Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Vi har sedan nyår haft en honkatt strykandes från och till på gården, som inte är våran. Igår hittade vi tre kattungar som skrek...
Svar
6
· Visningar
1 251
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Finns sådana här fotolekar både på Gnägg och Hund, så vad tycker ni om att starta en här på Katt? Man frågar om en bild (tex Jag vill... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
11 423
Senast: GurkHeaven
·
Övr. Katt Så nu behöver vi alla 3 massor av tumhållning :( Kraftiga förträngningar i lungorna, hon ligger nu i syrgasbur på Strömsholm för att ha... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 414
Senast: Maddis
·
Övr. Katt Finns det några negativa aspekter att ge katten ett ägg då och då? Främst rått, men ibland även kokt. Vår kisse älskar nämligen ägg, och...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt http://www.skanskadagbladet.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080924/NYHETER/429971036/1057 Stackars liten katt. Jag hoppas ändå att...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Vad kan det vara om katten helt plötsligt inte e sig själv, han kan inte lyfta huvudet, öronen har blivit mer ihop (ser ut som... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 133
Senast: Suzi
·
H
Övr. Katt Hej. Jag har precis kommit hem från veterinären, där vi tyvärr tvingats avliva vår ena katt, bara tio år gammal, på grund av...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Babe
·
Övr. Katt Är det bara jag som anser att en katt som denna ska avlivas? Tycker det är fruktansvärt att man prompt ska hålla den vid liv. "Den...
Svar
7
· Visningar
1 144
Senast: Krims
·
Övr. Katt Jag läste precis en annons som gjorde mig så förbannad. Någon skall avliva sin katt för att det gått och blivit dräktig...hon hade inte...
Svar
4
· Visningar
2 848
Senast: Sol
·
Övr. Katt (som för övrigt fortfarande inte har ett namn :angel:) Han hade ju problem med blodig avföring men har varit fin i magen nu i flera...
Svar
10
· Visningar
984
Senast: Gold
·
Övr. Katt Jag har haft katt hela livet, sammanlagt 8 st. För snart fyra år sedan träffade jag min nuvarande sambo som är allergisk. Han känner...
Svar
3
· Visningar
918
Övr. Katt Jag vet att det är många som rakar sina katter till sommaren p.g.a värmen, men det verkar som att min stackars kisse skulle behöva sig...
Svar
11
· Visningar
15 521
Senast: mackan
·
Övr. Katt De senaste månaderna har det strukit omkring en mager och allmänt "ful" katt här i krokarna som ingen vill kännas vid. Jag är säker på...
Svar
7
· Visningar
1 302
Senast: jessie23
·
E
Övr. Katt Hej! Jag älskar Birmans utseende men vill inte ställa ut eller avla så jag kan mer än väl tänka mig en blandras. Ni som känner till... 2
Svar
28
· Visningar
8 082
Senast: cikoria
·
P
Övr. Katt Hur kan man spendera en fredagskväll med sin katt? Såhär gör vi :D http://www.youtube.com/watch?v=z3v_aZVl-4Y Myser, kollar...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: PonnyBus
·
N
Övr. Katt Imorse kom min katts bebisar :) 6 stycken små sötnosar, förmodligen 1 till på G. Har haft kullar förut, men är så orolig att någon inte...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Mer eller mindre av misstag. Han är grå med vita tassar.... väldigt liten. Fluffig! Blir nog ganska långhårig som stor. Orsaken...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Jag funderar på att köpa katt, eller rättare sagt jag hoppas på att hitta en kattras som min sambo klarar med sin allergi. Tills dess...
Svar
3
· Visningar
2 050
Senast: Singoalla
·
Övr. Katt Min ena katt, Tindra, har nu legat inne i sängen i snart ett dygn. Hon är lika gosig och klängig som vanligt när man ligger i sängen men...
Svar
3
· Visningar
1 416
Övr. Katt Min katt har problem med analsäckarna har jag konstaterat... Han har luktat illa den här veckan och först trodde jag han fes. Sen när...
Svar
16
· Visningar
1 897
Senast: Julle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka