Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du någon kurator eller liknande som du går till?
Jag har haft ungefär samma problem som du, min pojkvän har en tendens att försöka med utpressning men han vet att det är fel och vi pratar alltid om det. Dock är det inte katten som står på spel utan hästen. Men hans problem är osäkerhet som grundar sig flera år tillbaka, utpressningen är någon form av test för att se om jag stannar kvar osv. Det kommer speciellt ¨på tal om jag ska åka bort. Men jag har börjat lära mej att han egentligen inte menar det, det är ingen ursäkt för att få göra det iofs, och jag får alltid ett förlåt efteråt.
Om det skulle vara så att du hamnar i den sitsen igen så stå på dej, han ska inte få dig att göra något du inte vill. det kan vara lättare sagt än gjort men tänk på det så går det lättare. Försök komma på någon kompromiss, det kan vara svårt jag vet, min pojkvän är tjurskallig, men det är ju det bästa.
Och tänk på dig själv! Tänk på att du själv ska må bra och han ska kämpa för att du ska må bra lika mycket som du kämpar för att han ska må bra!
skickar en massa tröst och styrkekramar!
§Zith
Jag vet ju inte alls hur det är om katterna fanns där innan pojkvännen men jag skulle ju aldrig få för mig att dumpa min pojkvän för en katt i nuläget. Dock får jag hålla med om att det är lite dåligt att han inte ens kan försöka. Dock tycker jag ma ska vara två om att vilja ha djur om man bor ihop, fast eftersom de fanns där innan är det klart att du inte vill göra dig av med dom.
Det är knepigt det där du. men ja, gå och köp Claryn till honom på apoteket, de har jag provat och de funkade fint för mig. Gör jobbet åt honom så har han inget att skylla på