Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt Jag har aldrig haft katt men nu har maken och jag köpt 2st långhåriga kattungar. De kommer hem om ca 2 veckor och jag vill förbereda mig...
2
Svar
33
· Visningar
3 815
Senast: gamlarutan
·
Övr. Katt Alla ni färgkunniga, vad har min älskade lilla kisse för färg egentligen? Jag brukar säga att han är svart, men det är han väl inte...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Boll
·
A
Övr. Katt Vi hade en incident i vintras då varan hon katt kissade i soffan oftare och oftare. Hon slutade efter ett tag, men nu idag när jag kom...
Svar
2
· Visningar
1 292
Senast: Haukur
·
M
Övr. Katt Hejsan! Jag har en liten sötnos på snart 6 månader och han började blinka med sitt öga i förrgår. Ringde en lokal vetrinär som bor...
Svar
10
· Visningar
998
S
Övr. Katt Vill höra om någon har en teori om detta beteendet. Vi har en katt som ställer sig och jamar utanför våran dörr. Det mystiska är att det...
Svar
16
· Visningar
1 553
Senast: Klara J
·
T
Övr. Katt Hur tränar man upp en katt till att vilja vara ute längre stunder? Vi har två katter ganska unga 4månader, hanen är kastrerad och har...
2
Svar
26
· Visningar
6 632
Senast: Elina8
·
R
Övr. Katt Hej, Jag har en katthona på 1,5 år som jag mer eller mindre haft sen hon var liten. Katten har alltid bott inne och varit nöjd med det...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Mitrolle
·
C
Övr. Katt hej! min katt är lite mer än 4 år gammal, ganska lugn av sig, får vara både ute och inne. på baksidan av huset finns en åker och en...
Svar
8
· Visningar
11 728
Senast: chiudore
·
Övr. Katt Nu när vi har avverkat det stora problemet, har det dykt upp ett nytt. En trasig trampdyna, den stora på höger fram. Troligen har hon...
Svar
1
· Visningar
1 924
Senast: trip
·
Övr. Katt Kan man få en katt att bli 99 % äkta ras perser? :confused: (annons som gjort mig förvirrad)
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: doglover
·
G
Övr. Katt Just nu så funderar vi i familjen på att skaffa katt, men vi vet inte vilken ras som passar bäst. Den ska gå att ha både ute och inne...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: ullstrumpa
·
Övr. Katt Har nu läst mycket om klickerträning med häst och blev sugen på att prova. Har dock ingen häst för tillfället utan tänkte pröva med...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Jazzen
·
Övr. Katt nu har den andra katten lyckats bli getingstucken. den kom iflygande och millisekunden senare hoppade katten upp i luften och skulle ta...
Svar
6
· Visningar
2 276
M
Övr. Katt Vi funderar på att vara stödhem åt katt genom en förening som hjälper katter av olika slag, men jag vet inte så mkt om katter, vad...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Hej allehopa, jag är ny här och har en fråga. Vi är en familj på 3 personer, den yngsta är 18 år, vi har 6 yorkshireterriers, den...
Svar
4
· Visningar
1 417
Senast: Charmi
·
Övr. Katt Kan det skada att ha örat vikt i 5 minuter då och då? Lilla kissen leker ganska vilt för det mesta, och lyckas flera gånger vika sina...
Svar
11
· Visningar
2 067
·
Övr. Katt Lite löjligt att vara glad över det, men det är jag :o Så hjälp mig nu, hon ska sättas på kortison 1 tablett/varannan dag, men finns...
2
Svar
28
· Visningar
3 840
·
Övr. Katt Kolla den här filmen: Länk Nästan lite creepy;)
Svar
4
· Visningar
898
Övr. Katt Har hittat mask på ena "kattungen" här hemma igår. 1-1.5 cm lång vit slingrande sak. Levande. För ca 4 månader sedan blev hon...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: cikoria
·
F
Övr. Katt Jag tänkte skapa en ny tråd där vi kanske kan bara nämna ålder och ras på våra katter, och hur de är/mår? Eller hur gammar har eran...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 106
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Falsterbo horse show byter namn