Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

H
Övr. Katt Han är en liten hittekatt som vi omhändertog i förra veckan. Länsstyrelsen tog beslut om omplacering/avlivning i förrgår då ingen ägare... 2
Svar
21
· Visningar
1 734
Senast: jacko
·
Övr. Katt Har blivit med två kattungar och har en drös med frågor. Skulle köpt en bok men ligger sjuk så det blir inget med det. Däremot så har...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: trip
·
Övr. Katt Måste bara få visa mina söta pojkar som jag älskar mest av allt på denna jord, förutom min hund och häst då.. :love...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: Black
·
S
Övr. Katt Har tingat en sött liten grå långhårig hona med namnet Teddie (efter saltkråkan) och tycker de låter lite pojkigt... Har ni några...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Det pratas katt på P1 i detta nu!:banana:
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Holger
·
Övr. Katt Får man ha katt i hyresrätter generellt sett? //aemaria
Svar
9
· Visningar
2 900
Senast: Galore
·
Övr. Katt Syrran har flyttat från sitt hus till ett annat. Ligger kanske bara nån km bort. Hon höll sina katter inne i 2 veckor, därefter har dom...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Det klagas ibland på försäkrings bolagen, så ta nu chansen att skriva hur ni vill ha en bra försäkring! Om ni fick önska hur en...
Svar
11
· Visningar
1 506
Senast: Zqathan
·
Övr. Katt Jag har adopterat en (antagligen) sommarkatt. Han är ca 12 veckor gammal och kom gående på pappas gräsmatta från skogen, heeeelt... 2
Svar
20
· Visningar
8 021
Senast: OhNoez
·
Övr. Katt Ja hur ledsen kan man bli egentligen? Det är så att våran underbara stallkatt har försvunnit.. Hon var varken i stallet igår eller...
Svar
2
· Visningar
862
Övr. Katt ska man använda för att det inte ska fastna så j**la mycket katthår på? :devil: Ibland får man bara lust att raka dem :angel: Tvättade... 2
Svar
27
· Visningar
6 627
G
Övr. Katt Jag har blivit lite fascinerad av denna ras, men har än så länge inte träffat på någon personligen. Är det någon som har erfarenhet av... 2
Svar
38
· Visningar
6 667
Senast: Smulis
·
Övr. Katt När går färstingar i ide?! Jag är, som jag brukar säga, googles fiende för jag hittar aldrig det jag söker efter :mad: så nu förlitar...
Svar
1
· Visningar
754
Övr. Katt Torrfoder, blötfoder, BARF och rester. Vad ska man ge sina katter egentligen? Vi är noga med foderstater för våra hästar - men jag...
Svar
15
· Visningar
1 167
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Detta är berättelsen om Svinto, en blå huskatt. Svinto föddes för ett gäng år sedan nere i skåne. Han fick flytta till sin nya...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: OhNoez
·
S
Övr. Katt Vi har sedan ett par månader en ny familjemedlem , vid namn Svante. Han är en Liten Bondkatt som strosade runt här i ca 2 månader. Inte...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Hon blir bara värre och värre på magen, eller ja, det sprider sig ut på utsidan av benen. Så jag pratade med vet idag och jag kunde...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt 5 veckor gammal och redan inne på mamma nr 2. Mamma nr 1 verkar inte bry sig om den lille så mycket längre :( hon är gammal och orkar...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: cili
·
Övr. Katt Eftersom jag varit en del utomlands senaste året och dessutom blivit sambo i en etta har katterna varit mycket hos mina föräldrar ute på...
Svar
12
· Visningar
1 098
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Precis som det låter... Igår kväll när Linus kom in och lade sig i soffan med oss som vanligt så drägglade han, MYCKET. Det bara...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: Luna10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka