Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Sambons kompis + flickvän har uppfödning av bengaler, och igår var vi där och hälsade på. Blev glatt överraskad när jag blev mött av 3...
2
Svar
28
· Visningar
2 031
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Lillkillen här hemma har senaste dagarna fått någon långvarig nysattack. Var nyligen hos vet. då jag tycker han andas "tungt" men...
Svar
2
· Visningar
1 596
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Titta på tassen (och försök att inte skratta åt min och Yogas miner) så ser ni att hon har tappat päls precis vid yttersta trampdynan...
Svar
11
· Visningar
1 264
·
Övr. Katt Ok, jag behöver lite tankar och tips här Jag bor mellan en stor väg där dom kör 90, och en lite mindre väg (70). Den mindre vägen...
Svar
12
· Visningar
2 183
Senast: AKB
·
Övr. Katt Båda rexarna är rent feta, jag sliter mitt hår. Sunny som är tjockast funkar fint med blötmat men Pottan totalvägrar att äta annat än...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Sol
·
G
Övr. Katt Hej, Är ny här inne på katt forumet. Har några enkla frågor om kastrering utav en hane, min kisse är dock bara liten fortfarande, men...
Svar
7
· Visningar
21 325
Senast: Gullfaxi
·
Övr. Katt Yoga äter ju (nja, blir itvingad) Levaxin dagligen sen 3 veckor och även om det inte hjälpt på pälstappet så blir hon så enormt busig...
Svar
10
· Visningar
1 732
·
Övr. Katt Visst är den lite häftig, även om skärpan och allt annat är uselt?
Svar
2
· Visningar
925
·
Övr. Katt I går hände det en skum sak här hemma... Vi flyttade till en ny kommun och fick i och med flytten en katt på köpet. Då vi hade två...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Winni
·
Övr. Katt Har blivit lite fundersam på sistonde! Det är så att våran katt på ungefär 5 månader dreglar, inte hela tiden men ibland kommer det...
Svar
12
· Visningar
7 697
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag har en liten räka hemma sedan en vecka drygt. Hon är nu ca 4 månader gammal, men är i kroppen som en liten, mager 3 månaders...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: Ms Sally
·
Övr. Katt Jaha då ligger katten inlagd på strömsholm efter 13 timmar lång natt varav 5 timmar i väntrum och 8 timmar behandlingsrum av ca 1 timme...
Svar
9
· Visningar
1 415
·
T
Övr. Katt Hej! Vi har en långhårig perser hona som fick ungar i sommras, vilket ledde till en väldigt tovig svans som vi var nästan tvugna att...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: pimy
·
P
Övr. Katt Mormor har tre vildkatter som håller till på hennes tomt. Eller de två honorna, hanen dyker upp någon gång nu och då. För drygt ett år...
2
Svar
26
· Visningar
1 959
Senast: Vagis
·
G
Övr. Katt Behöver man det till hands när man ska kastrera? När en försäkring flyttas över till en annan, ska den nya försäkringstagaren inte få...
Svar
5
· Visningar
1 445
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Min 1,5 åriga huskatthona Ariel har fått små små svarta prickar runt dom två bakersta tuttarna/spenarna. Hon har inte haft det innan...
Svar
3
· Visningar
5 624
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Vi har en liten misse på 12 veckor som bajsar överallt förutom i lådan, Har prövat med allt, eller ja nästan allt, eller typ inget men...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: lynxlady
·
Övr. Katt Kan vi inte ha en tråd där man får följa alla som väntar kattungar!? Bidrar med min hona Ariel långhårig huskatt Hon är liten...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
33 997
Senast: Nussikan
·
A
Övr. Katt Behandlade misen mot loppor igår (för att göra lång historia kort: korkad unge släppte ihop sin katt med min när vi bodde på samma...
Svar
1
· Visningar
1 130
Senast: Await
·
G
Övr. Katt Vad har det kostat för er? Nu ska vår kära lilla ragdoll-gumma kastreras. Bokat tid till den 27:e, men glömde fråga vad det skulle...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama