Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har nog aldrig ens hört talas om artros på katt. Såklart de kan få det som alla andra djur med skelett, men aldrig haft coh aldrig...
2
Svar
20
· Visningar
8 062
Senast: Jessica1987
·
Övr. Katt Undrar över era åsikter/erfarenheter! Jag har flyttat till en liten etta på andra våningen. Jag har också en medelstor hund -...
Svar
17
· Visningar
3 028
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Har precis skaffat mina två första kattungar, eller, de är kring 4månader, så de är inte bebisar längra. Det har gått en vecka nu sedan...
2
Svar
26
· Visningar
18 422
Senast: Lottch
·
P
Övr. Katt Snart får jag hem min kisse och sitter här och funderar lite över foder. Jag har tänkt ge både torrfoder och blötfoder. I blötfoderväg...
2
Svar
20
· Visningar
2 347
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hämtade hem en bedårande don sphynx-hona i helgen, och har nu problem med att hon helt enkelt inte äter. Ska tilläggas att det är en...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: kryptisk
·
Övr. Katt Adjö min älskade lilla Stig! Stig har bott hos oss sedan har var liten bebis. Han har alltid varit väldigt speciell och vi älskade...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Alltså hur gamla ska de vara? Våra är nu drygt nio veckor, är det för tidigt?
Svar
2
· Visningar
988
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Varje gång jag läser en sådan här tråd har jag alltid varit glad över att mina katter är såpass unga. Men idag visade det sig att även...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: mallotten
·
Övr. Katt Ska teckna försäkring för mammas o min katt nu. Kanske lite sent ute menmen.. Iaf, vilket försäkringsbolag är bra, men samtidigt...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Sirisiri
·
C
Övr. Katt Jag har en katt som är 4 år gammal. I maj fick hon kattungar (5st) av dessa är 4 sålda och en behöll vi själva, en hane som nu är...
Svar
7
· Visningar
1 264
Senast: Gunnar-Josefina
·
P
Övr. Katt Vi har alltid vetat att våra katter (5 stycken) har mask, eftersom dom jagar mycket ute. Vi försöker avmaska så gott det går, men ibland...
Svar
1
· Visningar
863
Övr. Katt Nu är de så att min systers katt har blivit konstig. Vi tror hon e dräktig då hon har helt plötsligt blivit tjock (väldigt nätt katt...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: MissFideli
·
F
Övr. Katt Hej! Jag är helt ny på det här forumet, och anledningen till att jag registrerade mig är att jag inte vet vad jag ska göra... I min...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Får man ställa ut sin blandraskatt? Hur går det då till isf?
Svar
14
· Visningar
1 004
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har provat RC Indoor, RC Light, samt IEMS Light. Inget av dem tycker jag är speciellt bra. Har inte lust att lägga multum på kattmat...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: Vica
·
Övr. Katt min ena katt är knäppare nu som kastrerad än innan. Hon har perioder, gärna på natten då hon skriker och bär omkring på grytlappar...
Svar
3
· Visningar
2 061
Övr. Katt Nu har jag lessnat totalt. Förra årets två kattungar använder stallgångens ena ände som toalett. Detta är alltså två utekatter, och de...
Svar
12
· Visningar
1 847
Senast: TinkerTant
·
Övr. Katt Vi har en katt som älskar att vara ute, på somrarna fritt men här inne i stan i koppel. Nu har han dock inte kunnat/velat gå ut mer än...
Svar
13
· Visningar
2 742
Senast: Mabuse
·
M
Övr. Katt Nu är vintern här och med det kommer även den förgrymmade statiska elektriciteten. Hur gör ni för att inte du och katten ska få jordens...
Svar
4
· Visningar
2 167
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har en liten katt på ca. 1 år. Hon är inne katt. Hon har alltid haft fint hull, men jag tycker nu att hon på senaste tid har blivit...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Jettan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama