Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu har jag i lite mer än en vecka gått med min katt i koppel. Hon är en vuxen innerkatt från storstaden, men det har gått jättebra att...
Svar
5
· Visningar
1 585
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jo, jag är medveten om att katter kräks lite då och då. Men våra katter brukar kräkas kanske 3 gånger per år, nu senaste två veckorna...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: independent
·
Övr. Katt Har inte så många, men några iaf. Hon är helt som vanligt nu, knappt man kan tro att hon var i det närmaste dödsdömd för 2 v sen. Och...
Svar
4
· Visningar
1 521
Senast: lingonben
·
Övr. Katt Har ett veterinärbesök inbokat med vår ena katt om 3½ timme, men är såååå orolig för vad de kommer säga, så därför tänkte jag höra med...
Svar
10
· Visningar
1 287
Senast: OhNoez
·
Övr. Katt Ja, kan man använda en sådan som används till ben i vanliga fall eller behövs det en special för katter? Klippte bort några tovor från...
Svar
6
· Visningar
4 453
Senast: Annie_92
·
G
Övr. Katt Vi fick hem kattungarna i går och till en början gick de på låda och har även kissat och bajsat i natt och på morgonen. Men nu under...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: gamlarutan
·
M
Övr. Katt Min ena katt är dålig i magen och har varit det sedan iförrgår Han har spytt en gång, och haft diarre. Han har ätit torrfoder, men...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Mandh
·
Övr. Katt Mina kattungar är två veckor idag. Föddes relativt små, är tjocka kattkorvar nu. Två honor och två hanar, och Maja är definitivt...
Svar
11
· Visningar
949
Senast: fettso
·
A
Övr. Katt Hittade för tre dagar sen en supermager honkatt uppe på skullen. Hon är jättesocial och inte rädd för hundar. Alltså har hon bott med...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Har en fråga om jag hoppas få hjälp med... Bakgrund: Jag och min sambo bor i bostadsrätt på en större "gård" med massor av grannar...
Svar
17
· Visningar
4 430
Senast: Bison
·
V
Övr. Katt Hej, min katt Tusse har någonting i baken vid anus hålet. Den är som en 1/2 cm rund vit boll som jag tror är fast växt som en slags...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Ferrero
·
Övr. Katt Mina föräldrar som tyvärr blev av med sin sista katt nyligen har vips fått fyra kattungar och en kattmamma. En jättego katt har bestämt...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Katt Jag har två katter, den äldsta är 6 år gammal och en riktig madame:D. Problemet är att mina katter har ätit torrfoder av märket nutro...
Svar
2
· Visningar
815
Övr. Katt Imorgon ska vi hämta hem en 5 mån kisse till oss.... Denna kisse är en hona och hon kommer vara innekatt då hon e van vid det och vi...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Reykur
·
G
Övr. Katt Jag har aldrig haft katt men nu har maken och jag köpt 2st långhåriga kattungar. De kommer hem om ca 2 veckor och jag vill förbereda mig...
2
Svar
33
· Visningar
3 801
Senast: gamlarutan
·
Övr. Katt Alla ni färgkunniga, vad har min älskade lilla kisse för färg egentligen? Jag brukar säga att han är svart, men det är han väl inte...
Svar
2
· Visningar
1 374
Senast: Boll
·
A
Övr. Katt Vi hade en incident i vintras då varan hon katt kissade i soffan oftare och oftare. Hon slutade efter ett tag, men nu idag när jag kom...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: Haukur
·
M
Övr. Katt Hejsan! Jag har en liten sötnos på snart 6 månader och han började blinka med sitt öga i förrgår. Ringde en lokal vetrinär som bor...
Svar
10
· Visningar
995
S
Övr. Katt Vill höra om någon har en teori om detta beteendet. Vi har en katt som ställer sig och jamar utanför våran dörr. Det mystiska är att det...
Svar
16
· Visningar
1 542
Senast: Klara J
·
T
Övr. Katt Hur tränar man upp en katt till att vilja vara ute längre stunder? Vi har två katter ganska unga 4månader, hanen är kastrerad och har...
2
Svar
26
· Visningar
6 542
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits