Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har en orientalflicka på drygt ett år. Tanken var att ta en kull innan sterilisering men hon har nu löpt 2ggr med en veckas mellanrum...
Svar
15
· Visningar
1 214
Senast: axi
·
T
Övr. Katt Hur fasen kommer man över det? Jag tycker att katter är vackra djur, och har träffat på flera stycken som verkat helt och fullt...
2
Svar
29
· Visningar
4 136
Senast: Tintomara
·
Övr. Katt Jag ska försöka göra bakgrundsinformationen kort: Mina föräldrar, som tidigare bodde i hus och har två katter, flyttade för 1 1/2 år...
Svar
4
· Visningar
7 581
W
Övr. Katt Hej, ska ju plantera ljung på min balkong snart och undrar för säkerhetsskull om ljung är farligt för katter. Har nämligen en liten...
Svar
1
· Visningar
2 708
Senast: Whirl
·
Övr. Katt Min tjock-tv dog och nu är det platt-tv dags. Men hur funkar det mer era katter? Jag ska inte hänga tvn på väggen, räcker det med stativ...
Svar
8
· Visningar
1 781
Senast: AnnaHo
·
Övr. Katt Pipen udda sovställning jättebebis snygga gaddar en klösmöbel hög extraknäcker som padda datanörd
2
Svar
21
· Visningar
2 019
Senast: ika77
·
Övr. Katt Stackars Yoga låg och sov i lugn och ro på ryggkudden i soffan, jag satt och spelade dataspel. Sen kom Abbie från sovrummet där hon...
Svar
17
· Visningar
1 256
Senast: geeo
·
Övr. Katt Första gången jag skriver här på Katt! :laugh: Jag har en gammal, säkert 15årig, kastrerad hankatt, som vi tog hand om då vi flyttade...
Svar
6
· Visningar
15 569
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ja, snart är det dags, nytillskott i katteriet. Äntligen! Om lite drygt en vecka flyttar hon till sist hem till mig! Den som väntar på...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Monster den var rolig fram tills den slutade röra på sig, då fick mamma (alltså jag) spola ner den i toan. vidriga äckliga...
Svar
10
· Visningar
965
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Detta har jag missat tidigare, är det folk här som "hittar" borttappade missar? *nyfiken* Isf skulle jag gärna höra vad ni har att...
Svar
9
· Visningar
1 677
Senast: ejkej
·
Övr. Katt Hur snabbt kan honan börja löpa igen efter P-piller? Jättetacksam för svar:bow:
Svar
1
· Visningar
739
·
Övr. Katt ja som rubriken lyder så såg jag en katt bli påkörd i kväll :cry: vill inget speciellt med tråden men känner att jag behöver skriva av...
Svar
15
· Visningar
3 157
·
Övr. Katt har nu haft in lilla Tiger i 3 veckor, men Fiffi, surkärringen till 4åring, har helst velat stirra honom död (hon har prövat, det funkar...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: Cilla
·
Övr. Katt Vi har haft en kattunge i ca 1 månad nu, lite mer än så. Hon är ca 16-17 veckor gammal nu, vad vi vet. Hon är en vanlig huskatt, eller...
2
Svar
20
· Visningar
6 484
Senast: Gold
·
Övr. Katt Hur får man lättast upp en katt i vikt? Har förra veckan fått hem två kattungar (olika kullar) där den ena är väldigt smal. Hon...
Svar
14
· Visningar
1 609
Senast: Reykur
·
Övr. Katt SLARVAT????? Eller har miss Fideli klonat kisarna??????:rofl: Jag hittade i alla fall en nyinsatt annons på nätet med denna...
Svar
7
· Visningar
987
·
D
Övr. Katt Hur gör ni andra som låter era katter vara ute på dagen men vill ha dom inne på natten, vilken tid tar ni in dom?
Svar
15
· Visningar
1 242
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Min katt opererades tidigare idag, alltså fortfarande ganska borta. När jag gick in till henne nu hade hon krupit från sängen till...
Svar
19
· Visningar
2 077
Senast: tinafinis
·
Övr. Katt :eek: Ja, det lutar åt det faktiskt.. Fast det får bli efter att kommande valpar har flyttat hemifrån och jag inte tycker att det...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama