Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Syrran har flyttat från sitt hus till ett annat. Ligger kanske bara nån km bort. Hon höll sina katter inne i 2 veckor, därefter har dom...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Det klagas ibland på försäkrings bolagen, så ta nu chansen att skriva hur ni vill ha en bra försäkring! Om ni fick önska hur en...
Svar
11
· Visningar
1 500
Senast: Zqathan
·
Övr. Katt Jag har adopterat en (antagligen) sommarkatt. Han är ca 12 veckor gammal och kom gående på pappas gräsmatta från skogen, heeeelt...
2
Svar
20
· Visningar
7 914
Senast: OhNoez
·
Övr. Katt Ja hur ledsen kan man bli egentligen? Det är så att våran underbara stallkatt har försvunnit.. Hon var varken i stallet igår eller...
Svar
2
· Visningar
860
Övr. Katt ska man använda för att det inte ska fastna så j**la mycket katthår på? :devil: Ibland får man bara lust att raka dem :angel: Tvättade...
2
Svar
27
· Visningar
6 609
G
Övr. Katt Jag har blivit lite fascinerad av denna ras, men har än så länge inte träffat på någon personligen. Är det någon som har erfarenhet av...
2
Svar
38
· Visningar
6 644
Senast: Smulis
·
Övr. Katt När går färstingar i ide?! Jag är, som jag brukar säga, googles fiende för jag hittar aldrig det jag söker efter :mad: så nu förlitar...
Svar
1
· Visningar
748
Övr. Katt Torrfoder, blötfoder, BARF och rester. Vad ska man ge sina katter egentligen? Vi är noga med foderstater för våra hästar - men jag...
Svar
15
· Visningar
1 164
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Detta är berättelsen om Svinto, en blå huskatt. Svinto föddes för ett gäng år sedan nere i skåne. Han fick flytta till sin nya...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: OhNoez
·
S
Övr. Katt Vi har sedan ett par månader en ny familjemedlem , vid namn Svante. Han är en Liten Bondkatt som strosade runt här i ca 2 månader. Inte...
Svar
1
· Visningar
1 047
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Hon blir bara värre och värre på magen, eller ja, det sprider sig ut på utsidan av benen. Så jag pratade med vet idag och jag kunde...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt 5 veckor gammal och redan inne på mamma nr 2. Mamma nr 1 verkar inte bry sig om den lille så mycket längre :( hon är gammal och orkar...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: cili
·
Övr. Katt Eftersom jag varit en del utomlands senaste året och dessutom blivit sambo i en etta har katterna varit mycket hos mina föräldrar ute på...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Precis som det låter... Igår kväll när Linus kom in och lade sig i soffan med oss som vanligt så drägglade han, MYCKET. Det bara...
Svar
2
· Visningar
1 207
Senast: Luna10
·
Övr. Katt Kommer ni ihåg kattungen jag skrev om som min mamma rädda livet på. Den var övergiven (tror vi) och hon tog den till veterinären och...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Bubbaz
·
Övr. Katt Har börjat dyka upp ett problem med min katt Muffin... Men jag ska ta det från början!! Han är född i stallet och bodde där tills han...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Julle
·
M
Övr. Katt Jag börjar misstänka att min katt har öronskabb efter bilder ja såg på detta forumet, han har kliat sig mycket i öronen den senaste...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Bör man ge katterna enbart blötfoder och undvika torrfodret helt? Jag tycker att det känns bäst att ge torrfoder till kvällen så att...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Sol
·
Övr. Katt Skäll inte på mig nu, jag vet att jag är slarvig :o:crazy: Ger blötmat ibland, Yoga är den enda som äter och hon äter enbart gelen...
Svar
9
· Visningar
995
Övr. Katt Hur är det möjligt egentligen? vågar man ge dom kattgräs nu för tiden om det far upp i näsan på dom? men det kan ju inte vara vanligt...
Svar
11
· Visningar
10 322
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama