Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hur ska jag utfodra mina katter för att dom ska få ett "bra" liv? Jag läser om BARF (för och emot och jag hittar ingen som utfodrat...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Sol
·
Övr. Katt Efter att ha rivit ner en bit vägg på loftet i stallet. Där har han suttit i nästan en vecka innan vi fick fram honom. Först trodde...
2
Svar
20
· Visningar
1 978
Senast: Heulwen
·
G
Övr. Katt Jag undrar om det är någon här som ska ställa ut på kattutställningen i Frölunda nästa helg? Eller ska dit och titta? Själv ska jag dit...
Svar
11
· Visningar
860
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Jag vill bli uppfödare av perser katter, har precis köpt en liten hona.:) Ställer alla uppfödare ut sina katter? Har en hane sedan innan.
Svar
19
· Visningar
1 488
Senast: Augusti
·
Övr. Katt Nu har vår lilla kille landat hos oss och vi vill givetvis försäkra honom även om man kommer vara innekatt de närmsta 2-3 åren och skade...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Kakis
·
Övr. Katt Ska till vet kl 12 med svärmors katt. Dom var där för två vekor sen när deras katt hade blivit helt konstig. Upplevde henne som lite...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: lindapalm
·
C
Övr. Katt hur behandlas det. Är allt på recept?
Svar
13
· Visningar
1 178
Senast: Krims
·
Övr. Katt Två repotage från norsk TV från Scandinavian Winner, Raymond är i sitt esse!! :D http://www.sa.no/Video_import/article3757492.ece...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Skydark
·
Övr. Katt Hur sjuk kan en människa bli? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab Jag blir så förbannad så jag bara skakar. Det går...
2
Svar
22
· Visningar
1 892
Senast: fettso
·
B
Övr. Katt Ni med innekatter i lägenhet, hur har ni gjort med era balkonger? Jag tyckte nämligen att jag hade en både smart och snygg lösning på...
2
Svar
25
· Visningar
6 755
Senast: Houdinie
·
J
Övr. Katt Vi har flyttat till ett ställe och vi har tre katter en kastrerad hanne och två hon katter, Ena katten ville inte flytta med på grund...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 600
Senast: Gold
·
D
Övr. Katt Har en norsk skogskatt som jag räddade för 4 år sedan, från en person som bara hade slängt ut honom, och katten fick mat ca 1 gång i...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Nussikan
·
N
Övr. Katt Hej! Jag vet att detta är ett vanligt problem som har tagits upp förut här, men jag börjar misströsta. Min ena katt, en mysig och...
Svar
12
· Visningar
17 176
Senast: always_TsT
·
Y
Övr. Katt Min kompis vill ta en kull efter sin hona för att hon vill ta vara på hennes mentalitet. Men kattens temperament inte är speciellt...
2
Svar
39
· Visningar
3 252
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har farmors katt här hemma sedan några veckor tillbaka, och hon stannar i ca en månad till. Katten löper konstant verkar det som. Hon...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Gold
·
J
Övr. Katt Min katt slutar inte kissa inne! Det började för tre år sen när han hade urinvägs infektion och urinkristaller.. men han är bra nu och...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: jessie23
·
Övr. Katt Jag blir tokig snart, har i flera veckor försökt få de bägge kissungarna att fatta att det går utmärkt att göra ifrån sig utomhus, utan...
Svar
5
· Visningar
3 100
Senast: tictac
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Ms Sally
·
Övr. Katt Så här sover vi just nu: Oftast ligger hon på min rygg eller mina höfter, men nu är hon inne i en ligga-vid-ansiktet-period. :love:
2
Svar
23
· Visningar
2 240
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Ja, kontorsråttor har man ju hört talas om, men att katten kan vara så överförtjust i skrivbord, dator och ett hårt studerande blåbär...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama