Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Idag när jag jobbade så hittade jag en liten död kisse:cry: Låg på en gräsmatta bredvid en 50 väg... Inga hus i närheten bara maxi, en...
Svar
5
· Visningar
826
Övr. Katt Ja, idag blir de 5 veckor gamla. Jag har fortfarande inte luskat ut könen, jag är jättedålig på sånt. :o Men så är det ju bara min andra...
Svar
11
· Visningar
1 045
Senast: Solvira
·
D
Övr. Katt Juletiden står för dörren och våran bekant ska hem till sig över julen men ska lämna sin katt kvar hemma i våran stad. Vi ska vara lite...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Ja, vad gör man? Har tre veckors kattungar som ögat klibbar igen på, bara ena, samma hela tiden och på bara två utav kattungarna. De har...
Svar
9
· Visningar
11 059
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Katt Måste bara skriva av mig och berätta vad som hände igår, men jag börjar den här historien med att skriva att det ordnade sig jättebra...
Svar
8
· Visningar
1 736
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Vi har en katthona som vi tog från ett katthem i slutet av april. Hon är helt underbar både utseendemässigt och i temperamentet. När hon...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: liza02
·
Övr. Katt Idag har mina båda två herrar kastrerat sig.Det hade bara gått bra men båda hade legat inne under en filt och tryckt.Blev lite förvånad...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min bonnkatt får en förhållandevis kort päls sommartid men har en enorm vinterpäls, så jag är lite nyfiken på vilka raser av långhår som...
Svar
3
· Visningar
1 335
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Mötte min granne i trapphuset ochvi kom in på att prata om löpande katter. Enligt henne så skriker alla honkatter högt, hon hade minsann...
Svar
12
· Visningar
4 618
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Jag behöver er hjälp. Min lilla katt har fått tre epilepsianfall denna veckan, dock inget sen i fredags. Nu skulle jag vilja att ni som...
Svar
3
· Visningar
2 212
Senast: Zanza
·
S
Övr. Katt Hej, Jag undrar om det är farligt för katterna att gnaga på ´torkade grenar på orkidén? Jag tror inte han äter upp dom utan bara...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Haukur
·
L
Övr. Katt Hej Min grannes katt är gammal och är inte ute så ofta och det innebär ju att han inte nöter ner klorna,och nu för tre veckor sedan så...
Svar
6
· Visningar
8 846
Senast: leva11
·
Övr. Katt Vi har hittat ett hus vi är väldigt intresserade av, och eftersom det ligger på landet så tänkte vi att våra kissar ska få bli...
2
Svar
35
· Visningar
2 259
Senast: Decson
·
I
Övr. Katt Nu har jag och min familj bestämt oss för att köpa katt och efter att ha surfat runt på uppfödares hemsidor och olika forum så blir jag...
2
Svar
20
· Visningar
3 973
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Hej alla sötnosar ! Jag vill bara visa min ursöta bondkat Gullan ! Vist ligger hon knasigt ! Men söt är hon ![/IMG]
Svar
7
· Visningar
1 194
Senast: Eldorado
·
P
Övr. Katt Några av er kanske läste min tråd om problemen med vildkatter som min mormor hade, Dessa vildkatter...*långt* och att hon fångade en av...
Svar
12
· Visningar
1 509
Senast: Phocahontas
·
S
Övr. Katt Hejsan!! Jag är ny på forumet. Min katt Saga är en Norsk Skogskatt. Hon är fem år. Hon har blivit mer och mer gosig (som vi tycker är...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: sag03
·
G
Övr. Katt På senare tid har min katt börjat krafsa på dörren till mitt rum tills jag kommer och öppnar mitt i nätterna. Oftast vill hon komma in i...
2
Svar
22
· Visningar
12 271
Senast: Mandh
·
D
Övr. Katt Hejsan, Jag har alltid velat ha en katt, så nu när jag flyttat hemifrån sen en tid tillbaka har jag börjat fundera starkt på att...
Svar
12
· Visningar
2 143
V
Övr. Katt Lille missen har verkar underlig de senaste två veckorna och har gått till fel hus. Något har även hänt med hans svans sist han var ute...
Svar
17
· Visningar
8 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?

Hästrelaterat

Omröstningar