Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min kattunge har självklart satt sig i soffan o pissat:mad: Soffan är självklart i tyg, lr mockaliknande material som tål att tokas av...
Svar
7
· Visningar
4 769
Senast: Boj
·
Övr. Katt Vår grannes katt (han bor en halv kilometer bort) har börjat gå in genom kattluckan och in i vårat hus :crazy:Har misstänkt det ett tag...
2
Svar
24
· Visningar
14 072
Senast: trofé
·
L
Övr. Katt Katten blir avlivad om ingen kan ta honom. Snälla, någon som inte är rädd om skygga katter. Han kan bli kastrerade först. Läs...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Tjôta
·
E
Övr. Katt Hejsan :) Är det någon som vet om man kan ge råriven morot som utfyllnad i maten till en mkt hungrig katt ? Jag vet att det är ok att ge...
Svar
6
· Visningar
15 458
Senast: Ferrero
·
Övr. Katt Som jag skrev tidigare i en tråd så funderar jag och min sambo på att skaffa katt, problemet är att han känner av allergi. Vi har kollat...
Svar
1
· Visningar
1 467
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hej! Tänkte be om lite råd och tankar. Mitt "problem" är följande: En kattmamma, dvs ej vår katt har fått en kattunge i vår lada...
2
Svar
21
· Visningar
1 923
Senast: Pinkilly
·
D
Övr. Katt Har alltid haft katt, men bara honor. Nu har jag flyttat ihop med pojkvännen och hans okastrerade han katt som är 8 år. Och hur mycke...
Svar
11
· Visningar
9 174
Övr. Katt Jag har haft Dimma sen i oktober och i början var hon ju väldigt skygg och visade sig bara för ett par utvalda personer. Numer är hon...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Lååång inlägg, hoppas nån orkar.. Jag har skrivit förut om min katts problem, han är foderallergiker men som jag nu insett även damm...
Svar
13
· Visningar
1 206
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vi har en äldre herre på 14 år som alltid har varit en rätt så stor/halvfet katt, även under senare år när han har varit utekatt på...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: Killaloe
·
Övr. Katt Hej Hopp.. nu är det så att vi ( familjen ) har skaffat oss en liten kattunge som då heter tilde... Hon är en riktig plåga :O Men endån...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: OhNoez
·
T
Övr. Katt I lördags fick vi tillökning i familjen. Det kom en Tarzan och en Liza. Huskatter är dom och de är tolv veckor. Enligt uppfödaren så...
Svar
14
· Visningar
1 270
Senast: Totti
·
L
Övr. Katt Hej. Jag har haft katter hela mitt liv både inne och ute katter och inte haft några större problem med att ha dom rumsrena. Men...
Svar
4
· Visningar
1 293
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Jaha, så har jag upptäckt varför man inte skall skaffa sig katt. Min lilla chinchillaperser har precis haft sönder den sista gåva jag...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Liilith
·
M
Övr. Katt Är det någon som regelbundet brukar borsta tänderna på katten? Katten här hemma har börjat lukta huggorm i munnen nu och tänkte om...
Svar
6
· Visningar
2 941
Senast: pimy
·
Övr. Katt Han har utvecklats mycket. Kashi ser ut så här när han sover: Konstigt nog så glömmer jag hela tiden att fotografera...
Svar
10
· Visningar
1 430
Senast: alazzi
·
Övr. Katt Som jag sagt i tidigare trådar har jag tingat en kattunge från första dagen den levde, och den skulle hämtas i början av november. Men...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Belethien
·
T
Övr. Katt Har en liten fundering ang katter som lägger kattungarna ute. Om en person som har en katt som har lagt kattungar ute(i ett bostads...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: Ängslig
·
H
Övr. Katt Visa bilder ni som har detta.. gärna hur ni gjort o va det kostar osv..
Svar
4
· Visningar
1 657
Senast: HeRomer
·
T
Övr. Katt Hejsan! Jag har lite dåligt samvete just nu för min lille kisse på 16 veckor. Var o hämtade den förra veckan då jag var ledig från...
Svar
6
· Visningar
1 398
Senast: Zarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama