Hur sover ni?

Sv: Hur sover ni?

Gunnel är inte den som blir stel av konstiga sovställningar:
skumsovning.jpg

gunnelsov.jpg

Min ena sover allra helst på min arm. Hon bara måste ligga på/mot mig på nåt sätt... Den andra helst mellan min o sambons kudde, men det får hon inte för han. Han säger att han får hår i näsna då..! Så hon sover vid mina ben istället.

*KL*

Igår installerade jag min nya 160cm breda säng... Man skulle ju därefter kunna tro att katterna borde få plats att sova brevid mig, men ack så fel man då skulle ha... Katterna sover fortfarande mig...

Vad betyder det?
Att jag är mjukare än en madrass!? :confused:

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 787
Katthälsa Hej! Min katt var hos veterinär i förrgår och fick öppnat en varböld (efter bitskada) och har drän. Hur länge är det vanligt att de är...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: CFrisk
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
791
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V
  • Renrasig katt - Tica