Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt min ena katt är knäppare nu som kastrerad än innan. Hon har perioder, gärna på natten då hon skriker och bär omkring på grytlappar...
Svar
3
· Visningar
2 090
Övr. Katt Nu har jag lessnat totalt. Förra årets två kattungar använder stallgångens ena ände som toalett. Detta är alltså två utekatter, och de...
Svar
12
· Visningar
1 857
Senast: TinkerTant
·
Övr. Katt Vi har en katt som älskar att vara ute, på somrarna fritt men här inne i stan i koppel. Nu har han dock inte kunnat/velat gå ut mer än...
Svar
13
· Visningar
2 796
Senast: Mabuse
·
M
Övr. Katt Nu är vintern här och med det kommer även den förgrymmade statiska elektriciteten. Hur gör ni för att inte du och katten ska få jordens...
Svar
4
· Visningar
2 175
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har en liten katt på ca. 1 år. Hon är inne katt. Hon har alltid haft fint hull, men jag tycker nu att hon på senaste tid har blivit...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Jettan
·
Övr. Katt Vi har tre katter. Den äldsta är 13 och den yngsta 4. Den äldsta har i massor med år krafsat på sovrumsfönstrena på nätterna när han...
Svar
6
· Visningar
11 845
Senast: Mie
·
S
Övr. Katt ...finns det? och i sånna fall, var kan man få tag på det? :confused:
Svar
14
· Visningar
5 335
Senast: pleroma
·
Övr. Katt .... och vad passar bättre då än att komma in i stämningen med lite julig kattsång? Här är Jingle Cats: :love...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi har en katt som varit gårdens största, magrade under våren, blev inlagd på klinik och resultatet är att vet "tror" det kan vara...
Svar
14
· Visningar
16 576
Övr. Katt Har fått med en stor påse torrfoder Friskeis,men ingen stans på påsen ,står det doseringsmängd/dag för en normalstor huskatt,inget om...
Svar
15
· Visningar
2 172
Senast: Naddi
·
S
Övr. Katt Hejsan! Har en liten fråga, jag brukar köpa 1st Choice kattmat till mina katter och jag tycker den har funkat bra hittills. Katterna...
2
Svar
28
· Visningar
4 947
Senast: Yoggi
·
C
Övr. Katt Idag har vi haft Cordon i 1 dygn. Han är lite rädd eftersom det är ny miljö för honom så han gömmer sig en hel del. Problemet är att...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Cocken
·
Övr. Katt När jag är själv hemma så brukar inte jag stänga toadörren...och i dag var inget undantag:D Våran kattunge hade smitit in utan att jag...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Solvira
·
Övr. Katt Eller nått. Snacka om att börja fundera när ens kastrerade hankatt plötsligt föder smått :eek: :D...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: lilstar
·
Övr. Katt hm. jag ger mina katter RC indoor heter det. men jag får känslan av att dom har tröttnat på det. jag ger dom mat, men dom sniffar på det...
Svar
17
· Visningar
1 988
Senast: MinIan
·
Övr. Katt Jag har alltid bara slängt kläderna i tvätten, tumlat och sedan har kläderna varit avhårade. Men igår när jag tvättade fastnade alla...
Svar
15
· Visningar
12 124
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Hej! Har en liten honkatt som flyttade in hos mig för ca 2 veckor sedan. Då var hon aningens mager o utsvulten. Då hon strukit runt...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Har en honkatt på snart 4 år, varit hos mig sen hon var 8 veckor. Skaffade en hankatt för snart ett år sen, han är 1 år nu lite drygt...
Svar
11
· Visningar
977
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Hej. Min katt är ca ett och ett halvt år. Han har fått en knuta eller en böld vid ena sidan av magen som sticker ut. Han verkar...
Svar
4
· Visningar
1 622
Senast: star_star
·
Övr. Katt http://www.dt.se/nyheter/orsa/article374683.ece Nån har roat sig att pressa ner en katt i ett bokinkast till ett bibliotek. Katten...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden V