Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt vi har en katthona på 1 år. hon ahar haft en kull tidigare( fick den 19 maj ) i år. sen dess så har hon varit small sen så gick hon upp...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Vad finns det för någorlunda tillförlitliga allergitester för katter? Vill kolla om Yoga reagerar på parfym och annat, eftersom det...
Svar
16
· Visningar
3 279
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt Har för mig att en kattkull kan bestå av (minst)2 olika pappor, nån som vet om det stämmer? Våra två hanar parade sig med en och samma...
Svar
2
· Visningar
1 284
·
Övr. Katt Jag skrev en tråd för några månader sen om en "vildkatt" som kom hit! Jag annonserade på blocket, satte upp lappar och ringde runt till...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Capel
·
Övr. Katt Förening X är kända för att gasa ihjäl katter,följande text är hämtad ur Göteborgsposten ; Förening X i blåsväder Förening X...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Sol
·
G
Övr. Katt min lillkisse är runt 1½ år nu, och han har börjat tugga på allt Jag vet ju att hundar byter tänder antar också att katterna gör det...
Svar
8
· Visningar
7 608
Senast: Galore
·
Övr. Katt Japp Minerva har gått o blivit kattägare =) For o hämtade två fina bondpojkar igår =) O Nu är det juh namn hjälp jag behöver :)...
Svar
15
· Visningar
1 101
Senast: Duplica
·
Övr. Katt Jag tror min kattunge har diarré (bara han som går på lådan, om ingen annan av de stora gick den här gången då). Vet att han åt två möss...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ja, vad säjer man;):D Och denna sovställning:D
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: Wassego
·
J
Övr. Katt :D denna lek finns både hos hund och häst men här kommer en på katt. Det är meningen att att jag frågar en fråga och nästa svarar,så att...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 555
Senast: JK+T
·
N
Övr. Katt när blir en katt könsmogen, både hon-och hankatt? /N
Svar
3
· Visningar
767
·
Övr. Katt Nu vill jag se bilder på skogisar och blandras skogisar som kattungar respektive vuxna!!!:)
2 3
Svar
41
· Visningar
25 638
Senast: Pegija1
·
Övr. Katt Underbar film :bow: http://www.youtube.com/watch?v=hPzNl6NKAG0
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt Måste bara presentera min pärla, min ögonsten, min älskade, underbara gamla katt Tusse. Han är för tillfället 14 härliga år och en...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: PonnyBus
·
N
Övr. Katt Jag har fått en katt av grannen igår och han frågade oss om vi kan ta hand om henne. det är troligen en sommarkatt för hon är inte...
Svar
15
· Visningar
1 155
Senast: ninchen
·
Övr. Katt Hej! Efter tre besök på djursjukhuset med provtagningar och funderingar har nu vetten kommit fram till att min katt har Feline...
Svar
9
· Visningar
6 557
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Hur ofta/länge ska man vänja sina katter med en sele? Köpte en till min katt idag då jag tänkte gå ut med honom när det blir varmt fram...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: aneeette
·
T
Övr. Katt Igår var vår ena katt iväg och blev kastrerad och där upptäcktes det att hon hade öronskabb. Vi blev lite lättade över detta för det...
Svar
0
· Visningar
1 441
Senast: trip
·
Övr. Katt Okej, här kommer en liten gåta; Vem är den riktiga Betty och vem är på låssas? :D http://www.pixbox.se/pic_show_id24537219.html Visst...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: Sol-Mone
·
Z
Övr. Katt Är i desperat behov av ideer och erfarenheter! För nu är det kört igen jag har skrivit här tidigare om min lilla kattunge...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Zilver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama