Övr. Katt Efter att jag för några veckor sen tvingades avliva min älskade kisse så insåg jag att ett liv utan katt inte är ett fulländat liv så...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Finns det något katthem eller någon kattförening som tar emot kattungar som ska avlivas? Nu är det såhär att jag hälsade på våra förra...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt För några dagar sedan såg jag att min ena katt hade tappat päls runt vänster öga. Trodde att det blivit när han och den andra busat, det...
Svar
4
· Visningar
864
Övr. Katt och satte kaffet i halsen...:p citat ur Motala Vadstena tidningen. "Katt Bortsprungen från kastanjev. 14. Svart honkatt, vit nos o...
Svar
7
· Visningar
999
P
Övr. Katt de är så att jag har en katt på 8 månader som har blivit könsmogen, han jamar så fort killens kompis kommer hit han har en hona (han...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Zizzy
·
P
Övr. Katt Idag hade jag ställt väckarklockan på sju. Den ringer, men jag är trött och ställer om den så jag får sova fem minuter mer. Känner...
2
Svar
20
· Visningar
1 743
Övr. Katt ... lyckades få med sig in när hon kom in för en liten stund sedan! :eek: Det hon mest fångar är fjärilar, i gamla stallet så ligger...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: Kratus
·
Övr. Katt idag kom mamma hem med två bedårande kattungar som dom hittat ute på industrin där hon jobbar. Två mycket hungriga flickor som hade...
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Jag står inför ett litet dilemma. I stallet har dom hittat två kattungar som vildkatten har lämnat... Jag bor själv i lägenhet och har...
Svar
7
· Visningar
764
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Bella är ute och jagar flugor i skenet av lampan:D Hmm finns det nått här. Jobbigt blött i gräset Visst är jag fin? Hej å hå...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Eftersom det finns katter i vårat område som har mask så måste våra 2 katter avmaskas. Den ena går det hur bra som helst att ge men den...
Svar
4
· Visningar
6 443
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag och min sambo har länge pratat om katt och nu när vi ska flytta och skaffa större lägenhet (från 50 till 90kvadratmeter) funderar vi...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Någon som säga vilken färg det är? Liten, rädd och väldigt blyg :D 1 timme efter hemkomst. Hon vaknade inte ens av blixten :p...
2
Svar
20
· Visningar
1 623
Senast: vilse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar