Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu vet jag inte ens vad den heter, men jag blev tipsad om att det skulle finnas någon slags skål som det cirkulerade vatten i som ett...
Svar
9
· Visningar
1 517
Senast: alazzi
·
Övr. Katt Hej! Nu har jag letat igenom gamla bantartrådar och ingenstans kan jag hitta hur mycket mat man ska ge kissen! Vi har en tjock devon...
Svar
4
· Visningar
2 084
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Finns det något mer man kan göra än att borsta pälsen på långhårig katt för att slippa/få bort tovor? (Typ nått att hälla på pälsen i...
Svar
4
· Visningar
2 618
Senast: Naddi
·
C
Övr. Katt Hehe dålig rubrik, jag vet. Men vi har ett återkommande problem varje vinter. Våra två katter tycker nämligen att det är alldeles för...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: chira
·
Övr. Katt Här kommer färska bilder på mina två troll :) "Brighten" är sin pappa upp i dagen :grin: S*Big Silver's Brighter than a thousand...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: AnnaHo
·
L
Övr. Katt Jag är så jäkla lessen... Jag hade tidigare hört om en hemsk tandsjukdom FORL, som gör att tänderna vittrar sönder, och katten får...
Svar
14
· Visningar
3 535
Senast: LillMysan
·
Övr. Katt Hoppas det finns några snälla kattmänniskor med erfarenhet härinne som kan hjälpa mej.. I lördags tog jag hand om en hankatt som en...
Svar
9
· Visningar
1 305
Senast: Marie_K
·
S
Övr. Katt Hej allihopa. Jag har en katt jag ska sälja. Han är åtta år och jag måste sälja honom pga. ändrade förhållanden. Jag vill att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 926
Senast: Generalen
·
L
Övr. Katt Jag ska bli kattägare i början på året. Har bestämt mig för en liten perser :love:. Jag har planerat att ha två katter eftersom jag...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Visst det är bara 3 dagar sedan Baloo fick somna in men våran andra katt går bara och skirker efter honom, vägrar nästan att äta och...
Svar
3
· Visningar
865
Övr. Katt Ja... jag har världens stolligaste katt... hon är med mig överallt och nu var hon med och skulle titta när jag skulle tvätta. Hon satt...
Svar
1
· Visningar
1 469
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Hur får man ner en katt som klättrat upp i en tall och tror att den inte kommer ner?
2
Svar
20
· Visningar
9 678
Senast: Houdinie
·
Q
Övr. Katt En av våra katter (min favorit dessutom, men snart är han fd favorit!) är så j-a elak och dum mot de andra katterna. Han slåss och...
Svar
5
· Visningar
1 842
Senast: Queens Proctor
·
Övr. Katt Som rubriken lyder! Min kisse smyger just nu omkring och tjatar om att jag ska hitta på något skojjigt. Men hon har bott på gatan och...
2
Svar
23
· Visningar
5 530
Övr. Katt Vad tiden går fort!! Här bara någon timme gammal tillsammans med sin syster 17 dgr gammal Ibland hamnar hela livet upp och...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: Smallgot
·
C
Övr. Katt Hej! Jag och min mamma hade tänkt oss att börja avla manxkatter. Vi har en hona som är stumpy. Men vad vi vet är hon inte helt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
10 916
Övr. Katt Kisse kom hem igår efter att, som vanligt, varit ute hela dagen (ca 14 timmar). Han gick till maten, tittade, nosade och sedan gick för...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Vica
·
G
Övr. Katt Min katta blev kastrerad för säkert en månad sen nu, när jag hämtade henne sa dom att jag borde boka tid för vaccination. Men när vi tog...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Varje dag hör jag människor som påstår sin/sina katter vara väldigt kräsna. Både här, andra forum och i det verkliga livet. Hur...
2
Svar
30
· Visningar
2 751
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har nog aldrig ens hört talas om artros på katt. Såklart de kan få det som alla andra djur med skelett, men aldrig haft coh aldrig...
2
Svar
20
· Visningar
8 062
Senast: Jessica1987
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?