Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min ena sover allra helst på min arm. Hon bara måste ligga på/mot mig på nåt sätt... Den andra helst mellan min o sambons kudde, men det får hon inte för han. Han säger att han får hår i näsna då..! Så hon sover vid mina ben istället.
Igår installerade jag min nya 160cm breda säng... Man skulle ju därefter kunna tro att katterna borde få plats att sova brevid mig, men ack så fel man då skulle ha... Katterna sover fortfarande PÅ mig...
Vad betyder det?
Att jag är mjukare än en madrass!?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.