Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har jag hemma på gården. I lördags så kom det hit en röd liten herre som inte är våran. Han är underbart söt och otroligt kelig. Jag...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Skuggabaldur
·
A
Övr. Katt Ni som har en MC, kan ni inte berätta lite om dem, hur de är (lugna/aktiva) osv, osv. Har ni oxå några intressanta länkar om MC...
Svar
19
· Visningar
9 278
Senast: monia_
·
Övr. Katt Vad kan svullna svettkörtlar och nysningar vara symptom på? Var hos vetten idag och tog prover men det kan vara intressant att höra om...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Sol
·
Övr. Katt När det är så otroligt jobbigt när man mister ett. Jag har förlorat min älskade kisse, Jag saknar honom så oroligt mycket :cry: Det gör...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: Milou
·
T
Övr. Katt Det är med risk att bli halshuggen jag skriver den här tråden men jag måste få lite råd och höra andras åsikter. Har en 5årig...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 894
Senast: PrincessAsk
·
Övr. Katt ..ja, så är det på min ena katt. Jag upptäckte att hon såg ut att gå orent i skritt. Hon går lågt med bakdelen och den ser ngt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
45 758
Senast: cirkus
·
G
Övr. Katt I lördags kväll började mina föräldrars ena misse må dåligt, kräktes vitt skum & gick och gömde sig. Hela natten höll hon på med jämna...
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: getrichdietryin
·
I
Övr. Katt Jag har en hankatt på ca 2 år som jag nu tänkte skaffa en kattkompis till. Han hade en kattkompis som han växte upp tillsammans med...
Svar
5
· Visningar
3 321
Senast: Incontestable
·
A
Övr. Katt Nu har hon ju bott här en hel månad den lilla chokladbollen :rosekiss: En månad kanske inte är så mycket, men nog tycker jag hon...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Ja förra Lördagen hämtade vi hem våran nya lilla prinsessa:) S*Rönnbärets Lilla Ofelia
2
Svar
37
· Visningar
2 392
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Behöver akuthjälp! Misstänker att min lillmisse är förstoppad. Hon har varit slö sen igår, försöker gå på toa men hon kissar bara inget...
Svar
7
· Visningar
1 507
·
Övr. Katt Yoga är enormt svårhanterad hos veterinären, man kan inte ta i henne alls där utan man får hälla ner henne i en tvångsbur och ge henne...
Svar
10
· Visningar
970
·
Övr. Katt Är rönnbär på ngt sätt skadligt/giftigt för katter? vill försäkra mig om huruvida så är fallet innan jag ställer en höst-vas på...
Svar
3
· Visningar
3 995
Senast: mackan
·
Övr. Katt Hur ofta kontrollerar ni era katter i munnen?
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: mackan
·
Övr. Katt Jag har en abessinier, en liten terrorist på 4½ år. Väldigt sällskaplig, väldigt påhittig, otroligt underbar. Men jag är inte så sugen...
Svar
19
· Visningar
1 380
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Så här sover ofta mina katter, helsystrar.
Svar
0
· Visningar
158
Senast: CCT
·
Övr. Katt "Porträttfoto" av ena katten, Trulsa
Svar
0
· Visningar
157
Senast: CCT
·
T
Övr. Katt Min hankatt på drygt ett år, och som vanligtvis är inomhus katt, har nu fått vistas på landet större delen av sommaren. Det har...
Svar
2
· Visningar
1 876
·
Övr. Katt Kan ni vara snälla och ge mig goda råd och ALL kunskap i hur man ställer ut katt!? Jag är helt novis och har nu fått hem en katt som är...
Svar
5
· Visningar
837
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama