Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har farmors katt här hemma sedan några veckor tillbaka, och hon stannar i ca en månad till. Katten löper konstant verkar det som. Hon...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Gold
·
J
Övr. Katt Min katt slutar inte kissa inne! Det började för tre år sen när han hade urinvägs infektion och urinkristaller.. men han är bra nu och...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: jessie23
·
Övr. Katt Jag blir tokig snart, har i flera veckor försökt få de bägge kissungarna att fatta att det går utmärkt att göra ifrån sig utomhus, utan...
Svar
5
· Visningar
3 154
Senast: tictac
·
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Ms Sally
·
Övr. Katt Så här sover vi just nu: Oftast ligger hon på min rygg eller mina höfter, men nu är hon inne i en ligga-vid-ansiktet-period. :love: 2
Svar
23
· Visningar
2 246
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Ja, kontorsråttor har man ju hört talas om, men att katten kan vara så överförtjust i skrivbord, dator och ett hårt studerande blåbär...
Svar
7
· Visningar
865
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Har en orientalflicka på drygt ett år. Tanken var att ta en kull innan sterilisering men hon har nu löpt 2ggr med en veckas mellanrum...
Svar
15
· Visningar
1 217
Senast: axi
·
T
Övr. Katt Hur fasen kommer man över det? Jag tycker att katter är vackra djur, och har träffat på flera stycken som verkat helt och fullt... 2
Svar
29
· Visningar
4 150
Senast: Tintomara
·
Övr. Katt Jag ska försöka göra bakgrundsinformationen kort: Mina föräldrar, som tidigare bodde i hus och har två katter, flyttade för 1 1/2 år...
Svar
4
· Visningar
7 599
W
Övr. Katt Hej, ska ju plantera ljung på min balkong snart och undrar för säkerhetsskull om ljung är farligt för katter. Har nämligen en liten...
Svar
1
· Visningar
2 770
Senast: Whirl
·
Övr. Katt Min tjock-tv dog och nu är det platt-tv dags. Men hur funkar det mer era katter? Jag ska inte hänga tvn på väggen, räcker det med stativ...
Svar
8
· Visningar
1 799
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Pipen udda sovställning jättebebis snygga gaddar en klösmöbel hög extraknäcker som padda datanörd 2
Svar
21
· Visningar
2 025
Senast: ika77
·
Övr. Katt Stackars Yoga låg och sov i lugn och ro på ryggkudden i soffan, jag satt och spelade dataspel. Sen kom Abbie från sovrummet där hon...
Svar
17
· Visningar
1 257
Senast: geeo
·
Övr. Katt Första gången jag skriver här på Katt! :laugh: Jag har en gammal, säkert 15årig, kastrerad hankatt, som vi tog hand om då vi flyttade...
Svar
6
· Visningar
15 726
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ja, snart är det dags, nytillskott i katteriet. Äntligen! Om lite drygt en vecka flyttar hon till sist hem till mig! Den som väntar på...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Monster den var rolig fram tills den slutade röra på sig, då fick mamma (alltså jag) spola ner den i toan. vidriga äckliga...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Detta har jag missat tidigare, är det folk här som "hittar" borttappade missar? *nyfiken* Isf skulle jag gärna höra vad ni har att...
Svar
9
· Visningar
1 684
Senast: ejkej
·
Övr. Katt Hur snabbt kan honan börja löpa igen efter P-piller? Jättetacksam för svar:bow:
Svar
1
· Visningar
751
·
Övr. Katt ja som rubriken lyder så såg jag en katt bli påkörd i kväll :cry: vill inget speciellt med tråden men känner att jag behöver skriva av...
Svar
15
· Visningar
3 174
·
Övr. Katt har nu haft in lilla Tiger i 3 veckor, men Fiffi, surkärringen till 4åring, har helst velat stirra honom död (hon har prövat, det funkar...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka