Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu har jag skaffat en ny kompis för någon timme sedan, ,hane ,kastrerad 2-år. Är det så att man skall ha katten inne några veckor innan...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: PelleP
·
Övr. Katt Hej Har en kattunge på ca 5 månader som är ett riktigt mat monster! Han jamar efter mat konstant och verkar hungrig jämt även om han...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Hej alla bukare! NIbrukar ha så bra tips & vet så mkt, så nu tänkte jag höra med er om ni vet vad det kostar & sterilisera en katt...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: ylvali2
·
Övr. Katt Ja nu är det tänkt att det ska komma in en massa bilder här, jag börjar med något riktigt sött. I ett obevakat ögonblick har bägge...
2
Svar
34
· Visningar
2 968
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Nu får Märta kattungar igen! Fyra stycken har det kommit än så länge. :eek: :bump: Verkar väl som att det finns i alla fall en kvar i...
Svar
11
· Visningar
981
Övr. Katt Hej En av våra grannar fick igår en kull med kattungar som är raserna perser/norsk skogkatt/bondkatt och det blev 4 stycken små...
Svar
3
· Visningar
904
K
Övr. Katt Min ena katt brukar krafsa vid/runt matskålen, krafsa så som hon gör när hon varit på katt lådan (när hon täcker det hon gjort.. )...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: kaiisa
·
Övr. Katt Har precis fått reda på att man i en buss i södra Sthlm hittat en låda med kattungar som nån lämnat. Va? Lämnat!!! Tack vare bussförarna...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Klippte klorna på kisse i dag. Då märkte jag att ett av juvrena var lite svullet och det vätskade lite. Bakom 'vårtan' så känner jag som...
Svar
12
· Visningar
4 488
Senast: MissFideli
·
F
Övr. Katt Hej, jag har en katt som heter Pajas. Hon är 4,5 år gammal och vi har haft henne sen hon var kattunge. Det har funkat superbra, hon är...
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: FlisaN_91
·
E
Övr. Katt Idag blev min katt påkörd, det var en familj som hade sett den död på vägen och stannade bilen, dom kontaktade mig, och när jag gick ner...
Svar
9
· Visningar
2 127
Senast: Draksus
·
P
Övr. Katt I söndags fick jag och min Sambo hem en Sibirisk katt. Anledningen till detta dyra val var att vi båda känt av kattallergi och ägaren...
Svar
11
· Visningar
11 951
·
Övr. Katt Äntligen! Nu kommer det ett alldeles eget foder för våra britter!! :banana: Med extra av massor eftersom brittens fysiologi kräver...
Svar
17
· Visningar
1 184
·
C
Övr. Katt Nu är de såhär, att nu ska ni få stå ut med ännu en tråd små undert söta kattungar. ;) Får jag lov att presentera Göte och Bertil...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: Chiqitita
·
Övr. Katt Vet ej om denna har varit här förut, men jag tycker den var så söt och rolig :love...
Svar
4
· Visningar
928
·
G
Övr. Katt Som några kanske läst tidigare så har jag och min make precis fått hem våra kattungar. De har sedan lördags varit framåt och pigga och...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 361
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min stackars katt blev offer för motorvägen i måndags,och det är väldigt tomt. Funderar på att skaffa en ny kompis,undrar också vilken...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: PelleP
·
M
Övr. Katt Hej! Jag har två innekatter vid ålder av 3 och 4 år, treåringen fick för något år sedan kristaller i urinröret och jag blev därför...
Svar
10
· Visningar
3 240
L
Övr. Katt jo, kan man ha katten två veckor på ett ställe, och sedan katten på två veckor i en annan lägenhet väldigt nära? Katten kommer kanske...
Svar
4
· Visningar
1 509
Senast: MaddeLen
·
Övr. Katt Jag sitter på jobbet med en liten kelig katt på disken! Den stod utanför dörren och jamade när jag kom för att öppna i morse. Jag tog...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: millus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama