Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Jag har ett stort problem. Jag bor med en allergiker. Men vi är båda väldigt djur kära. Och nu har jag kärat ner mig i en katt som för...
Svar
8
· Visningar
7 207
Senast: Phis
·
Övr. Katt Nu menar jag inte bokstavligt talat, men vad tror ni katterna säger? Har aldrig sett denna typen av konversation innan. Mest van vid...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: MaddeLen
·
Övr. Katt Hej!! Är det någon mer som har en helig birma?? Skriv gärna och berätta lite om den och lägg till en bild:D Maya är en champion...
2
Svar
21
· Visningar
7 803
Senast: Nussikan
·
F
Övr. Katt Har en VILD bondkattunge som börjat flyga högt och lågt. Hunden räcker inte riktigt till som lekkompis, så därför undrar jag om det...
Svar
11
· Visningar
2 863
Senast: Rumpnissen
·
P
Övr. Katt Jag planerar ett kattköp, renrasig eller huskatt spelar mindre roll, dock är jag lite kräsen när det gäller utseendet. Är ute efter en...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: Generalen
·
M
Övr. Katt jag har en hittekatt, när jag hittade honom var han smuttsig, mager och utmärglad (hittade dock inte ägaren, trots öronmärkning!). nu är...
Svar
8
· Visningar
1 400
Senast: Bulan
·
B
Övr. Katt vi har en katthona på 1 år. hon ahar haft en kull tidigare( fick den 19 maj ) i år. sen dess så har hon varit small sen så gick hon upp...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Vad finns det för någorlunda tillförlitliga allergitester för katter? Vill kolla om Yoga reagerar på parfym och annat, eftersom det...
Svar
16
· Visningar
3 281
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt Har för mig att en kattkull kan bestå av (minst)2 olika pappor, nån som vet om det stämmer? Våra två hanar parade sig med en och samma...
Svar
2
· Visningar
1 288
·
Övr. Katt Jag skrev en tråd för några månader sen om en "vildkatt" som kom hit! Jag annonserade på blocket, satte upp lappar och ringde runt till...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Capel
·
Övr. Katt Förening X är kända för att gasa ihjäl katter,följande text är hämtad ur Göteborgsposten ; Förening X i blåsväder Förening X...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Sol
·
G
Övr. Katt min lillkisse är runt 1½ år nu, och han har börjat tugga på allt Jag vet ju att hundar byter tänder antar också att katterna gör det...
Svar
8
· Visningar
7 645
Senast: Galore
·
Övr. Katt Japp Minerva har gått o blivit kattägare =) For o hämtade två fina bondpojkar igår =) O Nu är det juh namn hjälp jag behöver :)...
Svar
15
· Visningar
1 105
Senast: Duplica
·
Övr. Katt Jag tror min kattunge har diarré (bara han som går på lådan, om ingen annan av de stora gick den här gången då). Vet att han åt två möss...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ja, vad säjer man;):D Och denna sovställning:D
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Wassego
·
J
Övr. Katt :D denna lek finns både hos hund och häst men här kommer en på katt. Det är meningen att att jag frågar en fråga och nästa svarar,så att...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 580
Senast: JK+T
·
N
Övr. Katt när blir en katt könsmogen, både hon-och hankatt? /N
Svar
3
· Visningar
769
·
Övr. Katt Nu vill jag se bilder på skogisar och blandras skogisar som kattungar respektive vuxna!!!:)
2 3
Svar
41
· Visningar
25 683
Senast: Pegija1
·
Övr. Katt Underbar film :bow: http://www.youtube.com/watch?v=hPzNl6NKAG0
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt Måste bara presentera min pärla, min ögonsten, min älskade, underbara gamla katt Tusse. Han är för tillfället 14 härliga år och en...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: PonnyBus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka