Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad kan det vara om katten helt plötsligt inte e sig själv, han kan inte lyfta huvudet, öronen har blivit mer ihop (ser ut som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 117
Senast: Suzi
·
H
Övr. Katt Hej. Jag har precis kommit hem från veterinären, där vi tyvärr tvingats avliva vår ena katt, bara tio år gammal, på grund av...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Babe
·
Övr. Katt Är det bara jag som anser att en katt som denna ska avlivas? Tycker det är fruktansvärt att man prompt ska hålla den vid liv. "Den...
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: Krims
·
Övr. Katt Jag läste precis en annons som gjorde mig så förbannad. Någon skall avliva sin katt för att det gått och blivit dräktig...hon hade inte...
Svar
4
· Visningar
2 845
Senast: Sol
·
Övr. Katt (som för övrigt fortfarande inte har ett namn :angel:) Han hade ju problem med blodig avföring men har varit fin i magen nu i flera...
Svar
10
· Visningar
982
Senast: Gold
·
Övr. Katt Jag har haft katt hela livet, sammanlagt 8 st. För snart fyra år sedan träffade jag min nuvarande sambo som är allergisk. Han känner...
Svar
3
· Visningar
908
Övr. Katt Jag vet att det är många som rakar sina katter till sommaren p.g.a värmen, men det verkar som att min stackars kisse skulle behöva sig...
Svar
11
· Visningar
15 499
Senast: mackan
·
Övr. Katt De senaste månaderna har det strukit omkring en mager och allmänt "ful" katt här i krokarna som ingen vill kännas vid. Jag är säker på...
Svar
7
· Visningar
1 299
Senast: jessie23
·
E
Övr. Katt Hej! Jag älskar Birmans utseende men vill inte ställa ut eller avla så jag kan mer än väl tänka mig en blandras. Ni som känner till...
2
Svar
28
· Visningar
8 024
Senast: cikoria
·
P
Övr. Katt Hur kan man spendera en fredagskväll med sin katt? Såhär gör vi :D http://www.youtube.com/watch?v=z3v_aZVl-4Y Myser, kollar...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: PonnyBus
·
N
Övr. Katt Imorse kom min katts bebisar :) 6 stycken små sötnosar, förmodligen 1 till på G. Har haft kullar förut, men är så orolig att någon inte...
Svar
8
· Visningar
998
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Mer eller mindre av misstag. Han är grå med vita tassar.... väldigt liten. Fluffig! Blir nog ganska långhårig som stor. Orsaken...
Svar
11
· Visningar
1 548
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Jag funderar på att köpa katt, eller rättare sagt jag hoppas på att hitta en kattras som min sambo klarar med sin allergi. Tills dess...
Svar
3
· Visningar
2 047
Senast: Singoalla
·
Övr. Katt Min ena katt, Tindra, har nu legat inne i sängen i snart ett dygn. Hon är lika gosig och klängig som vanligt när man ligger i sängen men...
Svar
3
· Visningar
1 415
Övr. Katt Min katt har problem med analsäckarna har jag konstaterat... Han har luktat illa den här veckan och först trodde jag han fes. Sen när...
Svar
16
· Visningar
1 887
Senast: Julle
·
S
Övr. Katt Tänkte starta en tråd där man får släppa lite bilder på sina katter:D helst roliga men går annar oxå:rofl:
Svar
15
· Visningar
1 114
Övr. Katt Så va säger ni?? Ska vi med små tjockisar hjälpas åt å få dom att bli slimmade? Väga dom en gång i veckan å se om de blir nå...
Svar
18
· Visningar
1 608
Senast: norpan
·
L
Övr. Katt Har ett problem med en av mina katter. Han är långhårig och utekatt (se avatar) men kommer in när han vill. Både förra våren och nu i...
Svar
9
· Visningar
11 301
Senast: catvaqt
·
Övr. Katt Hej Jag har lite funderingar om vilken av dessa katter skulle passa mest till avel? ni måste välja en av dom ;) nummer 1. Hon...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Generalen
·
Övr. Katt :cry:Saknar dom så. Fick bilder idag på Gandalf och Gimli 4 månader, från deras nya människa.:love: Borgens Gandalf Borgens...
Svar
1
· Visningar
718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka