Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har två innekatter (hankatter) som är födda i mars respektive juli. Den ena är kastrerad. Dessa två är helt extremt hungriga jämt...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Mitrolle
·
J
Övr. Katt Är det kanske NÅGON som har katter av "rasen" Neva Masquerade här - Vad jag har förstått är det en variant av Sibirisk katt. När man...
Svar
6
· Visningar
4 308
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Tog hem en kattunge förra veckan, uppfödaren (säger man så?? :o) berättade redan innan att hon är lite kräsen med maten. Det enda hon...
Svar
16
· Visningar
7 955
Senast: Sinfonie
·
S
Övr. Katt Våran ena hankatt som kastrerades för över en månad sedan har börjat kissa och bajsa utanför lådan. Han gör det ofta i provocerande...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hur sjutton får man katten att inte klättra på bilen? Är det någon som har några bra tips, det är inte kul när man har en ny bil och...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Zizzy
·
V
Övr. Katt Hej! Vi var med vår kisse idag till veterinären för att han verkade ha fått något i halsen. Vetten fann ett decimeterlångt grässtrå...
2
Svar
25
· Visningar
7 499
Senast: megin
·
Övr. Katt har en katt som vi upptäckt att hon hade väldiga problem med att kissa.. (en vanlig bondkatt) ringde såklart djursjukhuset och bokade...
Svar
13
· Visningar
2 463
L
Övr. Katt hejsan jag har en fråga jag har en katt flicka hon är 8 år och går på ppiller snart i sex år för en vecka sen började hon få blod i...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag har en 6 veckors kattunge som jag upptäckt har snett bett. I normala fallet så är ju hörntänderna ÖU UÖ (Ö=överkäke, U=Underkäke)...
Svar
3
· Visningar
2 690
Senast: Illiana
·
Övr. Katt Om kastrering och kattsand :D Jag har tre hankatter. Två äldre som är kastrerade och en nykomling. När kastrerar man? Mina två...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Skulle behöva bada Yoga, hon ser verkligen f*rj*klig ut. Och Abbie med. Använde vanligtvis Espree's shampoo för fet päls, men det är ju...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: MissFideli
·
B
Övr. Katt 5 veckors kattunge som fått sig ett kallt bad. Tog hem honom så att han skulle bli varm, då vi tidigare i veckan fått ta bort en som...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: Bartley
·
Övr. Katt Vem har sagt att katter och hästar inte går ihop! :D :rofl::rofl:http://www.youtube.com/watch?v=AgH4h4KMoGk&feature=related
Svar
2
· Visningar
757
Övr. Katt Vi som har katter ger ju dom ett välbalanserat torrfoder med allt dom behöver, det jag undrar över är om en katt får i sej det den...
2
Svar
20
· Visningar
6 190
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är 7.9 kg för mycket för en katt? Han är visserligen stor men även ganska korpulent. Hur bantar man ner en utekatt som äter allt som rör...
Svar
3
· Visningar
27 751
Senast: Nelly_Muffin
·
N
Övr. Katt Min katt stjäl mat när vi sitter och äter. Han är 3 månader. Vad kan man göra???
2 3
Svar
43
· Visningar
8 437
Senast: Kristiin
·
Övr. Katt Finns det såna? Jag saknar att ha katt så himmla mycket men PV är allergisk. Så finns det något hopp för mej? Nakenkatter är inget...
Svar
10
· Visningar
3 584
·
E
Övr. Katt Finns det något bra svenskt kattfoder?? Jag menar då fullfoder/torrfoder. Använder nu James wellbeloved men det är så svårt att få tag...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Sol
·
Övr. Katt "Min" S*Bergholmens Juliana 11 år ung, blåpadda, bodde hos mig 1998-2001 men placerades om pga osämja. Sveriges i särklass...
Svar
5
· Visningar
1 075
·
Övr. Katt Jag är inte så duktig på katter så jag tänkte fråga runt lite, jag har en treårig kastrerad han katt spm bor i stallet, han har ett eget...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama