Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Vi har en kastrerad hankatt som är utekatt, för någon vecka sen kom han hem och var alldeles skorpig i pälsen. Vi trodde han fått stryk...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: murran
·
Övr. Katt Våran stallkatt skall troligtvis ha kattungar, av den ökande magstorleken att dömma. Vi hann inte kastrera, fast planen är fortfarande...
Svar
3
· Visningar
1 759
Senast: TwiggyM
·
Övr. Katt Hej! Det är så att vi i vårat stall, hitta våran grannes förra stall katt (hon flytta och lämna kvar denna katten så dom nya skulle...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Lokkur
·
J
Övr. Katt Det är en liten knöl på nosen, ser ut som en vårta, och den bara växer...:crazy: Har försökt få tag på vet men denne svarar inte, så...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: MissFideli
·
H
Övr. Katt Våra små dunbollar ska säljas nu då de är 12 veckor. Igår upptäckte jag dock att den ena av dem har såriga tramdynor på framtassarna...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Sol
·
Z
Övr. Katt Nu är det slut hon fick ett epileptiskt anfall i går kväll och ytterligare ett på dan i dag efter vilket hon mådde mycket dåligt så det...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: dragonlady
·
Övr. Katt Va ska jag ta mej till med mina katter. Klarar inte av att göra mej av med dom. Men jag vill inte missta min kille heller. Har bott ihop...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 880
Senast: Phis
·
M
Övr. Katt Vad ska man göra. det skär i hjärtat. Några grannar till mor o far kom förbi med en katt dom hittat. dom kollade runt om det var...
Svar
8
· Visningar
1 713
Senast: PrincessAsk
·
M
Övr. Katt killen min fick ta hand om en kattunge när det va åtta veckor. vet inte riktigt när den lämnade mamman men var väldigt tidigt för mamman...
Svar
6
· Visningar
1 618
Senast: M-Meduza
·
L
Övr. Katt Jag har precis tagit hand om en hemlös katt. Och vill ha lite råd så här i början. Hur ska man låta katten förstå att den ska använda...
Svar
16
· Visningar
1 263
Senast: Katur
·
E
Övr. Katt Hej på er!! Nu är goda råd dyra!! :confused: Som flera av er vet så blev vår underbara lilla Kajsa överkörd för drygt en vecka...
Svar
9
· Visningar
1 204
Senast: Explicit
·
C
Övr. Katt Har ett litet dilemma, har 2 frusna katter som tycker de är skit kul att vara ute men de fryser bokstavligen häcken av sig! Särskilt...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: Chiqitita
·
Övr. Katt jag skulle gärna vilja ha en katt, problemet är bara att jag är allergisk... Så nu är frågan: Finns det någon kattras man kan ha fast...
Svar
8
· Visningar
1 493
·
Z
Övr. Katt Har precis fått veta att jag är allergisk mot mina två katter :cry:. Är det någon som har katt fast du är allergisk? Har du några tips...
Svar
6
· Visningar
3 583
·
E
Övr. Katt Jag har ett stort problem. Jag bor med en allergiker. Men vi är båda väldigt djur kära. Och nu har jag kärat ner mig i en katt som för...
Svar
8
· Visningar
7 202
·
Övr. Katt Nu menar jag inte bokstavligt talat, men vad tror ni katterna säger? Har aldrig sett denna typen av konversation innan. Mest van vid...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: MaddeLen
·
Övr. Katt Hej!! Är det någon mer som har en helig birma?? Skriv gärna och berätta lite om den och lägg till en bild:D Maya är en champion...
2
Svar
21
· Visningar
7 795
Senast: Nussikan
·
F
Övr. Katt Har en VILD bondkattunge som börjat flyga högt och lågt. Hunden räcker inte riktigt till som lekkompis, så därför undrar jag om det...
Svar
11
· Visningar
2 849
Senast: Rumpnissen
·
P
Övr. Katt Jag planerar ett kattköp, renrasig eller huskatt spelar mindre roll, dock är jag lite kräsen när det gäller utseendet. Är ute efter en...
Svar
9
· Visningar
1 075
Senast: Generalen
·
M
Övr. Katt jag har en hittekatt, när jag hittade honom var han smuttsig, mager och utmärglad (hittade dock inte ägaren, trots öronmärkning!). nu är...
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: Bulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama