Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Härom dagen dök det upp en liten britt hemma hos oss. :) Vi ska ha honom på prov i 14 dagar för att se om han passar med oss och Taz och...
Svar
12
· Visningar
1 425
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Nu har vi haft våran kille i snart 6 veckor och upptäckte i torsdags förra veckan små klösmärken på soffans armstöd och jag vet mycket...
Svar
8
· Visningar
2 512
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag har just spenderat halva igår och hela morgonen med att tvätta ALLA täcken, kuddar, sängkläder eftersom min kära katt hade fått för...
2
Svar
39
· Visningar
2 593
Senast: Naddi
·
Övr. Katt Idag var vi ute på första höstpromenaden för i år. Eftersom jag är bortskämd av min sambo så har jag ett nytt objektiv igen (Sigma...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Abbie hade lite svårt att somna när Yoga var borta.
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Min 2-åriga honkatt har tagit till sig våran ny katt som snart är 15 veckor. Bra, men skall jag se följande som ett problem? Strax efter...
Svar
8
· Visningar
5 903
·
Övr. Katt Igår kväll var lilla Fina halt på höger bak. Det visade sig att höger bakknä hoppat ur led så illa att det inte räckte med att rätta...
Svar
1
· Visningar
722
·
I
Övr. Katt Det hela började igår när jag vaknade och insåg att bakdelen på min 2 åriga hankatt inte riktigt hänger med. När han hoppar upp i...
Svar
10
· Visningar
4 118
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Innan jag fick hem min lilla kisse Tristan så frågade jag om någon visste vad han hade för färg. Lovade nya bilder och här kommer de...
2
Svar
32
· Visningar
2 310
Senast: Reykur
·
S
Övr. Katt När gammelkatten hade varit inne och sovit i sängen, så låg det en massa konstiga djur där sen (när katten gått iväg). De var kolsvarta...
2
Svar
29
· Visningar
10 256
Senast: Skuggabaldur
·
P
Övr. Katt Min 5 månaders katt har haft diarré, beror troligen på mjölk så vi har slutat ge mjölk åt honom, och idag tog jag en närmare titt i...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag skulle vilja ge katterna nått bra att klättra o sova i. Eftersom många klösmöbler är så förbaskat dyra o jag behöver ett nytt...
2
Svar
21
· Visningar
9 806
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Namnförslag mottages tacksamt till denna lille grabb: För en och en halv sen kom han traskande utmagrad över pappas gräsmatta från...
2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: Ferrero
·
Övr. Katt Ikväll har jag undervisat i ridhuset. Under lektionen så kommer stallkattpojken ner i ridhuset, vilket är helt ovanligt, särskilt när...
Svar
11
· Visningar
1 277
Senast: Kivina
·
F
Övr. Katt Har hittat tre övergivna katt ungar på en väg när jag var på väg till mitt jobb. De satt mitt i vägen och flyttade sig inte. När jag...
2
Svar
21
· Visningar
5 123
Senast: KungTulle
·
T
Övr. Katt Vi har sedan nyår haft en honkatt strykandes från och till på gården, som inte är våran. Igår hittade vi tre kattungar som skrek...
Svar
6
· Visningar
1 243
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Finns sådana här fotolekar både på Gnägg och Hund, så vad tycker ni om att starta en här på Katt? Man frågar om en bild (tex Jag vill...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
11 401
Senast: GurkHeaven
·
Övr. Katt Så nu behöver vi alla 3 massor av tumhållning :( Kraftiga förträngningar i lungorna, hon ligger nu i syrgasbur på Strömsholm för att ha...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 401
Senast: Maddis
·
Övr. Katt Finns det några negativa aspekter att ge katten ett ägg då och då? Främst rått, men ibland även kokt. Vår kisse älskar nämligen ägg, och...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt http://www.skanskadagbladet.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080924/NYHETER/429971036/1057 Stackars liten katt. Jag hoppas ändå att...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama