Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt Behöver man det till hands när man ska kastrera? När en försäkring flyttas över till en annan, ska den nya försäkringstagaren inte få...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Min 1,5 åriga huskatthona Ariel har fått små små svarta prickar runt dom två bakersta tuttarna/spenarna. Hon har inte haft det innan...
Svar
3
· Visningar
5 714
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Vi har en liten misse på 12 veckor som bajsar överallt förutom i lådan, Har prövat med allt, eller ja nästan allt, eller typ inget men...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: lynxlady
·
Övr. Katt Kan vi inte ha en tråd där man får följa alla som väntar kattungar!? Bidrar med min hona Ariel långhårig huskatt Hon är liten...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
34 043
Senast: Nussikan
·
A
Övr. Katt Behandlade misen mot loppor igår (för att göra lång historia kort: korkad unge släppte ihop sin katt med min när vi bodde på samma...
Svar
1
· Visningar
1 133
Senast: Await
·
G
Övr. Katt Vad har det kostat för er? Nu ska vår kära lilla ragdoll-gumma kastreras. Bokat tid till den 27:e, men glömde fråga vad det skulle...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Har två innekatter (hankatter) som är födda i mars respektive juli. Den ena är kastrerad. Dessa två är helt extremt hungriga jämt...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: Mitrolle
·
J
Övr. Katt Är det kanske NÅGON som har katter av "rasen" Neva Masquerade här - Vad jag har förstått är det en variant av Sibirisk katt. När man...
Svar
6
· Visningar
4 313
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Tog hem en kattunge förra veckan, uppfödaren (säger man så?? :o) berättade redan innan att hon är lite kräsen med maten. Det enda hon...
Svar
16
· Visningar
8 006
Senast: Sinfonie
·
S
Övr. Katt Våran ena hankatt som kastrerades för över en månad sedan har börjat kissa och bajsa utanför lådan. Han gör det ofta i provocerande...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hur sjutton får man katten att inte klättra på bilen? Är det någon som har några bra tips, det är inte kul när man har en ny bil och...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Zizzy
·
V
Övr. Katt Hej! Vi var med vår kisse idag till veterinären för att han verkade ha fått något i halsen. Vetten fann ett decimeterlångt grässtrå...
2
Svar
25
· Visningar
7 601
Senast: megin
·
Övr. Katt har en katt som vi upptäckt att hon hade väldiga problem med att kissa.. (en vanlig bondkatt) ringde såklart djursjukhuset och bokade...
Svar
13
· Visningar
2 464
L
Övr. Katt hejsan jag har en fråga jag har en katt flicka hon är 8 år och går på ppiller snart i sex år för en vecka sen började hon få blod i...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag har en 6 veckors kattunge som jag upptäckt har snett bett. I normala fallet så är ju hörntänderna ÖU UÖ (Ö=överkäke, U=Underkäke)...
Svar
3
· Visningar
2 729
Senast: Illiana
·
Övr. Katt Om kastrering och kattsand :D Jag har tre hankatter. Två äldre som är kastrerade och en nykomling. När kastrerar man? Mina två...
Svar
13
· Visningar
1 143
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Skulle behöva bada Yoga, hon ser verkligen f*rj*klig ut. Och Abbie med. Använde vanligtvis Espree's shampoo för fet päls, men det är ju...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: MissFideli
·
B
Övr. Katt 5 veckors kattunge som fått sig ett kallt bad. Tog hem honom så att han skulle bli varm, då vi tidigare i veckan fått ta bort en som...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Bartley
·
Övr. Katt Vem har sagt att katter och hästar inte går ihop! :D :rofl::rofl:http://www.youtube.com/watch?v=AgH4h4KMoGk&feature=related
Svar
2
· Visningar
758
Övr. Katt Vi som har katter ger ju dom ett välbalanserat torrfoder med allt dom behöver, det jag undrar över är om en katt får i sej det den...
2
Svar
20
· Visningar
6 227
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka