Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt Jag har fått en katt av grannen igår och han frågade oss om vi kan ta hand om henne. det är troligen en sommarkatt för hon är inte...
Svar
15
· Visningar
1 169
Senast: ninchen
·
Övr. Katt Hej! Efter tre besök på djursjukhuset med provtagningar och funderingar har nu vetten kommit fram till att min katt har Feline...
Svar
9
· Visningar
6 575
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Hur ofta/länge ska man vänja sina katter med en sele? Köpte en till min katt idag då jag tänkte gå ut med honom när det blir varmt fram...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: aneeette
·
T
Övr. Katt Igår var vår ena katt iväg och blev kastrerad och där upptäcktes det att hon hade öronskabb. Vi blev lite lättade över detta för det...
Svar
0
· Visningar
1 442
Senast: trip
·
Övr. Katt Okej, här kommer en liten gåta; Vem är den riktiga Betty och vem är på låssas? :D http://www.pixbox.se/pic_show_id24537219.html Visst...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Sol-Mone
·
Z
Övr. Katt Är i desperat behov av ideer och erfarenheter! För nu är det kört igen jag har skrivit här tidigare om min lilla kattunge...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Zilver
·
Övr. Katt Jag har en steriliserad honkatt som är 4 år och sen vi började renovera köket för ca 2 veckor sen så har hon protestkissat 4ggr på...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Kviga
·
A
Övr. Katt Jag har en mkt kräsen kattunge på 10 veckor som i princip bara äter rå köttfärs och därmed riskerar att få brist på olika ämnen. Jag har...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Sol
·
Övr. Katt Flyttade in i det här huset för snart ett halvår sedan och hade då med mig två katter, en hane och en hona, båda kastrerade. Honan fick...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: Wassego
·
Övr. Katt som kommer att kallas för Manson. Hämtade honom idag. (nej, jag nyper honom inte i nackskinnet, trots att det kan se ut som det)
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: millus
·
Övr. Katt Hejsan! Mitt första inlägg här! Jag har hittat en katt, den har dragit runt här hos oss ganska många månader utan att någon har...
Svar
8
· Visningar
1 282
Senast: pompa04
·
Övr. Katt Har skrivit en annan tråd om min fina kisse sessan, som har haft problem med blod i urinen, efter flera vändor tll veterinärer så...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: OhNoez
·
Övr. Katt Vad kan på människa orsaka lungödem förutom hjärtsvikt? Hjärtat är helt ua nämligen och inte orsak. Kan en kraftig allergisk reaktion...
2
Svar
29
· Visningar
9 062
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Med anledning av heta diskussioner på andra kattforum ang. blandraser, parningar, svikna förtroenden uppfödare/köpare emellan...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 075
Senast: Chine
·
Övr. Katt Ja nu är mina raringar snart 3 veckor...vad tiden går fort! :-k :-D Nåväl här kommer lite bilder på de små :) :) S*Big Silver's...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min käre Klös, bara lite drygt ett år gammal kom linkande med tassen hängande. Hos veterinären röntgades det och det visade sig att...
Svar
3
· Visningar
2 188
Senast: Solei69
·
Övr. Katt Vi har två katter. Den ena behöver leksaker som ha kan roa sig själv med på nätterna istället för att försöka tvinga upp matte och husse...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Svartfot
·
J
Övr. Katt Min katt har alltid varit lite extra kännslig och blivit lite lätt irriterad när man han klappat henne på bakre delen av ryggen och...
Svar
3
· Visningar
4 554
Senast: JenniferBatten
·
M
Övr. Katt En bekant till mig har en Norsk skogskatt. En vit liten krabat. Han är väl runt tre år tror jag, kastrerad. Han får regelbundet som små...
Svar
12
· Visningar
3 951
Senast: Muffins21
·
Övr. Katt Finns det ju någon rolig grej på nätet om, att man får hålla på i oändlighet och försöka men hela tiden slinker tabletten upp igen på...
Svar
10
· Visningar
2 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bilköp och hundbur
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka